Gå til innhold

Zombies, run!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så kult som det ser ut som i reklamevideoen? Har lyst til å laste ned appen, men vil gjerne høre om det er verdt 24 kroner først :P Hvordan fungerer intervalltreninga, og air drop mode? Det høres jo kjempegøy ut, å være en av heltene i en zombiefilm ;) Men blir det noe ordentlig trening ut av det? Og kan man bruke appen samtidig som endomondo? Og hvordan er musikken, kommer den med skummel zombie-spilleliste eller "må" jeg bruke egen treningsmusikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes den var elendig med egen musikk i hvert fall. Har ikke prøvd uten etterpå.

Anonymous poster hash: 81d90...337

Skrevet

Zombies run er gratis, den første sesongen. Så bare last ned og prøv. :) Jeg digger den.

Anonymous poster hash: f8e24...27b
Skrevet

Åh nei, jeg har glemt at jeg betalte for den. :fnise: Jeg bruker den bare på 30minutts runden min og det blir trening ja, når zombiene kommer motiverer det til å løpe fortere. Jeg personlig bruker den uten musikk da jeg løper om kvelden. Du kan bruke din egen musikk, og du kan slå av zombielydene om de blir for skumle (skyldig iblant). Appen kan brukes samtidig med endomondo regner jeg med, jeg bruker den med runkeeper.

Anonymous poster hash: f8e24...27b
Skrevet

Synes den er helt gull. Når jeg er like ved å senke tempo, så får jeg gjerne noen zombier i ryggen, og bare MÅ gi jernet igjen. Greit å bli litt pusha ;)

Anonymous poster hash: c69d9...c30
Skrevet

jeg lastet ned denne, men skjønte ikke stort :klo:

De fortalte bare en "historie" på en måte. En haug med prating altså og så slo musikken min seg på. Hvis jeg slo av musikken så ble det bare et laaangt opphold. Noen som vet hva jeg gjorde feil? Eneste zombielydene jeg hørte var bittelitt i bakgrunnen når de folka drev å prata. Sånn "oppdragsprating"

Skrevet

jeg lastet ned denne, men skjønte ikke stort :klo:

De fortalte bare en "historie" på en måte. En haug med prating altså og så slo musikken min seg på. Hvis jeg slo av musikken så ble det bare et laaangt opphold. Noen som vet hva jeg gjorde feil? Eneste zombielydene jeg hørte var bittelitt i bakgrunnen når de folka drev å prata. Sånn "oppdragsprating"

Du er Runner no. 5 og gjør som de sier. Du løper og de dirigerer deg til å plukke med deg ting underveis (du løper bare rett frem og plukker jo ikke med deg disse tingene fysisk). Bare følg komandoene du får og løp. Det er som en lydbok med et innslag av et slags rollespill så du må høre på hva de har å si.

Skrevet

Blir det dumt å bruke dette ved løping på mølla?

Anonymous poster hash: 5b599...d73
Skrevet

Du er Runner no. 5 og gjør som de sier. Du løper og de dirigerer deg til å plukke med deg ting underveis (du løper bare rett frem og plukker jo ikke med deg disse tingene fysisk). Bare følg komandoene du får og løp. Det er som en lydbok med et innslag av et slags rollespill så du må høre på hva de har å si.

Ah, okei. Men når kommer disse skumle zombielydene man må løpe fra? var jo DET jeg så frem til. Men det å løpe til prating syntes jeg liksom er litt kjedelig.

Skrevet

Jeg ble så nysgjerrig at jeg kjøpte den nå :) fikk to sesonger for 24 kr, det var ikke så ille syns jeg. Fant ikke bare sesong 1.

Men følger det med musikk man kan bruke? Hadde vært gøy med passende, tøff zombie-musikk og ikke de vanlige spillelistene mine.

Leste noe om at man må ha telefonen på armen for at det skal funke, stemmer det fortsatt? Jeg har telefonen bare i løpejakka når det ikke er sommer, men hvis det stemmer må jeg grave fram telefonarmbåndet igjen :)

Skrevet

Ah, okei. Men når kommer disse skumle zombielydene man må løpe fra? var jo DET jeg så frem til. Men det å løpe til prating syntes jeg liksom er litt kjedelig.

Tror du må trykke på zombie chase før du trykker start for å aktivere det :)

Skrevet

Nå bruker jeg spotify mens jeg løper, men du må sikkert ha lokal musikk?

Anonymous poster hash: 5b599...d73
Skrevet

Like greit at jeg ikke aner hvordan man laster ned app'er, hadde sikkert kastet mobilen i bakken og begynt å hylgrine..

• Liker 2
  • 1 år senere...
Skrevet

Tar frem igjen denne gamle tråden jeg da jeg vurderer denne appen.

Noen som vil dele sine erfaringer med den? Er det så artig som det virker?

Er det bare å trykke start og resten går av seg selv mens en løper, eller må en underveis trykke på mobilen?

Kan det integreres med spotify?

Skrevet

Jeg bruker Zombies, Run! 5K Training-appen, jeg syns det er kjempegøy og motiverende. Denne kan ikke integreres med hverken Spotify eller Wimp, kun egne spillelister. Jeg har Samsung S5, og bruker den med spilleren som kom med mobilen og sanger jeg har lastet innpå. Trykker bare start, så går resten av seg selv til programmet er ferdig. Kommer definitivt til å gå over til den vanlige når jeg er ferdig med nybegynnerprogrammet! :)

Skrevet

5k utgaven må en vel løpe de tider som er satt av programmet? Det er vel en form for trening til å løpe 5k?

Jeg ønsker mer å løpe en fast runde, uavhengig av hvor lang tid den tar, så stoppe programmet når jeg kommer hjem, ikke være bundet til en spesiell tid/distanse ved hver treningsøkt.

At det ikke integrerer spotify er ett stort minus. Har ikke en cd i hus lengre, så blir jo ett lite prosjekt å få tak i musikk igjen.

Skrevet

Ja, 5k er for oss nybegynner som etterhvert skal klare å løpe 5 kilometer. Der er det avsatte tider og man må gjennomføre programmet til avsatt tid. Vil anta at den vanlige utgaven også har faste tider eller distanser på programmet, siden man skal gjennomføre ulike oppdrag. Du kan selvfølgelig løpe med en historie på og ikke nødvendigvis fullføre oppdraget, men kanskje ikke det er så aktuelt? Men nå kjøpte jeg den rett og slett, så hvis ingen andre kan svare skal jeg teste den i løpet av dagen og komme med tilbakemelding :laugh:

Skrevet

Glimrende. Det viktigste er at jeg ikke er låst til distanse/tid jeg må løpe. Det med musikken kan jeg alltids få ordnet litt etter litt.

Skrevet

Ja, 5k er for oss nybegynner som etterhvert skal klare å løpe 5 kilometer. Der er det avsatte tider og man må gjennomføre programmet til avsatt tid. Vil anta at den vanlige utgaven også har faste tider eller distanser på programmet, siden man skal gjennomføre ulike oppdrag. Du kan selvfølgelig løpe med en historie på og ikke nødvendigvis fullføre oppdraget, men kanskje ikke det er så aktuelt? Men nå kjøpte jeg den rett og slett, så hvis ingen andre kan svare skal jeg teste den i løpet av dagen og komme med tilbakemelding :laugh:

Ja, kom med tilbakemelding! Ble nysgjerrig selv :)

Skrevet

Jeg kjøpte like greit appen selv, så får vi se.

Det har en form for integrering mot spotify. Det vil si at om en starter spilleliste fra spotify først så vil den dempe musikken derfra når det er tale i appen. Ikke opptimalt slik det er med musikk en har lagret på enheten, men det fungerer tålig greit.

Ikke testet under løping enda, men det blir nå snart, og da med en rute på rundt 40 minutter.

Meg hva er forskjellen på story og radio?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...