lisad Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Dere som har samboer, hvordan feirer dere julen og nyttår? Hver for dere med familie, eller sammen?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Her blir det sånn at jeg feirer med min familie, og han med sin familie På julaften iallefall Han er ikke så glad i jul osv, så da blir det slik På nyttårsaften regner jeg med at vi bare skal sitte hjemme å se film eller no, jeg er livredd fyrverkerig så blir kjedlig å dra noen plass bare for å sitte inne liksom Anonymous poster hash: d03f7...811
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Vi har feiret sammen med min familie to år på rad på julaften, så nå prøver jeg å overtale han til å feire med svigers. Nyttår har vi vel spist middag hos svigers om jeg ikke husker helt feil. Anonymous poster hash: b18e6...311
wolfpotion Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Vi ser på det sånn: så lenge vi ikke har barn så feirer vi der vi har mest lyst selv.Han feirer med sin familie og jeg med min. Nyttårsaften feires med en felles vennegjeng
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Feirer jul enten hver for oss, eller han med meg og min familie. Nyttår feirer vi sammen eller drar ut med venner Anonymous poster hash: 69610...aaf
Cnnnm Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 i fjord feiret vi hver for oss, men i år skal jeg feire med han og svigers
Nephthys Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Vi er hver for oss hos våre egne familier på julaften, og så litt hos hans og litt hos min resten av julen. Vi starter hjemme sammen på julaften med julestrømpene våre, og pakker opp våre gaver til hverandre før vi skilles.. Så koselig! En ordning som funker fint, i hvert fall frem til eventuelle barn. Nyttårsaften er vi sammen og sammen med hans og/eller mine venner. (Noen ganger er vi sammen med en gjeng først og en annen senere på kvelden så alle blir tilfredse.. )
Barcelone Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Nå er vi gift da, men de første årene da vi var somboere så hadde vi faktisk jul hjemme hos oss. Første året med min familie, andre året med begges familie og så har vi vært et år hos min familie og et år hos hans familie. For oss så var det helt naturlig at vi to skulle feire julen sammen. Men det er klart at folk er forskjellige. Jeg tror jeg hadde blitt skuffet om vi skulle ha feiret hver for oss.
Chord Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Vi har brukt å feire sammen med enten min eller hans familie, annenhvert år. Alltid vært naturlig for oss å være sammen på julaften. Men i år blir det bare oss to, siden alle skal være på hver sin kant på julaften i år. Det kommer til å bli meget rart å ikke være sammen med mange andre, men det blir hva man gjør det til
cattleya Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Vanskelig det der... Vi feirer hver for oss nå og det er greit da vi er samboere uten barn, men den dagen vi får barn kommer vi nok til å krangle litt om det ja, da våre foreldre bor langt fra hverandre og vi blir nødt til å velge...
Arianna Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Vi skal feire jul hos moren min, og nyttårsaften med faren min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå