AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Jeg begynner å bli temmelig frustrert og lei over naboene som stadig vekk har hunden sin løs når de er på tur. De tror tydeligvis at de har en snill og lydig hund - men likevel ender det alltid med at deres hund kommer bort til vår og starter slosskamp. Vår hund er stor og går ikke av veien for en kamp, men for å forhindre det har vi den alltid i band. Vi har gjenntatte ganger bedt de ha hunden i band, men det nytter ikke mer enn to dager! I dag ble hunden vår angrepet igjen og har flere kutt i ansiktet samt hovent rødt øye. Vi bor på en liten plass og vil ikke skape unødvendig uenighet med naboene, men nå må det bli en slutt på dette. Har ikke lyst til å politianmelde, men ser snart ingen annen råd. Dyrlegeregningen får de iallefall ta tenker jeg - men jeg tror ikke det går uten mye bråk. Er det noen som har tanker rundt situasjonen, eller forslag til fredelige løsninger? Anonymous poster hash: dda21...544
FruHudson Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Det virker som om du har prøvd å snakke fornuftig med naboen tidligere, men siden det tydeligvis ikke førte noe sted ville jeg politianmeldt. Stakkars hunden din.
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 (endret) sånne mennesker skulle ikke hatt hund! de som har "stakkars lille hunden min vil jo bare leke" attitude skulle ha åpnet øynene sine litt for virkeligheten. har du prøvd å snakke med eier av denne hunden? dyrlegeregningen er han pliktig til å betale med tanke på at hunden var løs å din var i bånd. hvis dette hadde skjedd flere ganger ville jeg anmeldt tvert! mine hunder skal ikke lide for andres dummheter! spiller ingen rolle hvor lite stedet hadde vært. man tar ansvar for sine dyr, å sånn er den saken! Endret 23. november 2013 av HappyWaffle
xxhmj Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Den situasjonen har foreldrene mine vært i også, var sånn før jeg flyttet hjemmefra, de sa de hadde en så fin og verdens snilleste hund. Men rett foran øyene dems og vår glefser ho etter bikkja vår. Vi har en liten phalene og naboen border collie. Skal ikke mye til før han blir skadet. Sånne folk som ikke klarer å ta vare på hundene sine, skulle ikke hatt dyr! Siden hunden til naboene til foreldrene mine ikke enda har biti eller skada han, så har de ikke anmeldt det. Ho biter etter og glefser, knurrer osv. Men uansett hvor mange ganger vi sier det at bikkja skal stå i bånd, så kan dem sette ho i bånd, sånn som du sier 1-2 dager, så er det i full gang igjen. Siden den angriper ordentlig, hadde jeg ikke nølt med å anmelde dem. For de fortjener ikke å ha dyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå