Gå til innhold

Vis frem deres nyttårskjoler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhåpentligvis er det ikke bare meg som er tidlig ute med å lete etter den perfekte kjolen til å avslutte året med ? :fnise:

I denne tråden så kan dere poste de kjolene (evt.andre klær) dere har kjøpt/vil kjøpe. Synes det er så spennende å se hva andre liker og hvordan de skal kle seg - kanskje noen får inspirasjon fra hverandre og!

SETT I GANG JENTER :gullengel:

Anonymous poster hash: b9aa9...df9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil ? :( ..

Skrevet

Jeg har ikke bilde av den.. Men jeg kan forklare hvordan den ser ut.

Den er militærgrønn med en blondekant helt øverst ved halsen, i samme farge. Det er en trang kjole som viser fram formene, og så har jeg en finjakke/blazer i samme farge som jeg blir å ha over! :) det er utrolig fint.

Skrevet

Har ikke funnet noen fin kjole i år :( bestilte en svart vanlig kjole på nelly, men vurderer å sende den tilbake, ettersom jeg ikke likte den så godt..

Skrevet

82520_Sort_hvit_blomst_halterneck_1.jpg

Denne har jeg.

• Liker 5
Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Denne har jeg.

åååå, den var flott! :wow:

Skrevet

Oj - jeg kommer visst til å gå svært påkledd på nyttårsaften i år for min kjole skjuler rompa :fnise:

• Liker 28
Skrevet

Oj - jeg kommer visst til å gå svært påkledd på nyttårsaften i år for min kjole skjuler rompa :fnise:

Ja, her hopper man med hue og rævva først inn i det nye året - bokstavelig talt. Totusenogfjorten kommer til å bli et kanonår for mange!

• Liker 2
Skrevet

åååå, den var flott! :wow:

Ja, det synes jeg og:D

Skrevet

Denne har jeg.

Fantastisk! Kjoledamen eller??

• Liker 1
Skrevet

Det som ikke dekker rumpen kalles genser/topp. Fordi noen velger å gå med kortere kjoler enn ned til føttene, så betyr ikke det at dem ikke dekker rumpen :) Helt ærlig så synes jeg at du bare skal spare deg for kommentarer som dette, blir alt for dumt.

• Liker 6
Skrevet

Unødvendig.

Anonymous poster hash: 6a58b...ba0

• Liker 4
Skrevet

Fantastisk! Kjoledamen eller??

Stemmer det!

Skrevet

Nææ..

Du tuller?

Hvorfor skulle hun tulle? En flott 20 åring kan fint bære en slik kjole ;)

Anonymous poster hash: d5795...06d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...