Chord Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 For litt siden kjøpte jeg et "belte" som ser ut som en tynn og liten rumpetaske, for å ha mobilen i under trening. Det fungerer bra, men det er så tungvindt å få ut og inn telefonen ved skifte av sang osv. Nå i det siste har jeg sett flere og flere som bruker noe på armen, som holder mobilen/spilleren der. Ser ut som det er lett å ta den ut og inn, samtidig som den holder seg der under en treningsøkt. Noen med erfaring med dette? Hvor har dere spilleren under treningen?
Pearl2.0 Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 (endret) Har den i sånn armting, men den er ikke så praktisk. Ikke lett å ta ut og inn så jeg får ikke byttet sang. Dette problemet er størst under styrketrening, når jeg løper på mølla legger jeg den på hylla på den Da er det lett å bytte sang Edit:Bruker forresten mobilen, den hadde aaaldri fått plass i noen sprorts-bh Endret 23. november 2013 av Perle
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 jeg putter min i trenings-bhen funker fett så lenge jeg legger den med skjermen ut ja, jeg tørker av den med spritserviett etter trening for de som syns det er uhygienisk Anonymous poster hash: 5d1fe...b43
sophiaM Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Jeg kjøpte meg sånn billig armbånd på obs. enkel og praktisk, og touchen fungerer gjennom plastcoveret. Er ikke noe problem å bytte sang i det hele tatt.
Chord Skrevet 23. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2013 Har den i sånn armting, men den er ikke så praktisk. Ikke lett å ta ut og inn så jeg får ikke byttet sang. Dette problemet er størst under styrketrening, når jeg løper på mølla legger jeg den på hylla på den Da er det lett å bytte sang Oj, jeg trodde den skulle være praktisk.. Hvor kjøpe du din? Sportsbutikk?
Pearl2.0 Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Oj, jeg trodde den skulle være praktisk.. Hvor kjøpe du din? Sportsbutikk? mmm, nei, kjøpte den på clas ohlson, er sånn unisex (!) for flere mobiler da det ikke er så lett å finne til min spesifikke. Man kan trykke gjennom plastcoveret, men det fordrer at jeg får trykket på den knappen som aktiverer skjermbildet på telefonen, og det er ikke så lett Også er det ikke så lett å styre med den i fart Men under styrke er det lettere i hvert fall Hadde nok vært bedre om jeg fant en som var tiltenkt nettopp min mobil! Men for all del, den er ikke håpløs
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Lager spilleliste med kun treningssanger. da slipper jeg å bytte sanger hele tiden. Har den i armbånd. Anonymous poster hash: 7c018...34e
Pearl2.0 Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Lager spilleliste med kun treningssanger. da slipper jeg å bytte sanger hele tiden. Har den i armbånd. Anonymous poster hash: 7c018...34e Ja, det har jeg også Men noen ganger, feks under intervaller så er det noen sanger som funker bedre enn andre.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Bruker sånt armbånd og har øretelefoner med knappestyring så jeg kan bytte sanger. I regnjakken har den en lomme på brystet. Anonymous poster hash: 01a52...700
Gjest bustyvel Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Jeg har et sånt armbånd, og touchen funker fint gjennom plasten, ellers bytter jeg sant med headsettet (mulig å få kjøpt med "sangbytter" på).
Gjest Ciegus Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Noen spesielle armbånd dere anbefaler? Min har lommeåpningen på innsiden, mot huden, noe som gjør at svette kommer på mobilen. Må ha noe jeg ikke risikerer å ødelegge mobilen med.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Har den i lomma så klart. Anonymous poster hash: 74ed2...b95
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Har den i lomma så klart. Anonymous poster hash: 74ed2...b95 Om du har lommer på treningstøyet vel og merke Lommene på treningstightser er gjerne alt for små for dette, og det er lite lommer på t-skjorter og topper. Jeg har bare med telefon om jeg skal løpe på mølle, fordi den da ligger på hylla på mølla. Ellers får den bli igjen i garderoben og jeg må klare meg med musikken senteret spiller. Vurderer å kjøpe meg et armbånd, men ser for meg at ledningen til headsettet vil være i veien. Anonymous poster hash: b36f5...c2e
Lila Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Jeg bruker sånn dings på armen. Når jeg trener svetter jeg såpass at jeg er redd for at mobilen skal få vannskader ( ), så tar ikke sjansen på å ha den på kroppen.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Bukselinningen.... Hva trener du? Ser for meg at den kjapt vil falle ned/ut når man løper, at den blir knust, når man tar markløft og er sabla vond å ligge på, når man tar push-up hele veien ned. Men du har kanskje bare en sånn pytteliten iPod? Tror jeg må skaffe meg dette Anonymous poster hash: b36f5...c2e
Banan Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Jeg har alltid iPhonen i sånn armting under løping og styrketrening. Synes det er kjempepratisk og greit Har en som er åpen i toppen, slik at jeg bare kan dra telefonen rett opp hvis jeg skal bruke den.
Chord Skrevet 24. november 2013 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2013 Jeg må bare si at jeg har mobil med deksel, dermed må jeg nesten ta den ut for å skifte sang. Så det er et must for meg at det er enkelt å ta mobilen ut og inn av armholderen. Dere som har en sånn, husker dere pris?
heiduderborte Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 nedi treningstightsen på siden ved hofta ;D men øsnker meg sånn til å ha på armen!
Elanore Skrevet 26. november 2013 #20 Skrevet 26. november 2013 Hva trener du? Ser for meg at den kjapt vil falle ned/ut når man løper, at den blir knust, når man tar markløft og er sabla vond å ligge på, når man tar push-up hele veien ned. Men du har kanskje bare en sånn pytteliten iPod? Tror jeg må skaffe meg dette Anonymous poster hash: b36f5...c2e Trener styrke og bevegelighet kombinert med alt fra roing til løping. Glir den til siden om jeg skal ligge på magen eller ta situps, f.eks... Når alt annet går galt, så oppgraderes den til sportsbh'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå