AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 I mange år har eksen til mannen min plaget oss med meldinger, telefoner, uventede besøk og diverse. De var aldri sammen, men jeg kaller henne for eks siden de hadde et kort ons en gang. Her en dag lå telefonen til min mann åpent og samtale med dette kvinnemennesket. Dere skulle sett hva hun skrev. Desperate meldinger, kom og hent meg. Du er så sexy, hjerter, smilefjes. Pliise kom til meg da, jeg gir deg alt du vil ha osv. Heldigvis svarte mannen høflig nei, og du må legge deg osv. Han klarer ikke si slemme ting til henne, at hun må roe ned, at han er gift selv osv. Derfor er jeg OG sur på han!! Mens jeg blir rasende. Har så lyst å skrive noe sint til denne dama, men skal ikke blande meg. Jeg skal jo ikke vite disse meldingene hun sender, for hun tror de har noe på gang... Verste er at hun selv er gift. Og må tydligvis mangle noe i hodet siden hun er ute etter å ødelegge andres forhold. Vet hun har ødelagt 3, og at hun har lite venner pga hun legger seg etter mennene deres. Hva gjør man med slike folk, som aldri gir fred? Anonymous poster hash: 6ff1e...0ad
Gjest Violetta Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Dette må mannen din ordne opp i. Han må sende klare meldinger om at han ikke er interessert, og han ikke ønsker kontakt. 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Men han syns det er greit å chatte av og til, men jeg godtar det ikke når hun sender slike KOM TIL MEG meldinger. Han mener det er uskyldig. NEI, det er ikke godtatt i et forhold! Anonymous poster hash: 6ff1e...0ad
Marie90 Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Dette må mannen din ordne opp i. Han må sende klare meldinger om at han ikke er interessert, og han ikke ønsker kontakt. +1 "Høflig" er ikke ok her. Hvis han synes det er ok å forholde seg slik i et forhold, så ville jeg satt spørsmålstegn ved hans egen moral. Folk oppfører seg sjelden slik uten en viss oppmuntring.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Herregud for en tafatt mann... Krev at han blokkerer nummeret/facebooken hennes! Anonymous poster hash: 61fe7...4b4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Prøver, men virker som han liker det og Anonymous poster hash: 6ff1e...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå