Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg har mistet sin lille gutt. Hun er en jeg var ofte på turer og juletreff med da vi var yngre, men vi har bare hatt sporadisk kontakt etter vi ble voksen. En del grunnet avstand, vi bor ca 2 timers kjøring fra hverandre og vi er litt forskjellige.

Gutten som nå er gått bort, har jeg hilst på en gang for ca 2 år siden og det var sist vi traff hverandre. (Skikkelig tragisk og urettferdig.)

Sitter og lurer på om jeg skal delta i begravelsen eller ei. Tror nok ikke det er forventet av meg, med tanke på avstand, samtidig så skulle jeg hatt lyst til å vise sympati i en tøff tid. Er også en del andre praktiske utfordringer med deltakelse som fri fra jobb og rekke tilbake til barnehagen før den stenger...

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

dra i kirken å vis at du bryr deg. det ville hvertfall jeg satt pris på :)

Skrevet

Send heller blomster eller et kort. Går fint Ann å vise sin medfølelse på den måten også.

Anonymous poster hash: dad63...66e

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg ville ha gått i begravelsen for å vise at du bryr seg og vil vise litt omtanke. Om det hadde vært du som nettopp hadde mistet gutten din - hadde du ikke satt pris på om hun kom? :)

Endret av radioactive
  • Liker 1
Skrevet

Det er fint å vise støtte ved å stille opp, dere var jo venner engang, og sånt forsvinner egentlig ikke selv om man tror det når man blir eldre.
Du kan også kjøpe blomster og kort med hilsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...