AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hei! Har kjøpt meg et par nye lyse sko, som jeg tenkte å impregnere. Den sprayen jeg har fra før har jeg kun brukt på mørke skinn/lær sko, og lurer derfor på om noen har testa den på lyse sko? Er jo så leit hvis skoa blir flekkete/ødelagte Boston Raingard Protector - Leather, Suede, Nubuck & Canvas Anonymous poster hash: 01c87...95f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 01c87...95f
Karmosin Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Den skal kunne brukes på lyse sko. For å døyve bekymringen kan du forsøke å ta på litt ved fotbuen, der det ikke vil synes noe særlig, og se hvordan det blir når det tørker. Jeg gyver løs på lyst fottøy med impregneringsspray selv uten at det blir noen problemer, det er jo ikke farge i sprayene.
Wonders Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 (endret) jo da. hold den på 15-20 cm avstand ute å spray i vei. Dette anbefaler jeg bare ved bruk av Boston. De andre tør jeg ikke bruke fordi de inneholder silikon og lager da sjatteringer/striper. Husk at det også finnes skoshampoo og børste for å fjerne møkk. Endret 25. november 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Takk for svar Anonymous poster hash: 01c87...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå