Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står veldig fast på en av julegavene jeg skal gi i år. Gaven er til en venninne av meg som jeg ikke vet om jeg får gave av selv, og derfor må gaven være så liten at hun ikke får dårlig samvittighet om hun ikke har gitt meg noe. Likevel må den være såpass stor at det er "vits" å gi den. Den må kunne sendes i posten, og jeg kan godt lage noe selv (strikke f. eks.).

Er det noen som har noen tips? :)

Anonymous poster hash: b7035...195
Videoannonse
Annonse
Gjest halebein
Skrevet

Et bilde av dere to sammen fra "gamledager" i en søt ramme?

Skrevet

Et bilde av dere to sammen fra "gamledager" i en søt ramme?

Det finnes ingen bilder av oss sammen.

Gjest halebein
Skrevet

Strikking er koselig å få, bellamittens f.eks, enten som votter eller pulsvanter. Lue, skjerf, eller et par strikka grytekluter? Mye fint på garnstudio.no.

Skrevet

Vet du hva hun liker? Hva slags person hun er? Hva med en liten søt lavendelpose?

Anonymous poster hash: f9d06...cbc
Skrevet

Vet du hva hun liker? Hva slags person hun er? Hva med en liten søt lavendelpose?

Hun er voksen, snill, kunnskapsrik og kreativ. Hun liker bøker og lydbøker, men er litt usikker på hva hun liker i den sjangeren (dvs jeg vet noe hun er veldig glad i, men det har hun jo allerede lest). Det er en bok jeg har lyst til å kjøpe til henne, men det blir en for stor gave dersom hun ikke gir noe igjen (altså, for MEG kunne jeg gitt henne gave verdt en månedslønn, for jeg setter sånn pris på henne, men jeg vet at hun blir lei seg om hun ikke får gi gjengjeld).

Jeg lurer på om jeg skal ta tipset over her og strikke henne et par votter. Jeg er veldig usikker på om akkurat de vottene jeg fikk link på er noe for henne, det kan være fullstendig klaff eller fullstendig bom, så jeg tror jeg plukker ut et mønster som føles litt sikrere. Men garn kan jeg ikke kjøpe før over helga, så tar gjerne i mot andre tips før jeg bestemmer meg :) Hun er ei sånn som setter veldig pris på hjemmelagde gaver.

Skrevet

En krukke/norgesglass med hjemmelaget musli, med merkelapp i hamp bundet rundt. Jeg liker veldig godt oppskriften til Trinesatblogg, med litt ekstra kanel og gjerne kokosflak.

Anonymous poster hash: 3557c...411

Skrevet

En krukke/norgesglass med hjemmelaget musli, med merkelapp i hamp bundet rundt. Jeg liker veldig godt oppskriften til Trinesatblogg, med litt ekstra kanel og gjerne kokosflak.

I utgangspunktet et veldig godt tips, men det blir vanskelig å sende i posten.

Skrevet

I utgangspunktet et veldig godt tips, men det blir vanskelig å sende i posten. Anonymous poster hash: b7035...195

Sendte det til fire forskjellige i posten i fjor jeg, er da ikke noe problem! Fylteglasset helt fullt, så bobleplast før jeg pakket i gavepapir. Sendte de i boblekonvolutt faktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...