AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Flere som skal på sitt første date i dag med en man aldri har møtt før? Vi skal spise middag og se film. Jeez. Tenk hvis det ikke fungerer. Så kjedelig a gett.. og jeg som må kjøre et lite stykke! Tar ca 1 time Nervøs. Nervøs... Anonymous poster hash: dc03d...977
Avokado Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Haha, jeg også! Men har møtt han en gang tidligere… fremdeles nervøs. Denne gangen skal vi være hos meg å se film. Forige gang var vi hos ham. Fikk ligge i den deilige armkroken hans + klinings. Hehe..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Haha, jeg også! Men har møtt han en gang tidligere… fremdeles nervøs. Denne gangen skal vi være hos meg å se film. Forige gang var vi hos ham. Fikk ligge i den deilige armkroken hans + klinings. Hehe.. Du er heldig som har møtt han før da. Så du vet jo omtrent åssen det vil gå... men jeg aner ikke! Tenk hvis vi krasjer skikkelig? Og jeg må ta hele kjøreturen hjem igjen. Tenk hvis det blir gørrkjedelig? Tenk hvis vi kysser og det sier "WÆÆÆ LØP HJEM!" Tenk hvis han sender meg på dør så fort han ser meg? osv osv. Haha. Men jeg skal prøve å tenke positivt da. Er bare det at han er så innmari kjekk, et par år eldre enn meg, etablert med eget hus og sånne ting. Blir litt ekstra nervøs pga det. Har aldri flørtet med noen som er 2-3 år eldre enn meg, han her er 5 år eldre Anonymous poster hash: dc03d...977
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Jeg skal også det, helt likt som deg faktisk. Lage middag og film. Tar ca. 1 time å kjøre her også! Håper det blir bra! Er spent! Hvor møtte du mannen? Anonymous poster hash: dd364...723
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Jeg skal også det, helt likt som deg faktisk. Lage middag og film. Tar ca. 1 time å kjøre her også! Håper det blir bra! Er spent! Hvor møtte du mannen? Anonymous poster hash: dd364...723 Ah, hjelper at noen er i lignende situasjon faktisk! Hehe. Møtte han på sukker Du da? Anonymous poster hash: dc03d...977
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Ah, hjelper at noen er i lignende situasjon faktisk! Hehe. Møtte han på sukker Du da? Anonymous poster hash: dc03d...977 Så gøy! Vi møttes på Tinder for to uker siden. Snakker hver dag, men skal møtes først neste uke. Vi har mye til felles og han virker veldig seriøs. Kribler litt i magen når jeg tenker på neste uke Håper det ikke blir kleint. Er ikke kleint når vi snakker i tlf, men IRL er jo dette annerledes. Anonymous poster hash: dd364...723
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Lykke til!!! Du må oppdatere oss senere! Anonymous poster hash: 480f7...cad
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Så gøy! Vi møttes på Tinder for to uker siden. Snakker hver dag, men skal møtes først neste uke. Vi har mye til felles og han virker veldig seriøs. Kribler litt i magen når jeg tenker på neste uke Håper det ikke blir kleint. Er ikke kleint når vi snakker i tlf, men IRL er jo dette annerledes. Anonymous poster hash: dd364...723 Du har ihvertfall en uke til på deg xD Jeg må dra snart jeg!!! Vi snakket bare mye de to første dagene eller noe, så ga han meg nr sitt og snapchat så har vi bare snakket litt hele uka til nå. Egentlig bare snappet for det meste. Så jeg er litt glad vi ikke har snakket så forferdelig mye, for da får jeg ikke så høye forhåpninger liksom Men vi har jo snakket nok til at jeg syns han virker kjempekoselig og en jeg kan like. Men IRL er jo alltid annerledes... så ja, er spent! Ooh wish me luck! Tror jeg må kjøpe meg en sjokolade å spise på veien xD Det pleier å hjelpe... tror jeg. Anonymous poster hash: dc03d...977
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Du har ihvertfall en uke til på deg xD Jeg må dra snart jeg!!! Vi snakket bare mye de to første dagene eller noe, så ga han meg nr sitt og snapchat så har vi bare snakket litt hele uka til nå. Egentlig bare snappet for det meste. Så jeg er litt glad vi ikke har snakket så forferdelig mye, for da får jeg ikke så høye forhåpninger liksom Men vi har jo snakket nok til at jeg syns han virker kjempekoselig og en jeg kan like. Men IRL er jo alltid annerledes... så ja, er spent! Ooh wish me luck! Tror jeg må kjøpe meg en sjokolade å spise på veien xD Det pleier å hjelpe... tror jeg. Anonymous poster hash: dc03d...977 LYKKE TiL! Fortell hvordan det gikk når du kommer tilbake! Bare slapp av, dette går bra! Skjedde samme her, snapschat og telefon. Synes snap er en god måte å holde kontakten uten å måtte finne på noe å si hele tiden:) Anonymous poster hash: dd364...723
Hecubaa Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Så dristig av dere å la første daten allerede være en hjemmedate.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Da kan jeg oppdatere med at kvelden for min del var veldig vellykket. Han er utrolig herlig Vi kysset og jeg overnattet, men ingenting mer skjedde. Er glad for det. Vi lå ganske lenge og så hverandre inn i øynene og alt det klisset der haha. Føler vi er ganske like personlighetsmessig, så nå er jeg spent på om han føler det samme! Jeg tror han gjør det, men man vet jo aldri... hehe. Spent på hvor lang tid det tar før jeg hører fra han. Vi snakket om å møte igjen, så håper jo det skjer. Han er den første siden eksen jeg kjente "oj der er han" liksom. Det sier vel noe...? Off, nå er jeg litt nervøs igjen. Håper å høre fra han først Anonymous poster hash: dc03d...977 1
kaffemaskin Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Ååh så spennende! :D Tror du må holde oss oppdater videre. Høres ut som dere hadde en veldig bra kveld da, og det er jo et bra tegn
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Ååh så spennende! :D Tror du må holde oss oppdater videre. Høres ut som dere hadde en veldig bra kveld da, og det er jo et bra tegn Jaa det var jo såå koselig i går! Og det var så lett å snakke med han. Og vi hadde disse blikkene... de har jeg savnet! Var litt stivere stemning i dag etter at vi sto opp da. Vi lå ganske lenge på morran og koste og kysset, men når vi sto opp var det litt kleint igjen haha. Men etter å ha spist frokost (Han stelte istand heerlig frokost, varme rundstykker og masse pålegg) så holdt vi litt hender og kysset litt. Så dro jeg. Fikk et hadekyss også. Ååh... hvorfor er jeg så usikker på om han vil møtes igjen egentlig? Føler meg så dum! xD Jeg hadde ikke med meg skift og sånt, så følte meg ikke så fresh i dag morges, så jeg ville bare dra hjem og dusje osv. Men samtidig ville jeg jo egentlig bare bli. Anonymous poster hash: dc03d...977 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Så herlig! :D Håper du hører noe fra han!! Anonymous poster hash: 480f7...cad
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Så herlig! :D Håper du hører noe fra han!! Anonymous poster hash: 480f7...cad Jeg sendte en mld for en time siden om at jeg koste meg og at han gjerne må lage den samme middagen til meg neste gang. (Var jo SÅ godt, hehe). Fikk svar ett minutt senere at han også koste seg og at det skulle vi få til! (det med middagen) Og nå fikk jeg nettopp en snap av han. Så det er jo bra? Anonymous poster hash: dc03d...977 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå