Gå til innhold

spotifyproblem

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Bruker Spotify veldig mye, både på mobilen og på pc

Når jeg prøvde å åpne spotify og spille av noen låter nå (på mobilen), så stenges den bare ned og jeg får en beskjed om at spotify har sluttet å fungere.

Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?! Har restartet mobilen, stengt alle programmer og prøvd å åpne den igjen, men det samme skjer likevel :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det ligger en oppdatering av Spotify og venter i google play eller appstore?

Kanskje det hjelper å avinstallere og laste ned appen på nytt.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det lå ingen oppdateringer på telefonen, men på pc gjorde ventet en oppdatering, men der nekter den å oppdatere uansett hva jeg gjør.

Skal teste å avinstallere shiten og se hva som skjer da

Gjest Funky Punk
Skrevet

Å installere det på nytt fungerte ikke. Rakk ikke logge meg inn engang før den stengtes ned

Skrevet

Det der problemet har jeg også slitt med. Sendte mail til spotify da jeg nådde kokepunktet fordi den hang seg konstant, men de hadde ikke noe fornuftig svar å komme med. Jeg sluttet til slutt å bruke spotify på mobilen :/

Gjest Funky Punk
Skrevet

Nei usj,ikke si sånt da :(

Er så avhengig av musikken når jeg er ute eller sitter i bilen :( :(

Skrevet

Da det skjedde med meg så avinnstallerte jeg appen og lastet den ned igjen, det skal fungere.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Abbonerer på en kompis sin spilleliste, og når han la til ny musikk så trykte jeg meg inn via rullgardinen på telefonen. Det funket fint, men når jeg prøvde å trykke meg inn på min egen spilleliste så ble jeg kastet ut med en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...