Kalas Skrevet 9. mai 2004 #1 Skrevet 9. mai 2004 For noen snille venninner jeg har! Klokken halv elleve ringte det på, og jeg fikk beskjed om å åpne døra. Der lå det en bukett røde roser, samt en rød konvolutt. På kortet stod det: "På med ballkjole, men ikke sko uten tær, av hensynd til vind og vær. Så kjapt som du kan, så sees vi straks alle mann". Så da var det bare å hive på seg en tyllkjole, sminket meg fikk jeg heldigvis også gjort. Så ringte de på igjen, og ba meg ta på tiara og oppvaskhansker! :o Da jeg kom ned, stod tre venninner der og loset meg inn i taxien. De hadde kledd seg som menn, med svarte dresser, flosshatter og løsbart! Vi kjørte til Grand, hvor enda flere venninner i manneklær ventet, tror vi var fjorten til sammen. Så fikk vi deilig lunsj der, og dagens første glass champagne ble inntatt... Etter lunsj tasset vi ned til Aker Brygge, hvor vi ble hentet av en båt. Etter en times båttur (i det været, jaggu flaks!) ble vi satt av på Gressholmen, hvor vi koste oss med medbrakt mat som en av jentene hadde laget. Jeg ble stadig servert mer å drikke, så klart... Der ute hadde vi også den vanlige leken med en haug med pakker, som jeg skulle gjette hva var og hvem som hadde gitt den. Overraskende vanskelig, men gøy! Fikk mest tullegaver, men også alko, snop og tegneserier. Jeg ble også utfordret av en gammel studievenninne til å skrive en sonette om ekteskapelig sex! Da vi studerte sammen, skrev jeg nemlig "Ode to oral sex", som ble beryktet i kollokvien. Jeg fikk ca et kvarter på meg, og dette ble resultatet: Flanellpyjamas, nattsokker og snue. Å kjære, få min lunkne kropp i lue. Brett opp min snipp av dynen, se på meg, og la meg ikke sovne bort fra deg. Pirk, pill og kjæl meg gjerne het og snill, Og la oss pule bare litt, og ja, litt til! Så kan vi snorke, sove natta bort. Og tenne nå og da - men litt sånn fort! Utpå ettermiddagen ble vi kjørt inn til byen igjen, så dro vi til det bittelille utestedet La Belle Sole. Der hadde de tydeligvis gjort en avtale med noen, for de spilte baaaare musikk som jeg liker Her hadde vi også en lek. En stor sigar gikk på rundgang mens alle stilte meg spørsmål som jeg skulle svare ærlig på. Mest om kjærlighet og sånn, da. Etter dette dro vi videre til favorittutestedet mitt, men nå må jeg innrømme at minnene begynner å bli noget uklare. Mistenker at jeg ikke holdt ut så svært lenge der før jeg ville hjem. Det kan i hvert fall se ut som om forloveren min fulgte meg trygt i seng, for det lå en søt lapp fra henne på nattbordet mitt da jeg våknet. Nå er jeg sliten, men veldig fornøyd! Jeg slapp å gjøre masse teite ting, bare kos hele dagen! :-) Men jeg lurer på hva de har gjort med samboeren min - han er ennå ikke hjemme, så jeg mistenker hyttetur eller noe. Spent på å høre hva han har blitt utsatt for...
9na Skrevet 9. mai 2004 #3 Skrevet 9. mai 2004 Det hørtes ut ut som du fikk et utdrikkingslag du var fornøyd med! Hadde vært fornøyd jeg og!
Scorpina Skrevet 9. mai 2004 #7 Skrevet 9. mai 2004 Det er jo ikke pent gjort å være misunnelig....men nå bryter jeg sammen og innrømmer tvert, det hørtes ut som et STEIKE flott udrikningslag du fikk Good for you!! Sjøl sitter jeg her og vet ikke helt HVA jeg skal tro. Har fått høre at diverse jenter som er invitert i bryllup IKKE kan komme pga jobb og diverse greier....etc etc....iallefall.....JEG ble nå litt forbaska til å begynne med så jeg fikk en djevel i meg og fant ut at jeg sku mekke en sånn greie SJØL ja for tenk. SÅ, neste helg, skal jeg ut med 3 venninner. Ta oss en pils eller fem nede på Skarven, gå ut og spise. Tror det kan bli riktig så trivelig - men ønsket var jo å få et slags utdrikningsla som tråd-starter fikk *sukk* Hva er det for gæli med mine venninner. Ja, for min forlovede sa til meg her forleden "skulle nesten ikke trashe dine venninner men jeg ble overrasket over det LILLE engasjementet jeg fikk fra de jentene når jeg sendte ut invitasjon til utdrikningslag" Ble VELDIG paff jeg......og hadde vanskelig for å holde meg og kjente det KOKTE innvendig!! Er jeg SÅÅ lite verdt liksom?!?!?! (ja skorpionen med masse temperament og diverse kommer visst nok fort opp til overflaten her ja) Så, jeg mumla noe om at jeg pinadø skulle la jentene få høre det...men da sa forlover'n min at "neiiiii, ikke si noe før ETTER bryllupet evt da....for da kan det bli sån misstemning" Og det har hun rett i....så jeg biter det i meg....og konser heller om utdriknigslaget jeg SJØL har mekka ihop..... (Ble litt langt dette men jeg bare MÅTTE få det ut....sorry )
Saeria Skrevet 9. mai 2004 #8 Skrevet 9. mai 2004 Det hørtes ut som et flott utdrikkningslag, Kalas! :D Scorpina: Håper ditt eget mekkede lag blir fint. Ellers kan jeg hverken si eller gjøre så mye. Bare sende over en trøstende
Murf Skrevet 9. mai 2004 #9 Skrevet 9. mai 2004 jeg mistenker at mitt er neste lørdag... min svigerinne som bor i wn annen by lurte på om vi skulle treffes på cafe tidlig lørdags formiddag, fordi hun skulle shoppe senere den dagen. Veeel.... shoppinggal har hun aldri vært.. Helt paranoid for tiden M
Gjest Madley Skrevet 9. mai 2004 #10 Skrevet 9. mai 2004 Høres ut som et topp utdrikningslag!!! Ble litt nyskjerrig på denne "ode to oralsex"???
Gjest Muslingen Skrevet 9. mai 2004 #11 Skrevet 9. mai 2004 Åå, hørtes ut som en flott dag! :-) Jeg vet når mitt utdrikningslag blir, fordi vi skal ha det i en annen by. Men jeg er FRYKTLIG nysgjerrig på hva som skal foregå den dagen... Gleder meg!
Linn3c Skrevet 9. mai 2004 #12 Skrevet 9. mai 2004 Høyrtes heilt supert ut! "Gruegledar" meg til min dag kjem! :D
Ingeborg Skrevet 10. mai 2004 #13 Skrevet 10. mai 2004 Scorpina: Sikker på at de venninnene ikke bare lurer deg, da? Sånn at de dukker opp for å overraske deg?
*Lene* Skrevet 10. mai 2004 #14 Skrevet 10. mai 2004 Hørtes skikkelig koselig ut... Slike utdriningslag liker vi
Bokalven Skrevet 10. mai 2004 #15 Skrevet 10. mai 2004 Scorpina: Sikker på at de venninnene ikke bare lurer deg' date=' da? Sånn at de dukker opp for å overraske deg?[/quote'] Ja, det tenkte jeg også på...
Kosepia Skrevet 10. mai 2004 #16 Skrevet 10. mai 2004 Det hørtes kjempekoselig ut, Kalas!! Selv gruer jeg meg.. det blir vistnok 2 utdrikningslag på meg så vidt jeg vet.. ett her i oslo og ett i tromsø.. Får se hva gærningene finner på (de her i oslo har garantert ett eller annet med hest, siden de fleste av oss rir på samme stall).. hva som skjer i tromsø.. DET er jeg litt redd for
Snorkie Skrevet 10. mai 2004 #17 Skrevet 10. mai 2004 Gratulerer med overstått utdrikningslag. Hørtes veldig flott ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå