Gå til innhold

Personlig trenere

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg å trente på et treningssenter, og så noe jeg reagerte litt på.

Observerte en fyr som hadde time med en PT. Jeg vet det var en PT, fordi denne er avbildet og står i oversikten på treningssenterets nettside.

Det jeg reagerte på var at PTen ba fyren gjøre en bestemt øvelse. Så gikk PTen, og stod å småpratet med de andre ansatte på senteret. Mens fyren som skulle trene stod der alene og gjorde øvelsen. Uten skikkelig innsats. Slik fortsatte det ved hver øvelse.

Noen ganger stod fyren der også uvirksom og ventet på at PTen skulle komme tilbake. En skikkelig slappfisk med andre ord, som virkelig trengte noen til å pushe han.

Er dette vanlig med disse personlige trenerne? Jeg trodde når det koster såpass mye å leie en time med disse så fotfulgte de en og sørget for at man gjorde det riktig og med skikkelig innsats. Og ikke liksom bare ga en beskjed, gjør dette, jeg kommer tilbake om 10 min.

Regner med det er en grunn til at folk har personlige trenere. At de må ha noen til å pushe seg.

Anonymous poster hash: d9ea4...b5c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hørtes ut som en skikkelig uproff PT.
jeg var skikkelig fornøyd med min, han pushet akkuratt nok, det var sjelden han forlot meg alene med øvelsene, og de gangene han gjorde det, så kom han tilbake en annen vei, og på pekte med en gang dersom jeg hadde slakket av det lille minuttet han var vekke.
Denne fyren burde få pengene sine tilbake, eller tilbud om ny PT, noen burde i hvertfall skrive en klage på at PT forlater kunden for lengre perioder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...