AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hvorfor gjør noen jenter det? Er det for å vise at de er kule og selvsikre eller hva? F.eks en venninne som peker ut alle de fine jentene i Game of thrones når hun ser på sammen med typen Anonymous poster hash: 43f57...b4a
skyflakes Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Fordi det er ganske vanlig å kommentere noen som er veldig pene? Man kommenterer jo det dersom noen er veldig stygge også (det er det vel nærmest ulovlig å si- men vi har alle gjort det) Jeg gjør det selv når jeg er med typen, dersom jeg ser en jente eller en gutt som er usedvanlige vakre. Føler det er det samme som om jeg skulle ha sagt "oi sjekk den kule bilen i den tv-reklamen". 1
Gjest Awzm me Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Har stusset over at noen gjør det selv. Jeg har alltid fått en følelse av at de vil at typen skal være uenig, eller se om han bekrefter eller hvordan han reagerer. Som en test liksom. Men det er det sikkert bare et fåtall som gjør, men jeg pleier ikke å gjøre det, fordi jeg ikke har noen trang til å peke ut pene mennesker, spesielt ikke når jeg er med den peneste(kjekkeste) i verden
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Det kan jo hende hun er bi, og at hun og typen har en koselig hobby sammen med å se på jenter. Anonymous poster hash: ede5c...1f6
JamesHardy Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Hmm.. Exen fortalte innimellom hvilke kvinner hun syntes var skikkelig digg. Vi har ikke lik smak da.. En del som var søte var vi enige om faktisk. Hadde i grunn ikke noe problemer med det. Syntes det var greit. Litt mindre kult når hun bablet i vei om mannfolka hun syntes var hotttttt siden ingen av dem er i nærheten av å ligne på meg.. Menneh.. Nå kunne jeg jo endre fokus og kjenne på at hun ville være der sammen med meg da. Så da var jo det også greit egentlig. Syntes i grunn det er fint å kunne være åpen med hva man liker. Da jeg ytret frem hvem jeg syntes så best ut av mannebeina i en serie så gryntet hun til.. Lurer på hva hun tenkte. Den ble tatt i filteret gitt..
Skilpadden Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Har ingenting med at typen skal syns at jeg er kul, eller at jeg er bi å gjøre. Har funnet meg selv mange ganger i å se på en jentes bakdel mens hun går forbi, og si til venner/typen ''Shit, sjekk den rumpa der. Dæven!!''. Jeg sier det jo fordi jeg syns det var fint. Hva har det uansett med å være kul å gjøre? 1
Gjest avocadoen Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Hvorfor gjør noen jenter det? Er det for å vise at de er kule og selvsikre eller hva? F.eks en venninne som peker ut alle de fine jentene i Game of thrones når hun ser på sammen med typen Anonymous poster hash: 43f57...b4a Fordi det er noen pene jenter i GoT. Ikke er jeg bi heller, men er mange jenter jeg synes er pene likevel. Kjæresten min er mye mer kresen da, så han pleier sjelden å være enig med meg. Nevner det også om en fyr er veldig kjekk også. Prøver ikke å være kul eller selvsikker. Nå er jeg selvsikker da, så er ikke noe å prøve på Kul er jeg (eller kjæresten) ihvertfall ikke. 1
skreppamedleppa Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Jeg har ikke noe problem med å gjøre det, som sagt jeg tror også mange er fryktelig kjapp med leppene om man har noe stygt å si om noen andre, muligens for å få bekreftelse på seg selv, hvorfor skulle det være et problem med å si at noen andre er fin? Ligger det så mye i å være den heiteste, flotteste, nydeligste, sexyeste damen som har godt på 2 sko på jorden? Typen er sammen med meg, elsker meg, synes jeg er digg, men jeg har ingen problem med å si at ei annen dame er fin foran han uten at det skal være en barnslig test. Å se fine ting i andre, uten at det går på bekostning av verken forholdet eller selvfølelse tenker jeg er en god ting, på samme måte kan han fint si at noen menn er flotte uten at verken seksualiteten hans eller forholdet vårt blir truet av den grunn.. finner det stadig snodig hvor lett mange har det for å se det stygge i folk og kommentere i øst og i vest mens med en gang man nevner at det finnes mennesker som er objektivt og subjektivt fin så er det vist noe i veien med det også.. for å svare på om jeg føler meg selvsikker og tøff hele tiden, nei men jeg føler meg heldigvis selvsikker nok på forholdet at jeg kan se at andre kvinner og menn kan være flotte og kommentere dette uten at det gjør noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå