Gå til innhold

Få seg kjæreste på nettet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på kjæreste, men har ikke så stort nettverk. Tenkte jeg skulle prøve nettet.Vil helst finne en kjæreste, men kan også være aktuelt med et ligg om det ikke er kjærestemateriell.

Noen som har prøvd og fått seg et ligg eller en kjæreste på nettet?

Anonymous poster hash: 58b9d...d90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På nettet kan du få det meste. Du får prøve datingnettsider som sukker og match, elle rappen tinder :)

Skrevet

Har så lyst på kjæreste, men har ikke så stort nettverk. Tenkte jeg skulle prøve nettet.Vil helst finne en kjæreste, men kan også være aktuelt med et ligg om det ikke er kjærestemateriell.

Ja, begge deler.

Anonymous poster hash: 67a58...3ff

Skrevet

Som jente på nett, så kan du velge og vrake blant menn hvis du bare er ute etter sex.

Skal du finne en kjæreste derimot, så er det hakket verre. Men ikke umulig.

Skrevet

Jepp! Har funnet meg kjæreste på nett, flott person også. :)

Anonymous poster hash: 137ee...fe3

Skrevet

Fant kjæresten i World of Warcraft, faktisk. :fnise: Beste mannen jeg har kjent.

Anonymous poster hash: e7be9...9a7
  • Liker 1
Skrevet

Fant kjæresten på nettet :) mange idioter. Man må bare følge magefølelsen. :b

Skrevet

Sukker og tinder er bra.

Anonymous poster hash: 0e3cf...839

Skrevet

Sex: Ja

Kjæreste: Nei

Skrevet

Sex: Ja

Kjæreste: Nei

Tror TS er en kvinne så hun er ikke interessert i sex.

Skrevet

Tror TS er en kvinne så hun er ikke interessert i sex.

Vedkommende spør jo spesifikt etter et ligg, så hvorfor skulle hun ikke være interessert i sex?

Skrevet

Vedkommende spør jo spesifikt etter et ligg, så hvorfor skulle hun ikke være interessert i sex?

Fordi kvinner er aldri ute etter et ligg, det er bare mannegriser som er det.

• Liker 1
Skrevet

Fant kjæresten i World of Warcraft, faktisk. :fnise: Beste mannen jeg har kjent.

Anonymous poster hash: e7be9...9a7

Syns alltid det låter så "romantisk" når folk har truffet hverandre på WoW (no joke). Og jeg har aldri spilt WoW en gang...

Skrevet

Jeg skal styre unna alt som heter mulige kjærester på nett, for det går galt hver gang.

Anonymous poster hash: 1c73d...c55
Skrevet

Jeg har et par venninner som har prøvd seg på nettdating.

Av det jeg har fått høre er det rimelig håpløst å finne seg noe seriøst på nett. Hadde en profil oppe på ei eller anna side for et par år siden. Var masse slibrige meldinger og sånt, et par friere, ellers lot jeg det for meste ligge med fantasien.

Det ble altså ikke noen nettdate på meg. Fant min nåværende type på lunsjbar.

Skrevet

Jeg har et par venninner som har prøvd seg på nettdating.

Av det jeg har fått høre er det rimelig håpløst å finne seg noe seriøst på nett. Hadde en profil oppe på ei eller anna side for et par år siden. Var masse slibrige meldinger og sånt, et par friere, ellers lot jeg det for meste ligge med fantasien.

Det ble altså ikke noen nettdate på meg. Fant min nåværende type på lunsjbar.

Det er faen ikke rart at de fleste jenter ikke finner seg noe seriøst heller da! Med en gang du logger deg inn som kvinne får du jo hundrevis av meldinger om du ser bra ut, så vi jenter gidder stort sett ikke å fylle ut profilen skikkelig en gang.

Det blir sånn "Hei, jeg heter Trine og er søt og snill, jeg trener masse av og til, studerer engelsk språkhistorie og noen ganger så går jeg på byen med venninnene mine og drikker drita full. PS: Du trenger ikke å sende meg noen meldinger om du er over 30, skallet, feit eller har liten pikk." så legger du ut 3 bilder av deg selv enten tatt direkte via webcam eller når du er så full at du knapt klarer å stå på beina og ferdig med den saken.

Hva faen forventer du egentlig med en slik profil?

Hvis du derimot sier noe om hvem du er, hva som opptar deg, hvordan du oppfører deg, ting du er glad i, ting som gjør deg glad, ting som gjør deg litt sær osv. Gjør litt innsats for å vise hvem du er. Da vil du derimot fort oppleve at mange av de dårlige brevene blir borte (de med en linje) fordi menn skjønner at du krever litt mer en bare en pikk. Og du vil få mange gode brev fra folk som påstår du høres ut som noen de kunne tenkt seg å spendere en del tid sammen med, som har felles interesser, vil de samme i livet osv.

Det er ikke rakettforskning, og det finnes titusenvis av GODE solide mannfolk der ute. Mannfolk med sunne interesser, god utdanning, godt utseende og som liker mange av de samme tingene som deg.

Anonymous poster hash: d511a...a5a

• Liker 2
Skrevet

Det er faen ikke rart at de fleste jenter ikke finner seg noe seriøst heller da! Med en gang du logger deg inn som kvinne får du jo hundrevis av meldinger om du ser bra ut, så vi jenter gidder stort sett ikke å fylle ut profilen skikkelig en gang.

Det blir sånn "Hei, jeg heter Trine og er søt og snill, jeg trener masse av og til, studerer engelsk språkhistorie og noen ganger så går jeg på byen med venninnene mine og drikker drita full. PS: Du trenger ikke å sende meg noen meldinger om du er over 30, skallet, feit eller har liten pikk." så legger du ut 3 bilder av deg selv enten tatt direkte via webcam eller når du er så full at du knapt klarer å stå på beina og ferdig med den saken.

Hvis du derimot sier noe om hvem du er, hva som opptar deg, hvordan du oppfører deg, ting du er glad i, ting som gjør deg glad, ting som gjør deg litt sær osv. Gjør litt innsats for å vise hvem du er. Da vil du derimot fort oppleve at mange av de dårlige brevene blir borte (de med en linje) fordi menn skjønner at du krever litt mer en bare en pikk. Og du vil få mange gode brev fra folk som påstår du høres ut som noen de kunne tenkt seg å spendere en del tid sammen med, som har felles interesser, vil de samme i livet osv.

Det er ikke rakettforskning, og det finnes titusenvis av GODE solide mannfolk der ute. Mannfolk med sunne interesser, god utdanning, godt utseende og som liker mange av de samme tingene som deg.

Vel resonert. :fnise:

Gjest sophia21
Skrevet

Fant kjæresten på sukker, første uka faktisk :)

Men ikke legg ut bilde som oser sex. Noe nøytalt, men med et smil. Og skriv en grei tekst :)

Skrevet

This.

Nettdating er som på alle andre arenaer i livet. De vakre menneskene får størst tilbud og slibrige menn finnes på ethvert gatehjørne. Jeg skjønner ikke hvordan det prinsipielt skal være noe forskjell mellom nettet og virkeligheten. Det er da forhåpentligvis mennesker bak tastaturene der ute.

Ellers helt enig med sitert bruker ovenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...