AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Har nettopp fått ny maskin, Elextrolux til 7500 kr. Etter vask nr 3-4 begynner maskina lukte råttent, jeg mener skikkelig råttent! Melder feil og gjør avtale med reperatør. Innen de kommer er lukten uutholdelig, så jeg kjører en vask eller to med eddik. Dette hjelper, og lukta gir seg. Reperatør går over maskina uten å finne feil. Noen dager senere er lukta tilbake, og butikk ber meg kjøpe maskinrens. Prøver dette nå, men er det noen av dere som har opplevd lignende problemer med en så ny maskin? Og fant dere isåfall ut hva som var problemet? Sånn for ordens skyld blir maskina tømt relativt fort etter programmet er ferdig, og jeg har vasket på både lave og høyeste temperatur. Noen tips? Kan selvsagt levere tilbake siden det er 30 dagers åpent kjøp, men vil aller helst slippe Anonymous poster hash: 80fb5...83a
Gjest suphadupha Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Kan det være noe med avløpet som lukter, og ikke selve maskinen?
Zzyzx Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Lukker du døra helt når maskinen ikke er i bruk? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Hvordan finner jeg ut om det er avløpet eller ikke?Anonymous poster hash: 80fb5...83a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Lukker du døra helt når maskinen ikke er i bruk? Det samme tenkte jeg på. Pass på å ha døren på gløtt. Anonymous poster hash: 5c1a0...5fc
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Døra står alltid på gløtt for å slippe ut fukt, så det er noe annet. Enten selve maskina, eller avløpet. Hvordan kan jeg sjekke om det er avløpet som er synderen? Anonymous poster hash: 80fb5...83a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Hadde overbevist megselv om at det ikke kunne være avløpet siden jeg nettopp hat flyttet til ny bolig som var rengjort. Tydeligvis ikke, for da jeg åpnet avløp under vask og sluk i dusjen så kom det mye gammel moro frem! Så satser på at det blir bra nå, hurra Anonymous poster hash: 80fb5...83a
Gjest suphadupha Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Hadde overbevist megselv om at det ikke kunne være avløpet siden jeg nettopp hat flyttet til ny bolig som var rengjort. Tydeligvis ikke, for da jeg åpnet avløp under vask og sluk i dusjen så kom det mye gammel moro frem! Så satser på at det blir bra nå, hurra Anonymous poster hash: 80fb5...83a Så bra at det ser ut til å løse seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå