Gå til innhold

Haster! Filmtips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er barnevakt i kveld for to små på 3 og 5. Vi har lyst p se film men ser at de fleste barnefilmene jeg er vandt med er fra 7 år. Noen som har anbefalinger til passelige filmer som ligger på f. Eks netflix?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Mummidalen er så koselig :)

Eller Noddy, Thomastoget, Mikke mus, Pingu?

Skrevet

Over hekken, Madagaskar, Shrek, Biefilmen, Gnomeo og Julie, Knerten :popcorn:

Netflix har jo egen kategori med barnefilmer, det er jo bare å ta en titt sammen med ungene så finner dere sikkert noe passende ;)

7-årsgrensefilmer passer for alle når barn ser sammen med voksne.

Kos dere :jepp:

Skrevet

Brannmann Sam, Postmann Pat? Kommer ikke på så mange flere nå. Skriver mer om jeg kommer på noe :)

Skrevet

Takk for mange tips!:-) de gjør det altså? Var litt usikker å når jeg ikke kjenner de såå godt så er jeg litt skeptisk til å "bare sette på" en 7års film til 3-åringen:-) hehe. Er jo noen av de som det er litt action i tenkte jeg på:-p

Skrevet

Det ble "

Mer ståhei" etter litt krangling over om vi skulle se bil- eller prinsessefim. Hehe. Ikke barebare med gutt og jente:-p

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg synes Mummidalen er så koselig :)

Eller Noddy, Thomastoget, Mikke mus, Pingu?

Bortsett fra når Hufsa kommer. Akkurat det er skummelt for de fleste minste.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri vært redd for hufsa! Men nå begynte jeg å se skrekkfilmer som 6-åring da:-p er også litt derfor jeg ikke helt vet hva som er "greit" å sette på av barnefilmene heller :-) hehe

Skrevet

Bortsett fra når Hufsa kommer. Akkurat det er skummelt for de fleste minste.

Skulle til å tilføye "styr unna hufsa-episodene da", nettopp pga mine egne mareritt fra de :P
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Skulle til å tilføye "styr unna hufsa-episodene da", nettopp pga mine egne mareritt fra de :P

Tror ikke du er den eneste som har hatt mareritt av Hufsa. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...