AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hei! Lurte på om dere hadde noen gode matpakketips? Er glad i å gjøre klart dagen før, og bare kunne kaste i baggen om morningen. Har laget grove horn, pasta med pesto, salat osv., er også veldig glad i å lage wok for å ha med. I det siste har jeg mistet litt gnisten, og er ingenting som frister utover dagen, så jeg lurte på om dere hadde noen gode, inspirerende matpakke tips? Hva liker dere å ha med på matpakken? Anonymous poster hash: 4c5ce...75c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Jeg har også mye av det samme du har, men kan nevne noe annet jeg pleier å lage om jeg er litt lei eller ting må gå raskt. Sandwich; Tre brødskiver, salatblader, reddik, agurk, vinaigrette. "Tapas"; Yoghurt, eple, kjeks, energibar, staver med gulrot og agurk, spekeskinke. Pastasalat; Fullkornspasta, agurk, skinke, paprika, mais, ruccola, dressing (kesam, salt & pepper, sitrondråper). Anonymous poster hash: 7dd33...024
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Omelett. 3 egg og spinat, ost&skinke eller tomat og hvitløk. Thainudler - nudler med thaisaus, paprika, marinert kjøtt og gulrot/babymais/vannkastanjer/brokoli Wrap. Ta det du har i kjøleskapet og putt i en tortilla. Eggerøre og laks? Ost og skinke og salat? Middagsrester? Sandwich: brødskiver på panna med ost, salat og pålegg på så det smelter i midten og blir krispy uttenpå. Salat: Kast sammen det du har av grønt og frukt med kjøtt(pålegg), noen kokte egg og litt bacon. Ha god olje, salt og balsamico på om morgenen. Ta med et rundstykke til. Anonymous poster hash: bda3d...129
Lea2 Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Havregrøt (de posene man blander med kokende vann) Yoghurt med frukt i biter og litt havregryn oppi Middagsrester som varmes i micro (eller spises kalde) Pastasalat (Jeg kan ikke fordra matpakke og vil helst ha noe som ikke er tørt og svett til lunsj på jobb)
heiduderborte Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 oj, jeg trodde jeg skulle komme med noe inspiserende, men fant ut at det ikke var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå