AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Jeg spurte typen hvilke av mine venninner som var penest. Jeg forventet et svar på at ingen var like pene som meg eller noe i den duren. Men han nevnte navn i fleng! Ble veldig lei meg og dette gjør meg usikker. Overreagerer jeg?Anonymous poster hash: 3845f...87f
FruHudson Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Ikke spør om ting du ikke vil vite. Han ville vel ikke lyve for deg, så derfor svarte han ærlig. 8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Jeg synes du overreagerer. Det er sikkert ikke kjekt å høre han rangere venninnene dine etter utseende, men da lærte du i alle fall ikke spørre spørsmål av typen du ikke takler svaret på. Anonymous poster hash: 794d0...bff 2
kaffemaskin Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Du spør ikke om slikt dersom du ikke takler å høre svaret..
Hyena Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Du kan heller spørre deg selv; hvorfor føler du behov for å fiske etter komplimenter fra typen? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Men herregud da, hvorfor spør du om sånt? Alle vet jo at det finnes pene mennesker overalt, selvom man har kjæreste så kan man syntes andre er pene!? Du mister jo ikke verdi fordi at ei som ser ut som en modell står ved siden av deg. Anonymous poster hash: 65bb4...8b1
Rosewood Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Han er ikke tankeleser. Spør du så svarer han.. Ikke spør hvis du egentlig ikke vil vite svaret.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Ja, du overreagerer. Dette er ene og alene din feil. Du fisket etter komplimenter som en fjortenåring, og fyren var bare ærlig med deg. Sånn går det. Skjerp deg. Anonymous poster hash: 62899...dce 1
JamesHardy Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Det heter seg slik at man aldri skal stille spørsmål man egentlig ikke vil ha svar på. Med mindre de er retoriske selvsagt..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Jeg klikket på denne tråden og forventet å lese om en type som uoppfordret siklet på fremmede damer på gata/TV/omgivelsene... Men så viser seg at du har selv spurt ham? Vil du ærlig talt heller at kjæresten din skal lyve til deg, når du stiller han til veggs med manipulative spørsmål? Dette blir for dumt... Anonymous poster hash: 0262c...0e2 10
aragog Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Ikke spør med mindre du faktisk vil ha svar...
Berit Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Jeg ville heller reagert hvis typen sa at mine venninner var stygge. Det hadde da ikke vært hyggelig sagt. Jeg synes det er dumt hvis min mann snakker nedsettende om mine venner. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 Jeg hadde nok tenkt at du utelukket deg selv og spurte om hvem av de andre som var penest.
Skilpadden Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Jeg spurte typen hvilke av mine venninner som var penest. Jeg forventet et svar på at ingen var like pene som meg eller noe i den duren. Men han nevnte navn i fleng! Ble veldig lei meg og dette gjør meg usikker. Overreagerer jeg?Anonymous poster hash: 3845f...87f Er da bare positivt han har så mye fint å si om dine venninner? Jeg blir glad jeg når typen min sier det at venninne mine er pene og liker de. Da føler jeg at han har akseptert de. Men han tilføyer selvsagt at ingen er så pen som jeg, så da klarer han å komme unna med de aller fleste kommentarer
skreppamedleppa Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Jeg fatter ikke at du en gang gidder å spørre om du overreagerer, for ja selvsagt gjør du det. Du spurte, du fikk svaret. Hvorfor spurte du i utgangspunktet? Hadde du gledet deg om han sa at bestevenninnene din var dritstygg og kjempe ekkel i forhold til deg? Noe sier meg at du er en usikker person, ikke bare at svaret hans gjorde deg usikker men at det er slik du er og jeg skjønner ikke hvorfor du føler for å trekke typen din inn i usikkerheten din? 1
Gjest Mupsi Skrevet 23. november 2013 #17 Skrevet 23. november 2013 Skjønner ikke poenget med å spørre om noe du egentlig ikke vil ha et ærlig svar på.. menn er ikke tankelesere. Og ikke alle lyver for å få kjæresten til å føle seg bra. Du fikk deg en lærepenge.
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #18 Skrevet 23. november 2013 må si meg enige med de over.. hvorfor spørre om du tror du ikke vil like svaret?
Gjest Daenerys Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på engelsk. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Altså, eksen min fortalte ut av det blå at han synes bestevenninna mi og søstra mi var veldig pene, jeg reagerte på det, men ikke så mye at jeg følte trang til å spørre om det på KG. Og jeg gadd ikke å ta det opp med han en gang. Når du spør om det sjæl så kan du ikke forvente å få høre akkurat det du vil høre.Anonymous poster hash: 12e8e...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå