Gå til innhold

Dagens beste spørsmål

Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter

Fikk lyst til å starte en tråd om dagens beste/dummeste/morsomste spørsmål. Hva har du blitt spurt om i dag? (eller en annen dag, for den sakens skyld)

Begynner med denne:

En mann kommer pesende inn i blomsterbutikken der jeg jobber og roper:"Har dere tipping her?!" "Øøh.. nei?" "Ja, hvis ikke dere har det her, hvor har de det da da?!"

:ler: Lo godt og lenge av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På universitetet i England hvor jeg studerte for noen år siden var det en dag ringt inn en bombetrussel så det ble evakuert. Jeg var akkurat på vei ut av universitetsplassen og ble stoppet av en mann som sa "Jeg vet det har vært bombetrussel, men kan jeg gå inn og spise lunsj i kantina likevel?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

det mest idiotiske spørsmål jeg har fått er av ei som spurte hvordan kysser man og hun er 1 år yngre en meg.

det er nok det mest idiotiske noen har spurt meg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
:hoho: Øyh, kongen, der gikk du nok glipp av en porsjon kvinnelist - poenget var at du skulle VISE henne da vettu... :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten en til. Jeg hadde lenge planlagt å slå opp med en av mine tidlige kjærester (vi var forøvrig samme bare 4 mnd og hadde aldri hatt sex). Etter å ha virket ganske fjern og kald det siste døgnet merket han jo at det var noe og jeg fortalte som sant var at jeg ønsket å avslutte forholdet. Det ble veldig stille en liten stund og så ser han på meg og spør "Ok, men kan vi ha sex nå?". :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James

vel det er nok ikke første gang jeg går glipp av kvinnelist og iverfall ikke siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten en til. Jeg hadde lenge planlagt å slå opp med en av mine tidlige kjærester (vi var forøvrig samme bare 4 mnd og hadde aldri hatt sex). Etter å ha virket ganske fjern og kald det siste døgnet merket han jo at det var noe og jeg fortalte som sant var at jeg ønsket å avslutte forholdet. Det ble veldig stille en liten stund og så ser han på meg og spør "Ok' date= men kan vi ha sex nå?". :-? :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet på apotek. Mann i førtiåra kommer inn og lurer på hvor vi har strikkegensere?

Strikkegensere? Han kan umulig ha sett seg rundt..

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb på bensinstasjon i kveld, vi hadde et kjør uten like.

Jeg var begynt å ekspedere en kunde (som forøvrig gikk inn igjen i butikken for å hente flere varer) Da kom det utålmodig fra kunden bak

"kan ikke jeg bare få en kjapp en???"

Vet ikke om han selv fikk med seg hva han sa, men jeg måtte snu meg

bort et sekund :hoho:

Forrige dag var det en som skulle ha boller, noe som var tomt for øyeblikket, Da spør kunden høyt og tydelig

"Har du boller i ovnen??"

Da klarte ikke jeg og holde tilbake latteren, så kunden ble rimelig rød :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i kiosk en gang, og en lørdag ble jeg ranet. Etter å ha samlet meg gikk jeg for å låse butikken. Da kom det inn en dame, og jeg forklarte at jeg hadde vært utsatt for ran og måtte stenge.

"Kan jeg ikke bare få kjøpe en sjokolade først?" spør hun da, uten å bry seg om at jeg står der som et nervevrak.

Hvorpå jeg moste en melkesjokolade i neven på henne og ba henne pelle seg ut... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg har forresten en til. Jeg hadde lenge planlagt å slå opp med en av mine tidlige kjærester (vi var forøvrig samme bare 4 mnd og hadde aldri hatt sex). Etter å ha virket ganske fjern og kald det siste døgnet merket han jo at det var noe og jeg fortalte som sant var at jeg ønsket å avslutte forholdet. Det ble veldig stille en liten stund og så ser han på meg og spør "Ok' date= men kan vi ha sex nå?". :-?

Svarte du ikke: "klart det" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba på cafe/pub og en fyr lurte på om jeg hadde togtidene.... Det hører med til historien at cafeen lå to kilometer og en elv unna jernbanestasjonen :ler:

Jobba på bibliotek på høgskolen og ei søt studine kom bort til skranken og lurte på om hun skulle skrive opp de røde tallene på stømmåleren på meldekortet også... :o

Folk spør om MYE rart er min erfaring... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min arbeidskolega spurte hvilken ukedag langfredag kom på i år. :hoho:

Og bestefar spurte om han kunne få cheesburger uten ost. :hoho:

Og sønnen min spurte med fryk i blikket om kråker likte mark, når han stod ute i det fri og tisset litt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A propos rare spørsmål: Det er veldig gøy å gå inn på f. eks. en Statoil-stasjon og spørre om veien til nærmeste bensinstasjon. De fleste blir så forfjamset at de faktisk forklarer veien til en annen stasjon, i stedet for å påpeke at dette faktisk er en.

Slikt driver jeg med når jeg kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A propos rare spørsmål: Det er veldig gøy å gå inn på f. eks. en Statoil-stasjon og spørre om veien til nærmeste bensinstasjon. De fleste blir så forfjamset at de faktisk forklarer veien til en annen stasjon, i stedet for å påpeke at dette faktisk er en.

Slikt driver jeg med når jeg kjeder meg.

*tihi*

Vi hadde en periode da vi dro rundt på alle kiosker og bensinstasjoner og spurte om de solgte "Halskrokafyll" som etter vår mening skulle være aldeles supert mot vondt i halsen. Fikk aldri tak i det, men det var flere som hadde solgt det tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opptil flere 17.mai'er blitt spurt hvilken dato det er...! :ler2: Og dette av helt dønn seriøse folk som ikke var ute etter å være "morsom".

Ellers var det en gang en vilt fremmed dame kom bort til meg og spurte om hun var skitten i baken (på buksa altså...)? Det var jo i grunnen et helt legitimt spørsmål, men jeg ble så forfjamset over at hun gikk bort til et vilt fremmede og spurte om noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte ringer folk til meg/jobben og har ringt feil.

Når jeg sier at "Nei du har kommet til xxxxx og ikke til Folkeregistret" så kommer det kjapt tilbake "Hva er tlf.nr. til folkeregisteret da?"

Hallo, jeg sitter ikke på 1881!!

Jeg sjekket folkeregisteret en gang og det er ikke i nærheten av mitt internnr.

Toppen av kaka var en mann som ringte feil, og så spurte han om jeg hadde internett og ikke bare kunne lete fram riktig nr. for han??!!

Det gjorde jeg ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Toppen av kaka var en mann som ringte feil, og så spurte han om jeg hadde internett og ikke bare kunne lete fram riktig nr. for han??!!

Det gjorde jeg ikke!!

:o Gjorde du ikke?

hehe - det hadde sikkert jeg gjort, bare for moroskyld, men nå er det jo det at jeg har fryktelig god tid og kjeder meg masse på jobben da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...