AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hvordan er det med dere og det å drite når typen er rundt? Aldri gjort det før, får det ikke til. Men nå skal vi på ferie sammen og dele hotelrom i en uke! Hvordan skal jeg klare det når han sitter på rommet rett utenfor haha. Får det ikke til og redd for lukt og lyder. Hvordan er det med dere?Anonymous poster hash: 211ff...796
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 jeg legger toalettpapir i skåla så det ikke lager så mye lyd. så kan du også si at du skal vaske deg litt å skru på vasken. da skal det nok litt til før han hører det lukta får han bare leve med eller du får tenne duftlys
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Det er en kneik man må over. Om han forlater deg for lyder du lager når du bæsjer så er han ikke verdt det. Anonymous poster hash: 5d9cd...215 3
Charmander Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Jøss trodde ikke jenter bæsjet jeg. 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Kjøp gjerne en spray til å få bort slik lukt med. Tror det finnes i vanlige store matbutikker under rengjøringsartikler. Støtter også at du kan ta med deg duftlys for å ha på badet, men seriøst. Det er en kneik man må over. Anonymous poster hash: 5d9cd...215
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Jeg var redd for det der før, hatet at han kunne høre lyder osv, men nå bryr jeg meg ikke lenger Klarer helt fint å drite selv om han står rett utenfor. Men et tips er jo å sette på vannet, også går det jo an å ha med sånn godlukt-greier Anonymous poster hash: ab98f...42c
Pearl2.0 Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Få ham til å holde seg på balkongen! Dette er noe du må lære deg til å gjøre, gåkke an å holde seg resten av livet. Får ikke hjelpe om det lukter Dette vet han også veldig godt. Det er farlig å holde seg for lenge, og ren dumhet når det er av forfengelighet! 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Dusjen er en fin oppfinnelse. Sett den på og drit i vei. Vanndampen suger opp ganske mye lukt, og også lyden. Men du må nok en eller gang i fremtiden venne deg til å gå på do uten å "skjule" det du gjør.... Anonymous poster hash: acb3c...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Er dette seriøst en problemstilling? Du verden, alt vi menn kan lære av Kvinneguiden. Det har garantert ikke falt typen din inn at du har ofret dette en tanke. Må du på toalettet, så må du på toalettet. Han gir da blanke i det her. Anonymous poster hash: 8e9b8...b67 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Best tittelen ever.. Jeg så for meg et par som bedrev synkronbæsjing eller noe annet sprøtt jeg nå. Skuffa! Gjør det i forbindelse med dusjing. Da har man noe å kamuflere lyden med, pluss at man kan bruke lang tid på badet slik at lukta rekker å forsvinne! Fungerer supert. Litt kjipt at ting skal være slik, da. Vi lever i et snodig samfunn som lærer mennesker at kroppslige ting er skamfulle. Kanskje du bare skal bæsje uforstyrret i vei som en hvilken som helst gubbe, og slå et slag for naturligheten! Anonymous poster hash: 6c098...f48 4
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 enig i det at han bare må lære seg til det at det både lukter å lager lyd klarer han ikke det er han ikke mye å samle på
Apocalypse Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Hadde veldig problemer med dette før, men føler at jeg og typen har kommet over sperra... nå er det ikke noe problem å slippe en fis eller etterlate seg litt lukt på do, vi bare ler av det.
Stormborn Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 Så drit før du skal dusje da, bare sett på dusjen før du begynner.. Lukta er borte innen du er ferdig!
Gamerfrue Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 lukta får han bare leve med eller du får tenne duftlys Støtter også at du kan ta med deg duftlys for å ha på badet, Anonymous poster hash: 5d9cd...215 Hahhaha!! Jeg har nettopp hatt en naturfagseksamen, og det eneste jeg klarer å tenke på når jeg leser dette er at metangass er lett antennelig...! 2
Lutetium 71 Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Jøss trodde ikke jenter bæsjet jeg. De bare setter på vasken og stapper dassen full av toalettpapir for å gi det inntrykket.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #17 Skrevet 23. november 2013 Si at du må drite og at han gjerne må sette på noe musikk og høre på det i ørepropper. Han driter jo han også.Anonymous poster hash: 2bb11...e4d
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #18 Skrevet 23. november 2013 Hahhaha!! Jeg har nettopp hatt en naturfagseksamen, og det eneste jeg klarer å tenke på når jeg leser dette er at metangass er lett antennelig...! minner meg om filme black sheep (hvis noen har sett den)
Helene Skrevet 23. november 2013 #19 Skrevet 23. november 2013 Med rette typen får du d til når han sitter i naborommet. Må man så må man. Kunne aldri gjort d i samme rom da.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #20 Skrevet 23. november 2013 Hva med å bæsje imens du drar ned? Så forsvinner bæsjen med én gang og etterlater seg ikke så mye lukt. Så dusjen du etterpå. Anonymous poster hash: fa588...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå