AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hei.. Jeg har en kjæreste i millitære som jeg skal flytte med om en mnd da han kommer hjem fra millitæret. Han har kjempe høy sexlyst og jeg har ikke så høy lyst. Han sier det at vist han ikke blir tilfredstilt når vi flytter i lag så blir han å gå fra meg. Jeg spurte da om det holdt med sex hverdag? å han sier han vet ikke... jeg er kjempe redd for at det ikke skal bli nok med sex hver dag for han... :/ å at jeg mister han.. hva tenker dere om dette? tips og råd? Anonymous poster hash: ff9d3...8c8
Barcelone Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Synes han høres ut som en kåt drittsekk som egentlig ikke bryr seg så veldig mye om deg. Hvor gamle er dere? Tror hvertfall ikke jeg hadde flyttet sammen med en som hadde truet meg med å gjøre det slutt fordi han var så kåt at han forventer sex flere ganger om dagen. Man er faktisk to stykker i et forhold og han må ta hensyn til deg også, noe han tydeligvis ikke gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Synes han høres ut som en kåt drittsekk som egentlig ikke bryr seg så veldig mye om deg. Hvor gamle er dere? Tror hvertfall ikke jeg hadde flyttet sammen med en som hadde truet meg med å gjøre det slutt fordi han var så kåt at han forventer sex flere ganger om dagen. Man er faktisk to stykker i et forhold og han må ta hensyn til deg også, noe han tydeligvis ikke gjør. Ouch... vi er 22 år gamle. Jeg føler jeg ikke kommer til å bli god nok for han. er redd for at jeg ikke skal klare få den lysten han vil ha. Ja han forventer sex flere ganger om dagen og dette vet jeg ikke om jeg vil klare å gi til han. Ja, det er det jeg også mener.. jeg sa vi kunne møtes på halv veien fordi man er to om dette, men da sa han at: skal jeg leve halvt tilfredstilt i flere år? ..... Anonymous poster hash: b0e19...4ed
Barcelone Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Ouch... vi er 22 år gamle. Jeg føler jeg ikke kommer til å bli god nok for han. er redd for at jeg ikke skal klare få den lysten han vil ha. Ja han forventer sex flere ganger om dagen og dette vet jeg ikke om jeg vil klare å gi til han. Ja, det er det jeg også mener.. jeg sa vi kunne møtes på halv veien fordi man er to om dette, men da sa han at: skal jeg leve halvt tilfredstilt i flere år? ..... Anonymous poster hash: b0e19...4ed Hvorfor er du sammen med denne fyren egentlig? Han høres skikkelig ufordragelig ut. Vil du virkelig være sammen med en som har sånne holdninger? Virker ikke som om han har noe respekt for deg dessverre. Er kanskje litt brutalt, men jeg ville heller ha funnet meg en som faktisk brydde seg om meg og som ikke forventet at jeg skulle gå på akkord med meg selv for at han skulle bli tilfredsstilt. 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 han høres ut som en skikkelig kåt tennåring som bare tenker på seg selv. ville aldri tillat at noen skulle mast seg til sex flere ganger om dagen om jeg ikke hadde hatt lyst. til slutt ender du opp med å ha sex med han bare for å få slutt på maset å hva slags forhold er det?? skal svare i klassisk KG stil her nå: DUMP!!
gyazo Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Virker ikke som at han er gammel nok til å være i et forhold som innebærer å ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Hvorfor er du sammen med denne fyren egentlig? Han høres skikkelig ufordragelig ut. Vil du virkelig være sammen med en som har sånne holdninger? Virker ikke som om han har noe respekt for deg dessverre. Er kanskje litt brutalt, men jeg ville heller ha funnet meg en som faktisk brydde seg om meg og som ikke forventet at jeg skulle gå på akkord med meg selv for at han skulle bli tilfredsstilt. Jeg er sammen med han fordi jeg elsker han og han er en god mann.. Men føler meg aldri god nok for han og det er en vond følelse... Nei det er lite respekt fra han men det er fordi jeg ikke respekterer meg selv. Men ja, føler meg som på et tidspress.. vist jeg ikke blir bedre så forlater han meg.. veldig vondt ;o Anonymous poster hash: b0e19...4ed
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Jeg er sammen med han fordi jeg elsker han og han er en god mann.. Men føler meg aldri god nok for han og det er en vond følelse... Nei det er lite respekt fra han men det er fordi jeg ikke respekterer meg selv. Men ja, føler meg som på et tidspress.. vist jeg ikke blir bedre så forlater han meg.. veldig vondt ;o Anonymous poster hash: b0e19...4ed å akkurat DERFOR er han ikke en god mann! du skal ikke være nødt til å bevise noe for han. han må respektere deg. å respekt er det ikke mye av her skjønner jeg
Barcelone Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Jeg er sammen med han fordi jeg elsker han og han er en god mann.. Men føler meg aldri god nok for han og det er en vond følelse... Nei det er lite respekt fra han men det er fordi jeg ikke respekterer meg selv. Men ja, føler meg som på et tidspress.. vist jeg ikke blir bedre så forlater han meg.. veldig vondt ;o Anonymous poster hash: b0e19...4ed Hvis han hadde vært en god mann så hadde du ikke følt at du ikke var god nok for ham. En god mann får deg til å føle deg som den beste kvinnen i hele vide verden og han vil booste selvtilliten din og ikke bryte den ned. Har du tenkt på at du kanskje har dårlig selvtillit fordi han ikke behandler deg bra? Som sagt. Hadde aldri i verden flyttet sammen med denne fyren. Hadde faktisk holdt meg langt unna ham. Du trenger ikke å bli bedre, han gjør. Det er alltid vondt når det blir slutt, men jeg tror faktisk det hadde vært det beste. Han her er ikke noe å samle på! 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Hvis han hadde vært en god mann så hadde du ikke følt at du ikke var god nok for ham. En god mann får deg til å føle deg som den beste kvinnen i hele vide verden og han vil booste selvtilliten din og ikke bryte den ned. Har du tenkt på at du kanskje har dårlig selvtillit fordi han ikke behandler deg bra? Som sagt. Hadde aldri i verden flyttet sammen med denne fyren. Hadde faktisk holdt meg langt unna ham. Du trenger ikke å bli bedre, han gjør. Det er alltid vondt når det blir slutt, men jeg tror faktisk det hadde vært det beste. Han her er ikke noe å samle på! signerer
Erazor Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 En god mann ville ikke ha truet med å gå fra deg hvis han ikke blir tilfredsstilt. Så ved å flytte sammen med ham vil du i praksis måtte være tilgjengelig for ham for sex til enhver tid, hvis ikke kan jo han finne på å ikke bli «tilfredsstilt» og dermed gi deg skylden for at han stikker. Dette er ikke noen levelig situasjon. Det skal være balanse i et forhold. Jeg kan ikke se at det er balanse i dette. Sjansen for at du blir lykkelig i et slikt forhold er dessverre liten, og jeg ville ha revurdert før jeg flyttet sammen med vedkommende.
Alja Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Hvordan kan han egentlig uttale seg om dette her? Han har vært i forsvaret ett år og jeg antar han ikke har fått seg så mye sex da i og med at det kun er 7 permer. Skjønner ikke hvordan han kan kreve sex hver dag og true deg med dette når han har hatt minimalt med sex i ett år.
Gjest Mupsi Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Jeg tenker at han er en du skal få ut av livet ditt fortest mulig.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Hvis han hadde vært en god mann så hadde du ikke følt at du ikke var god nok for ham. En god mann får deg til å føle deg som den beste kvinnen i hele vide verden og han vil booste selvtilliten din og ikke bryte den ned. Har du tenkt på at du kanskje har dårlig selvtillit fordi han ikke behandler deg bra? Som sagt. Hadde aldri i verden flyttet sammen med denne fyren. Hadde faktisk holdt meg langt unna ham. Du trenger ikke å bli bedre, han gjør. Det er alltid vondt når det blir slutt, men jeg tror faktisk det hadde vært det beste. Han her er ikke noe å samle på! Nei det er vell kanskje sant.. jeg har mye dårlig selvtillit og sånne ting som ikke hjelper meg oppover. Ja, det føler jeg meg ikke når jeg ikke kan bli god nok for han.. vil være god nok for han, vil være den han ser på å kunne fortelle til alle kompisene sine for en gantastisk kvinne jeg er. vil være den som holder for han og ikke den som føler hun ikke er god nok. Ja, det er vanskelig når jeg er så glad i han. Anonymous poster hash: b0e19...4ed
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Hvordan kan han egentlig uttale seg om dette her? Han har vært i forsvaret ett år og jeg antar han ikke har fått seg så mye sex da i og med at det kun er 7 permer. Skjønner ikke hvordan han kan kreve sex hver dag og true deg med dette når han har hatt minimalt med sex i ett år. true.. har blitt minimalt pga avstanden. Men tror det har med livet som har vært før, da jeg bodde hos min mor og jeg syns det var stressende med sex. Jeg klarte ikke slappe av altså at jeg klarte ikke få lyst. siden vi bodde i en leilighet hvor det er lytt og hun går ofte fram og tilbake. Så tror han er redd det skal gå tilbake til dette, jeg forstår det men prøver jo å forklare at det blir mer sex nå siden vi er alene.. men om det kan bli flere ganger daglig er det ingen garanti for pga at jeg ikke har så stor sex lyst som han har... Anonymous poster hash: b0e19...4ed
Barcelone Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Nei det er vell kanskje sant.. jeg har mye dårlig selvtillit og sånne ting som ikke hjelper meg oppover. Ja, det føler jeg meg ikke når jeg ikke kan bli god nok for han.. vil være god nok for han, vil være den han ser på å kunne fortelle til alle kompisene sine for en gantastisk kvinne jeg er. vil være den som holder for han og ikke den som føler hun ikke er god nok. Ja, det er vanskelig når jeg er så glad i han. Anonymous poster hash: b0e19...4ed Skjønner at dette ikke er lett for deg, men jeg tror det beste i det lange løp er å heller bryte med han. Finne en som behandler deg med respekt. Får helt vondt av deg stakkars. Har selv vært sammen med en sånn umoden drittsekk da jeg var på din alder. Hele verden raste sammen da han gjorde det slutt. Han la absolutt all skyld på meg om hvorfor ikke forholdet vårt fungerte. Når jeg tenker tilbake nå så skjønner jeg ikke at jeg fant meg i all den dritten han utsatte meg for. Nå har jeg en mann som elsker MEG og respekterer meg og mine behov og som ikke overkjører meg. Et forhold består av to personer og da kan man ikke være så egoistisk som kjæresten din tydeligvis er. For all del kan ikke understreke dette nok; IKKE FLYTT SAMMEN MED DENNE KAREN! Om du sliter psykisk så bør du heller prøve og finne en terpaeut av noe slag som kan hjelpe deg ut av dette forholdet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå