Gå til innhold

Hvor leser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hjemme? På bussen, t-banen etc? På biblioteket?

Endret av Sebraen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste stedet for lang lesing for meg er på cafe. Ellers kan jeg lese på biblioteket. Drømmer om å lese hjemme, men der er jeg så klistra til ipad og pc. Jeg prøver å lese litt før jeg legger meg. Jeg leser aller mest mye når det er mange sider men ikke langt fra slutten.

Skrevet

Jeg leser mest på reiser; på flyet, ved bassenget, stranden og slik når jeg har massevis av tid. Ellers leser jeg generelt mye mer om sommeren, enn resten av året. Nå for tiden leser jeg lite skjønnlitteratur, nå er det kun pensum som gjelder. Nå leser jeg fordi jeg må, ikke fordi jeg vil. Savner å lese ei skikkelig god bok, så må få tid til å lese i jula. Liker best å lese i senga.

Skrevet

Jeg leser mest når jeg er på ferie, og da gjerne på en benk i en park, på stranden, på selve reisen (fly/buss/båt), på balkongen på hotellet eller ved bassenget.

Egentlig har jeg lyst å lese i senga sånn til hverdags, men finner ikke helt stillinga. Har fått mange tips for hvordan jeg kan ligge/holde boka men det går bare ikke :grine:

Skrevet

På cafe og hjemme.

Skrevet

Badekaret er leseplass nr 1 for meg. Dernest solveggen eller solsenga i syden.

Skrevet

Hjemme, på toget, på skolen, på biblioteket, på kafé, på stranda. Har som regel med meg en bok eller lesebrett, så leser nesten overalt.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvor som helst. Har alltid en bok i veska, om det så er pensumlitteratur. Men jeg liker best å lese på sengen, selv om det også er mest upraktis, for da blir det gjerne litt flere timer enn jeg hadde tenkt, og dermed mindre søvn.

Skrevet

Leser mest konsentrert hjemme, men blir også endel lesing på biblioteket, kantina og unionskaféen på universitetet, og i loungeområdet til teaterstudentene. Skulle ønske jeg kunne lese på bussen/t-banen også, men jeg blir bilsyk om jeg prøver :P Har alltid en bok i veska i tilfelle dødtid :)

Skrevet

Jeg leser hjemme i senga eller på sofaen, med all lyd av og uten mennesker rundt meg. Jeg kan også lese på bussen, men bare om jeg tar bussen over lengre distanser.

Anonymous poster hash: ea124...960
Skrevet

Hjemme når noe interesserer, på jobb når jeg står fast på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...