AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Er midt i eksamensperioden, har ikke noe mat, har ikke spist noe hittil i dag, og magen begynner å romle. Blir svimmel og besvimer nesten når jeg reiser meg, så bare setter meg fort ned igjen. Kommer meg aldri på butikken. Åh what to do Anonymous poster hash: 8544f...203
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Du må enten være sulten, få noen til å handle for deg eller dra på butikken selv. Eller spise papp. Anonymous poster hash: 8fb45...6d1 10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Lete frem noe i skapene eller gå på butikken.. Anonymous poster hash: 62a12...d83 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Drikk vann med saft hvis du har. Litt sukker hjelper godt, og når du kommer til butikken spiser du en sjokolade og tar med deg papiret til kassa og betaler før du handler videre. Anonymous poster hash: 9741d...427 2
Gjest Raindrops Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Reis deg og hent vann, drikk vann, slapp av litt til, gå på butikken. Du lider absolutt ingen nød. 9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Reis deg og hent vann, drikk vann, slapp av litt til, gå på butikken. Du lider absolutt ingen nød. Ikke alltid vann hjelper. Jeg har selv hatt dager der jeg ikke har spist mat, og når jeg er såpass sulten at jeg blir svimmel og slapp og skjelver osv, så hjelper det iallefall ikke med vann for da blir det bare verre. Anonymous poster hash: 7b5fd...93e 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Hvis du ikke har noe mat/spiselig i skapene, så tror jeg du fortjener årets pris for sinnssykt dårlig planlegging. Du dør ikke av å gå på butikken uansett. Tips til neste gang: du vet at eksamensperioden kommer, du vet at det blir travelt, og da kan det jo være en god idé å handle inn litt på forhånd, sånn som alle andre som ikke har tid/lyst/ork til å gå på butikken i eksamensperioden gjør. Anonymous poster hash: d40c2...88d 17
Gjest Raindrops Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Ikke alltid vann hjelper. Jeg har selv hatt dager der jeg ikke har spist mat, og når jeg er såpass sulten at jeg blir svimmel og slapp og skjelver osv, så hjelper det iallefall ikke med vann for da blir det bare verre. Anonymous poster hash: 7b5fd...93e Javel. Jeg har opplevd at vann hjelper, det var bare et tips. I alle tilfeller så er det bare å dra seg på butikken. Det er ikke akkurat slik at man har gått uten mat i dagesvis og er nær døden. Sorry, jeg anser dette bare som syting. 14
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Skal ikke noen snart tilby seg å handle for TS? Anonymous poster hash: 77b39...133 10
MarinaC Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Har du ikke engang pasta av noe slag og ketchup?
heiduderborte Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Hvis du ikke har noe mat/spiselig i skapene, så tror jeg du fortjener årets pris for sinnssykt dårlig planlegging. Du dør ikke av å gå på butikken uansett. Tips til neste gang: du vet at eksamensperioden kommer, du vet at det blir travelt, og da kan det jo være en god idé å handle inn litt på forhånd, sånn som alle andre som ikke har tid/lyst/ork til å gå på butikken i eksamensperioden gjør. Anonymous poster hash: d40c2...88d Studenter og eller unge folk, har ikke lært det enda 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Studenter og eller unge folk, har ikke lært det enda De fleste lærer det iløpet av de første par månedene de bor hjemmefra, hvis ikke er de ekstremt tunglærte. "studenter" er en ganske stor gruppe mennesker, og de fleste av dem er heldigvis oppegående nok til å komme seg på butikken å kjøpe mat. Anonymous poster hash: 1221c...ad1 11
Gjest Arch Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 Je har enda ikke hørt om noen som har dødd av sult på vei til butikken. Få på deg skoene og trask avgårde, å synes synd på seg selv blir man ikke mett av. 6
heiduderborte Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 De fleste lærer det iløpet av de første par månedene de bor hjemmefra, hvis ikke er de ekstremt tunglærte. "studenter" er en ganske stor gruppe mennesker, og de fleste av dem er heldigvis oppegående nok til å komme seg på butikken å kjøpe mat. Anonymous poster hash: 1221c...ad1 greit, men minte meg om søstra mi, treig i ræva
Miss moneypenny Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Når du ikke spiser så får du dårligere konsentrasjon og svekket læringsevne. Så den tiden du sitter der sulten og leser istedetfor å gå på butikken kaster du bort sånn egentlig. Kjøp deg mat, tenk fremover, spis godt gjennom hele perioden. Lykke til på eksamen 1
Gjest Funky Punk Skrevet 23. november 2013 #17 Skrevet 23. november 2013 Så du har absolutt ingenting? Ikke en pakke kjeks, en pose med fløtepoteter, en neve med ris, pålegg, egg...ingenting? Nei, men da må du jo bare gå og handle da. Kanskje tungt å komme seg opp og ut, men det må da være bedre å få i seg mat enn å gå sulten? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #18 Skrevet 23. november 2013 Ja må bare komme meg ut. Har egg og leverpostei bare. Har ikke matlyst, så har ikke lyst på det. Magen har slutta å romle, den har gitt opp Anonymous poster hash: 8544f...203
Gjest Snoken- Skrevet 23. november 2013 #19 Skrevet 23. november 2013 Hørtes ikke lurt ut å jobbe med eksamen på tom mage. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #20 Skrevet 23. november 2013 Ja må bare komme meg ut. Har egg og leverpostei bare. Har ikke matlyst, så har ikke lyst på det. Magen har slutta å romle, den har gitt opp Anonymous poster hash: 8544f...203 Jeg har vært gjennom det der før. Jeg går på et hardt studium som krever 110 % av meg så og si hele tiden. Jeg jobber cirka 9-12 timer hver dag med studiene mine, i eksamensperioden blir det enda mer intenst. Må jobbe hardt for å stå, og enda hardere for å få gode resultater, så livet mitt er rimelig tørt ettersom jeg bruker mye tid på studier, så; at det plutselig er tomt for mat er ikke merkelig for de som har denne arbeidsmengden, så ikke bry deg om frekke kommentarer fra disse som ikke har opplevd dette. Uansett, du må kjøpe deg mat. Har vært skrubbsulten selv også (og ja, sulten går over etter hvert, utrolig nok), men selv om jeg er svært sulten, så klarer jeg å gå innom butikken, det er ikke slik at det er fare for å besvime av å ikke ha spist på én dag. Anonymous poster hash: 383e1...75b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå