AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hva skal jeg gjøre? Ser man på bilder av meg uten å se på resten av kroppen, ser jeg ut som jeg veier nærmere 100 kilo, øynene ser til og med smale og små ut pga dette fete ansiktet :S Jeg er direkte lei meg. Hvordan i alle dager kan jeg fikse dette? Selv da jeg var 14 år og i utrolig god form ser jeg på bilder at jeg omtrent siden puberteten har hatt dette problemet.... Fat face... Anonymous poster hash: 5f0cf...6cb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Dette sitter i hodet ditt, men du kan jo alltids trøste deg med at du mister mer og mer fett i ansiktet dess eldre du blir.Anonymous poster hash: 2bcef...1c9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Enig med AB her! De som ser tynne ut i ansiktet som ung, får ofte ekstremt mye rynker. Det får sikkert ikke du Ser ung ut kjempelenge. Du kommer nok til å bli glad for det når du blir eldre. Anonymous poster hash: 9abdf...a5f
miramis Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Hele slekten til venninnen min har syke bollefjes, selv om de er slanke. En fordel er at ansiktet er bedre "beskyttet" mot alderdom!
MajorasMaske Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Hva skal jeg gjøre? Begynn med å være ærlig med deg selv. Jeg anbefaler å spise mer proteiner enn fett og begynne å trene.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Jeg har fått litt rundt ansikt, etter at jeg la på meg 5 kg fett. BMI på 19, så er laaangt fra overvektig, men har høy fettprosent. Kanskje det gjelder deg også? Anonymous poster hash: 44b5c...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå