Gjest Virvar Skrevet 9. mai 2004 #1 Skrevet 9. mai 2004 Jeg har bla her på kg, valgt at windows skal huske nick og passord. Så når jeg skriver inn en K så kommer Kattepus frem, og passordet - så hvem som helst som bruker min pc kan egenlig gå inn og lese pm'er og skrive innlegg som meg + finne ut at det er mitt nick. Dette ønsker jeg ikke. Hvordan kan jeg gjøre for at ikke bare en K er nok for å få frem nicket mitt? Det hjelper ikke å slette coocies eller midlertidige filer. For selv om jeg må logge på påny - så husker altså pc'en hvem jeg er når jeg skriver K'en. Kan dette fikses på?
Arkana Skrevet 9. mai 2004 #2 Skrevet 9. mai 2004 Du har jo valgt at den skal huske nick og passord, og da gjør den jo det, på den måten du beskriver. Hvis du ikke vil ha det slik må du endre det valget slik at den ikke husker nick/passord.
Gjest Virvar Skrevet 9. mai 2004 #3 Skrevet 9. mai 2004 Hehe ja, det forstår jo jeg også da Men hvordan gjør man det da? :klø:
Arkana Skrevet 9. mai 2004 #4 Skrevet 9. mai 2004 Du går på Tools - Internet Options - Content Klikk på boksen som heter AutoComplete og så klikker du av den lille boksen om Use AutoComplete for User names and passwords on forms.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Jeg har samme problemet, men kanskje litt mer komplisert: Mitt passord er blitt lagret på en datamaskin som ikke er min i forbindelse med at jeg har brukt den, og kommet i skade for å trykke "yes" for å lagre passordet. Dersom jeg fjerner passord, vil ikke da alle passord bli fjernet, - mitt og andres (eierens)? Det vil jeg ikke.
simsalabim Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 Ja da blir alle passord fjernet,men det kan jeg ikke skjønne gjør så mye. De lagres jo neste gang eieren av maskina bruker den.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #7 Skrevet 5. juni 2004 Det enkleste du kan gjøre er å bytte passord. Da vil ikke det som er lagret på den andre maskinen virke. Hvis nicket ditt også er hemmelig må du jo slette det på den maskinen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå