Gå til innhold

Asiatiske, kurdiske eller afrikanske menn?

44 stemmer

1. 1. Hvem av disse har du best erfaringer med?

• Asiatiske
      9
    • Kurdere
      5
    • Afrikanere
      5
    • Har ingen erfaring med disse
      8
    • Vil ikke ha noen erfaring med disse
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken kategori tiltrekkes du mest av rent fysisk, hvem synes du jevnt over har en fin personlighet og hva er din erfaring totalt sett?

Endret av Reza08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, noe så dumt..

Asia og Afrika er kontinenter, ikke land, og de har utrolig mange forskjellige folkeslag og kulturer, mens Kurdistan har en relativt homogen kultur. Nytter ikke å sammenligne disse.

Asiatere kan f.eks. være alt fra Japanere til Indere, så det gir veldig lite mening å gruppere opp hele asia (og afrika) i en undersøkelse som handler om utseende.

Hva vil du egentlig oppnå med dette? :klo:

Folk med tiltalende personlighet finner man forøvrig i alle kulturer og land/kontinenter.

Anonymous poster hash: 65c76...d6f
  • Liker 7
Skrevet

Herregud, noe så dumt.. Asia og Afrika er kontinenter, ikke land, og de har utrolig mange forskjellige folkeslag og kulturer, mens Kurdistan har en relativt homogen kultur. Nytter ikke å sammenligne disse. Asiatere kan f.eks. være alt fra Japanere til Indere, så det gir veldig lite mening å gruppere opp hele asia (og afrika) i en undersøkelse som handler om utseende. Hva vil du egentlig oppnå med dette? :klo: Folk med tiltalende personlighet finner man forøvrig i alle kulturer og land/kontinenter. Anonymous poster hash: 65c76...d6f

Veldig bra skrevet!

Anonymous poster hash: 76182...5a4

• Liker 1
Skrevet

Herregud, noe så dumt..

Asia og Afrika er kontinenter, ikke land, og de har utrolig mange forskjellige folkeslag og kulturer, mens Kurdistan har en relativt homogen kultur. Nytter ikke å sammenligne disse.

Asiatere kan f.eks. være alt fra Japanere til Indere, så det gir veldig lite mening å gruppere opp hele asia (og afrika) i en undersøkelse som handler om utseende.

Folk med tiltalende personlighet finner man forøvrig i alle kulturer og land/kontinenter.

Jaja, vet dette. Men hvis du vil ha saken mer definert kan jeg gjerne utdype. Med asiatere mener jeg japanere, koreanere, kinesere osv. Med afrikanere mener jeg folk fra dette kontinentet generelt. Med kurdere mener jeg eksempelvis personer fra Iran, Irak osv.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvilken kategori tiltrekkes du mest av rent fysisk, hvem synes du jevnt over har en fin personlighet og hva er din erfaring totalt sett?

Jeg har ingen erfaring med noen av disse kategoriene i betydning som kjæreste, hvis det var det du mente. Jeg kjenner en del kurdere perifert, og de er hyggelige mennesker. Jeg vil bare påpeke at kurdere også er asiater.

Skrevet

Rent estetisk sett; Vest-Afrikanere.

• Liker 1
Skrevet

Mangler jo et alternativ eller to da, feks "Har ikke erfaring med noen av dem" eller "Vil ikke ha erfaring med noen av dem"

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med noen av disse kategoriene i betydning som kjæreste, hvis det var det du mente. Jeg kjenner en del kurdere perifert, og de er hyggelige mennesker. Jeg vil bare påpeke at kurdere også er asiater.

Alle erfaringer er nyttige erfaringer. Om noen driver på med noen av disse, eller har hatt/har en kjæreste som faller innenfor kategorien her, er det selvsagt positivt om du deler erfaringene.

Vet at kurdere også er fra Asia, men velger å plassere disse i en kategori for seg, siden de skiller seg ut fra f. eks folk fra Japan osv.

Skrevet

Alle erfaringer er nyttige erfaringer. Om noen driver på med noen av disse, eller har hatt/har en kjæreste som faller innenfor kategorien her, er det selvsagt positivt om du deler erfaringene.

Vet at kurdere også er fra Asia, men velger å plassere disse i en kategori for seg, siden de skiller seg ut fra f. eks folk fra Japan osv.

Skiller ikke f.eks indere seg fra japanere (eller koreanere eller kinesere etc) og kurdere?

Anonymous poster hash: 1357e...451

Skrevet

Skiller ikke f.eks indere seg fra japanere (eller koreanere eller kinesere etc) og kurdere?

Joda.

Skrevet

Jaja, vet dette. Men hvis du vil ha saken mer definert kan jeg gjerne utdype. Med asiatere mener jeg japanere, koreanere, kinesere osv. Med afrikanere mener jeg folk fra dette kontinentet generelt. Med kurdere mener jeg eksempelvis personer fra Iran, Irak osv.

Kurdere = folk fra iran, irak osv!???? Nå må du gi deg! Du MÅ være kurder selv! INGEN likheter mellom disse gruppene. Hva med tyrkere, går de også under "kurdere"? Kurdere kan i alle fall IKKE representere alle hele midtøsten! De eneste kurdere representere er dem selv!

Anonymous poster hash: e527a...713

• Liker 1
Skrevet

Jeezes! Her har vi en idiot av en kurdermann som skal finne ut hvor populær han er blant kvinner :D

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeezes! Her har vi en idiot av en kurdermann som skal finne ut hvor populær han er blant kvinner :D

Nå må jeg forsvare Reza. Han er hverken kurder eller idiot.

Skrevet

Nå må jeg forsvare Reza. Han er hverken kurder eller idiot.

Så langt taler bevisene for dette sterkt imot ham.

• Liker 1
Skrevet

Rent estetisk vil jeg si kurdere eller afrikanere (kommer veldig an på hvor i Afrika da, vil si variasjonene er store), men personlighetsmessig har jeg best inntrykk av asiatiske menn. Grunnen til at jeg velger de to andre kategoriene over asiatere utseendemessig, er fordi jeg synes asitarere ofte er litt "glatte". (Og noen, kanskje spesielt Sør-Koreanere(?) ser litt feminine ut). http://www.listal.com/list/handsome-asian-guy

Anonymous poster hash: 78d6a...ce0
  • Liker 2
Skrevet

Herregud, noe så dumt..

Kurdere = folk fra iran, irak osv!???? Nå må du gi deg! Du MÅ være kurder selv! INGEN likheter mellom disse gruppene. Hva med tyrkere, går de også under "kurdere"? Kurdere kan i alle fall IKKE representere alle hele midtøsten! De eneste kurdere representere er dem selv!

Åhrhrhrhr :frustrert:

Folk henger seg opp i så mye tullete. Ja, jeg er enig i mye av kritikken deres, men svar nå bare på det TS spør om. Dere forstår jo hva han mener!

Anonymous poster hash: 78d6a...ce0

• Liker 2
Skrevet (endret)

Homo? Eller no Homo? Reza08.

Endret av Halvor
  • Liker 1
Skrevet

Hva kalles det når man ikke forstår hva folk mener med mindre de er veldig presise? Autisme?

• Liker 1
Skrevet

Hva kalles det når man ikke forstår hva folk mener med mindre de er veldig presise? Autisme?

Trolling.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Skam dere, dere siste, over hva dere beskylder Reza for. Han er en hyggelig, sympatisk mann etter det inntrykket jeg har fått av ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...