AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 HEREGUUUUUD, så godt det er å være singel!! Kan gjøre hva jeg vil når jeg vil osv osv. I stedenfor alle kompisene mine som syter over hvor bundet de er blitt. I love life Anonymous poster hash: cee71...32e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Hehe! Enig Anonymous poster hash: c3f77...396
JamesHardy Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Greit å sette pris på friheten da. Selv så føler jeg meg vel ikke noe mer fri nå som jeg ikke er i noe forhold faktisk. Hadde ganske frie tøyler og kunne gjøre det som passet meg når som helst egentlig. Er jo ikke den som surrer rundt heller da så er vel kanskje blitt litt rolig med tiden. :D Synes faktisk det er mye mer komfortabelt å ha noen der enn ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 De som er i forhold misunner de single, de som er single misunner de i et forhold...Anonymous poster hash: d835c...9fd 1
Purple Diamond Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 De som er i forhold misunner de single, de som er single misunner de i et forhold...Anonymous poster hash: d835c...9fd Jepp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå