AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Det er meg om dagen, og det er så fryktelig slitsomt. Jeg er så forelsket i en mann. I går tulla vi veldig mye i sofaen, flørtet, lo og det hele endte med en heftig dusj og ei 2 timer lang elskhovsakt. Vi er så betatt og forelsket av hverandre på det planet. Veldig mye nærkontakt, kosing og nærhet. Noen vil vel si at det er det viktigste i et forhold , men vi sliter med alt annet. Jeg visste at denne lykken ville vare til neste morgen. Han har tre unger fra før, vært gift osv. Det føles på en måte så rart at mannen min har familie et annet sted...Jeg har så fryktelig lyst på barn med han, men det går ikke an. Jeg blir så ulykkelig av å se barna hans, ikke minst veldig sjalu. I stedet for å flytte til han, bor jeg alene. Jeg vil jo egentlig ikke, men føler ikke at jeg har noe valg.Tenk å møte sitt livs kjærlighet, så skal barn ødelegge alt. Sæddonor takler jeg ikke .Tenk når barna kommer med barnebarn. Føler meg så mye dårligere enn eksen Anonymous poster hash: 934a0...90c
Gjest Violetta Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Hvorfor kan du ikke få barn med ham?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 steril etter sykdom Anonymous poster hash: 934a0...90c
Neket Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Du må allerede dele ham med de tre barna han har fra før. Også er du lei deg for at han ikke kan få et fjerde? Hvor lenge har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Det beste er nok å bare kutte kontakten nå mens det er flørt og forelskelse. Du har jo ennå ikke truffet (i alle fall ikke blitt knyttet til) barna hans, og saken er så mye enklere da. For jeg ser ikke poenget med å være i et særboforhold med en mann med 3 egne barn og selv ha et særkullsbarn fra donorfar. Ser heller ikke at en mann med 3 barn skulle ønske å ta på seg nr 4. som ikke biologisk er hans. Barn er mye jobb og han har alt mange av dem. Anonymous poster hash: a2bb8...06a 1
Hecubaa Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Hvorfor kan du ikke flytte til han og få mannen + tre stebarn på kjøpet? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Jøss, du har jo muligheten til å få 3 flotte bonusbarn? Hvorfor hindrer dette deg? Er han fortsatt gift kanskje?? Anonymous poster hash: 77780...ba8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 stebarn blir jo ikke akkurat det samme. Vil jo gjerne selv gå gravid. Tenåringer er de også. Anonymous poster hash: 934a0...90c
Noteknekk Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Enten kan du jo velge han med sine tre barn og dermed velge bort egen graviditet og barn, eller velge bort mannen og ha mulighet til graviditet seinere. Hva betyr mest?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 (endret) Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Du skriver at dere sliter med alt annet enn nærheten/følelsene for hverandre? Slik tolker jeg det. Men er det andre ting dere sliter med enn det at han er steril? Han har jo tre barn, og det er jo mye jobb med det. Forstår at du ønsker å gå gravid selv, men du må jo nesten bare veie det ønsket opp mot det å være i et langvarig forhold med denne mannen. Hva veier tyngst for deg? Endret 23. november 2013 av Mrs. Random Nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå