AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Jeg har så langt møtt tre menn. En i fjor som det faktisk gikk bra med, men som jeg dumpet fordi jeg ikke var klar for et nytt forhold likevel... Og så to i år. Han ene ble det to dates med, men ser ikke ut som det blir noe mer av. Og han siste klaffet bare ikke, så det ble med den ene daten. Og nå skal jeg møte en ny fyr igjen. Og for hver gang det går galt, får jeg mindre tro på at denne gangen vil det gå bra Hvor mange ganger må jeg "feile" før det går bra? Anonymous poster hash: ffe51...743
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 145 Anonymous poster hash: adab2...c5b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 42! Anonymous poster hash: 8a1a5...e53 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 ... still counting Ikke gi opp, og ikke ha en haug med forventninger hver gang - du setter deg selv opp for skuffelse med alle forventningene. Vær casual, ta en date som et møte der du skal ha det kjekt å kose deg. Virker han grei å kjekk å alt det der, så bruk til til å bli kjent, ikke avvis alle i løpet av første date. Anonymous poster hash: ba115...d95
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Det beste er vel å ikke fokusere på dating. Gå ut døra og gjør noe, bli kjent med folk og la alt flyte. Dating er så kleint, synes jeg. Jeg føler det er mer som en slags intervju og da får man ikke kjemi. Det blir ikke naturlig på en måte. Begge føler kanskje litt press også? Nervøse osv. Jeg har møtt folk tilfeldig og bare kommet i prat. Fra å snakke om været til å prate om seg selv, spørsmål kommer opp helt naturlig, ikke noe press. Og man merker om det er kjemi da. Man er gjerne seg selv mer. Det er ingen forventninger. Anonymous poster hash: f018b...a0a
Gjest Ironically me Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Hvem er det som lurer på dette, og hva er intensjonen med spørsmålet? "Alle" vet da at trøndere må date minst 5, mens de fra Østfold greier seg med maks 3!
Gjest rådyr Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Et eller annet sted mellom 1 og 100 vil jeg tippe. Om det blir over hundre gjør du noe feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå