Live84 Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Har hekla en del, men veldig enkle ting. Skal nå til med denne tøffelen fra garnstudio: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=s24&d_id=18&lang=no Når jeg hekler omg med fm (hekleinfo) så får jeg en sånn linje som dette, og den vil jo etterhvert komme på toppen av tøffelen.. Jeg hopper over en fm siden første m er lm. Jeg teller denne lm som første m (er det feil??) Hvis jeg skal hekle kjm i 1.lm må jeg jo på slutten hoppe over lm på beg av omg (?). Jeg har nå prøvd og gjøre sistnevnte, i tillegg til å hekle fm i 1.lm og så kjm i neste fm. Jeg får denne skjeve streken uansett. Jeg ser jo for meg at denne bør være rett, for man beg og avslutter på samme sted hver gang.. Det jeg gjør forskyver jo alt.. Noen som kan forklare noe som egentlig burde være sååå enkelt *irritert på meg selv*
charactouy Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Luftmasken teller ikke som en maske, den er bare stigtrinn opp på neste omgang. Når du er kommet rundt, skal du hekle en kjedemaske i første fastmaske, og altså hoppe over luftmasken. Den skal ikke brukes til noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå