AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Jeg trenger gode og seriøse svar, ikke så mye dømming av meg eller henne.. Men rett og slett høre hva dere mener, og hva jeg skal gjøre. Jeg er en mann på 31 år som har møtt ei dame på 28. Vi har kjent hverandre en god stund, men samtaler på facebook endte opp med mer og mer kontakt. Og vi hadde sex med hverandre. Hun er i et forhold, og jeg var. Jeg har nå gjort det slutt med kjæresten min, en ting er at jeg var utro, men det fortalte meg at uansett så ville ikke meg og min daværende kjæreste bli noe mer. Er flere grunner til mitt utroskap, og jeg har ikke veldig dårlig samvittighet, pga hvordan min daværende kjæreste var mot meg. Hun jeg innledet et forhold med og jeg..er blitt veldig glad i hverandre. Jeg vet hva jeg føler for henne, og dette er sterkt og ekte. Jeg vil gjerne se hvordan dette kan bli, og at jeg og henne kan ha en fremtid sammen. Så til problemene her da.. Hun er fremdeles sammen med kjæresten sin. Men vi har snakket mye om veien videre. Hun sier hun ikke elsker han, forteller at det har vært dødt lenge. Hun sier utroskapen hennes har kommet fordi hun ikke har hatt følelsene. De har vert sammen siden russetiden. Det viser seg at hun har vert utro mange ganger mot han opp igjennom årene. men hun har aldri valgt å gå fra han. Dette har vert litt vanskelig for meg å takle, da jeg føler meg som en av mange. Men for å gjøre alt ekstra komplisert; så er hun gravid med han, dette visste jeg når jeg og henne begynte å få følelser for hverandre.Hun har termin til våren. Det er en forferdelig vanskelig situasjon, og jeg har sagt som jeg mener det: Hun skal ikke gå fra han på grunn av meg, men fordi hun mener hun ikke vil være sammen med han lenger. For meg er det uforståelig at de har vert i sammen så mange år om hun ikke har følelser lenger. Vanskelig å forstå at hun kan være utro så mange år med forskjellige, uten å ta ansvar å gå. Jeg skjønner at å gå fra han nå, med unge på vei, er et vanskelig valg. Men når jeg har sagt at jeg vil gå, la de to være så vil hun ikke det. Hun sier hun elsker meg og vil ha meg. Ber meg om å vente..Jeg er singel og har tatt konsekvensen av at jeg ikke følte noe for eksen min. Vi snakket sammen i går, og da kom det frem at hun ikke har tenkt noe som helst konkret om meg og henne. Hun har ikke tenkt ordentlig på konsekvenser, tenkt på nav, tenkt på bolig, tenkt på samvær, tenkt på..ja noe som helst. Og som jeg sa i går, så må det jo skje noe. Jeg kan ikke sitte på gjerdet å vente til høsten for å se om det skjer noe. Hun er i tillegg en vanskelig jente å være "sammen" med. Hun kysser meg sjelden, avviser meg ofte. Snakker ikke om sex, men snur seg bort når jeg vil kysse henne osv. Men andre ganger er hun veldig kjærlig og nær. Gir meg lite komplimenter og tar meg nok for gitt en del. Men når jeg tar opp disse tingene med henne så forteller hun meg at hun elsker meg, vil ha meg, og aldri har følt noe likt osv..det er bare sånn hun er og jeg må lære meg å leve med det. Jeg har jo åpnet for at jeg trekker meg unna, jeg vil ikke ødelegge for de to. Alt mellom oss startet fordi hun ga meg inntrykk av at hun er på vei ut.. hjelp meg å tenke her.. 1. tror du hun noen gang kommer til å gå? Eller vil hun ikke miste hverken meg eller han? 2. Er jeg dum? Jeg hadde aldri gått så inn i dette om jeg visste de var så "sammen" som de nok er. 3. Rett og slett..hva gjør jeg? Jeg er ekstremt glad i henne. Men ble skuffet når det gikk opp for meg at prosessen hos henne overhodet ikke er kommet igang. På fredag dro hun til New york med samboeren hennes og svigerfamilien..og her sitter jeg i Oslo og tenker.. Hun sier hun skjønner jeg er lei meg for det, men hun kunne ikke la være å dra. Og jeg må tenke på det som en familietur og ikke en kjærestetur... Når jeg leser gjennom dette nå..så skjønner jeg jo at jeg ikke er helt smart... Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8
Alina X Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 La kjerringa styre med sitt. Hun gir deg jo ingen oppmerksomhet når dere først er sammen,vil du være med en som er så avvisende? Vil du oppdra en annen sitt barn?hun har vært utro x antall ganger,hva får deg til å tro hun ikke vil være utro mot deg?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Du har jo svaret ditt i det du har skrevet. Hun er ikke et bra menneske. Hold deg borte. Anonymous poster hash: 84382...9b8 6
Marie90 Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 1. Nei. Så lenge du vier henne oppmerksomhet når hun vil så har hun det hun vil ha uten forpliktelser. 2. Ja. Hun er forøvrig et forferderlig menneske. Og det er irrelevant hvor kjærlig og nær hun kan være overfor deg. Hun bærer frem et barn som vokser opp med en hore av en mor - Gud vet hvem som egentlig er faren. Hun bedrar alle, inkludert deg. Jeg ville ikke trodd et ord som kommer ut av munnen hennes. 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Disse tingene har jeg tenkt på- Jeg er fryktelig sur på meg selv som føler så mye. Jeg har ei datter fra før, og jeg har tenkt masse rundt det å bli småbarnsfar igjen, for en unge som ikke er min. Og jeg er innstilt på å være der om vi blir sammen. Ta hele "pakken". Har tatt opp utroskapen med henne, og hun sier jo så klart at dette var mot han nåværende, og kommer ikke til å gjøre noe sånn mot meg. jeg er litt teit igjen merker jeg..faen. Også har jeg dårlig samvittighet når jeg skriver dette her inne.. samtidig som hun er i New York med typen. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8
Alina X Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Disse tingene har jeg tenkt på- Jeg er fryktelig sur på meg selv som føler så mye. Jeg har ei datter fra før, og jeg har tenkt masse rundt det å bli småbarnsfar igjen, for en unge som ikke er min. Og jeg er innstilt på å være der om vi blir sammen. Ta hele "pakken". Har tatt opp utroskapen med henne, og hun sier jo så klart at dette var mot han nåværende, og kommer ikke til å gjøre noe sånn mot meg. jeg er litt teit igjen merker jeg..faen. Også har jeg dårlig samvittighet når jeg skriver dette her inne.. samtidig som hun er i New York med typen. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8 Hun bruker deg mann. Hva har hun å gi deg egentlig? Konstant avvisning?utroskap?....ja såklart sier hun at hun aldri vil være utro, men det er løgn og det tror jeg du vet innerst inne. Jeg tror du bare har en crush på henne og er villig til å ofre mye for å være med henne,men hvis du tenker LITT rasjonelt så ser du at dette her er dødfødt fra begynnelsen. Altså: du med en unge og henne som er gravid med en annen mann hun fremdeles er ilag med....og du tror dere bøir et fint par? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Hun bruker deg mann. Hva har hun å gi deg egentlig? Konstant avvisning?utroskap?....ja såklart sier hun at hun aldri vil være utro, men det er løgn og det tror jeg du vet innerst inne. Jeg tror du bare har en crush på henne og er villig til å ofre mye for å være med henne,men hvis du tenker LITT rasjonelt så ser du at dette her er dødfødt fra begynnelsen. Altså: du med en unge og henne som er gravid med en annen mann hun fremdeles er ilag med....og du tror dere bøir et fint par? Nei er jo det jeg sitter og prøver å gjøre nå. Tenke rasjonelt, ikke bare la følelsene styre. For de er sterkere enn jeg har hatt noen gang for noen. Hun gir meg mye, men dette er ofte i øyeblikkene. Når vi er aleine, når vi er meg og henne. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8
Hyena Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Behold selvrespekten og avslutt forholdet. Det er er helt tydelig at hun har et altfor komplisert liv, og et menneske du ikke har noen fremtid med. Og hvorfor vil du satse på en kvinne som ikke klarer stå for noen ting, og attpå til bærer barnet til en annen mann? Den mannen er det fryktelig synd på. Han er offeret i denne historien. Han skulle jeg gjerne tatt en prat med. Stakkars mannfolk. Den dama høres bare utrolig fæl ut, og jeg syntes synd på deg som falt i hennes klør. 1
Alina X Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Nei er jo det jeg sitter og prøver å gjøre nå. Tenke rasjonelt, ikke bare la følelsene styre. For de er sterkere enn jeg har hatt noen gang for noen. Hun gir meg mye, men dette er ofte i øyeblikkene. Når vi er aleine, når vi er meg og henne. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8 Gjør det enkelt. Kutt henne helt ut. Si at du ikke ønsker mer kontakt og heller ikke ser en fremtid med henne. Du tenker dette sikkert er litt slemt og at du har følelser,men hun har tross alt en annen pluss at hun er gravid med denne annen, og følelser kan du få for andre kvinner. Du virker som en mann som ikke har problemer med å møte kvinner så hvorfor kaste bort tid og energi på ei slik som henne? Ei merr som er gravid og utro mot mannen sin....hun burde skamme seg og fortjener faktisk å ende opp som alenemor,stakkars mannen som da må betale bidrag til denne hora.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Gjør det enkelt. Kutt henne helt ut. Si at du ikke ønsker mer kontakt og heller ikke ser en fremtid med henne. Du tenker dette sikkert er litt slemt og at du har følelser,men hun har tross alt en annen pluss at hun er gravid med denne annen, og følelser kan du få for andre kvinner. Du virker som en mann som ikke har problemer med å møte kvinner så hvorfor kaste bort tid og energi på ei slik som henne? Ei merr som er gravid og utro mot mannen sin....hun burde skamme seg og fortjener faktisk å ende opp som alenemor,stakkars mannen som da må betale bidrag til denne hora. Gjør det enkelt. Kutt henne helt ut. Si at du ikke ønsker mer kontakt og heller ikke ser en fremtid med henne. Du tenker dette sikkert er litt slemt og at du har følelser,men hun har tross alt en annen pluss at hun er gravid med denne annen, og følelser kan du få for andre kvinner. Du virker som en mann som ikke har problemer med å møte kvinner så hvorfor kaste bort tid og energi på ei slik som henne? Ei merr som er gravid og utro mot mannen sin....hun burde skamme seg og fortjener faktisk å ende opp som alenemor,stakkars mannen som da må betale bidrag til denne hora. Det er bra å lese det dere skriver. Jeg tenker en del av det selv, men er vanskelig å si det høyt.Jeg har ikke problemer med å finne meg kjæreste, jeg har avvist ei og annen etter det kom ut at jeg var singel igjen. Og jeg har avvist de nettopp fordi jeg føler forpliktelser for henne. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8
Alina X Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Det er bra å lese det dere skriver. Jeg tenker en del av det selv, men er vanskelig å si det høyt.Jeg har ikke problemer med å finne meg kjæreste, jeg har avvist ei og annen etter det kom ut at jeg var singel igjen. Og jeg har avvist de nettopp fordi jeg føler forpliktelser for henne. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8 Hva slags forpliktelser? Å være bikkja hennes som stiller opp når hun trenger å føle seg egoistisk?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Hva slags forpliktelser? Å være bikkja hennes som stiller opp når hun trenger å føle seg egoistisk? Nei vet ikke lenger Alina. Forpliktelser fordi jeg er glad i henne.Vet ikke. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8
Alina X Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Nei vet ikke lenger Alina. Forpliktelser fordi jeg er glad i henne.Vet ikke. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8 Du er nok glad i henne som person ja,men du skal være mer glad i deg selv. Altså,du kan ikke elske andre før du elsker deg selv. Du forveksler det med kjærlighet. Jeg tror ikke det er kjærlighet,men avhengighet/betatthet fra din side.du må tenke på deg selv,ikke vær dum angående dette. Tenk på fremtiden og livet ditt,hva vil du ende opp som?en mann som er reservepappa for en unge og en kjerring som ligger med kameratene dine? Og hva for en kjærlighet viser hun?hun er sammen med en annen OG gravid med denne personen,wow som hun elsker deg..... 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 Du er nok glad i henne som person ja,men du skal være mer glad i deg selv. Altså,du kan ikke elske andre før du elsker deg selv. Du forveksler det med kjærlighet. Jeg tror ikke det er kjærlighet,men avhengighet/betatthet fra din side.du må tenke på deg selv,ikke vær dum angående dette. Tenk på fremtiden og livet ditt,hva vil du ende opp som?en mann som er reservepappa for en unge og en kjerring som ligger med kameratene dine? Og hva for en kjærlighet viser hun?hun er sammen med en annen OG gravid med denne personen,wow som hun elsker deg..... Er det jeg sa til henne nå før hun reiste. At hun måtte ta et standpunkt og vise meg at hun faktisk ville noe videre med meg. Noe hun sa hun skulle gjøre.Noe må jo skje tenker jeg. Jeg klarer ikke være i et forhold med ei, også elske ei annen. Men det er jo meg da. Anonymous poster hash: 3c6fb...4c8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Jeg tror ikke at hun har ekte følelser for deg. Jeg tror hun bruker deg for å få "noe" når hun vil det. At hun har vært utro mot sin samboer gjentatte ganger er heller ikke bra. Utfra det du skriver vil et evt forhold mellom dere to aldri bli et lykkelig forhold. Mitt råd til deg: Gå ifra henne. Få orden på livet ditt. Få avstand til henne, og fokuser på andre ting og andre mennesker du har rundt deg. Det blir sikkert vondt, men jeg tror du vil få mange bedre muligheter hos andre kvinner som du allerede kjenner. Anonymous poster hash: d4765...870
Gjest Ciegus Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Hold deg langt, langt unna! Den viktigste grunnen: hun venter barn med en annen. Hun virker ustabil og du sier selv hun er vanskelig til tider. Og dette skal dere involvere uskyldige barn i??? Hvis dere blir sammen og du etterhvert blir ulykkelig fordi hun er så vanskelig så vil det være veldig vanskelig å trekke seg ut pga barna. Barna (også ditt) fortjener bedre! Hun har vært utro mange ganger, hvorfor i all verden skulle hun ikke være det mot deg? Du vet at dette er en dame som er utro når forholdet blir vanskelig, og som ikke tør å ta tak i problemene - hvorfor skulle du være noe unntak? Igjen, ikke noe å lage familie med altså... Hold deg langt unna. Du sier du ikke har dårlig samvittighet overfor eksen din pga måten hun oppførte seg på. Vel, da er du ikke så dum å gå rett til ei annen dame som tydeligvis behandler sine kjære dårlig!!! Har du tenkt at hvis du går videre med denne dama risikerer du veldig sterkt å være i samme situasjon som samboeren hennes er i nå - bedratt og lurt trill rundt? Hadde dere vært barnløse kunne dere gjort hva søren dere ville, men ikke involver barn i slikt tull! Vær voksen, vær så snill! 2
Gjest s@nd Skrevet 23. november 2013 #17 Skrevet 23. november 2013 (endret) For å være helt ærlig ville jeg gitt opp med henne. Om hun ikke er villig til å forlate sin mann for deg, da sier det jo seg selv. Vil du virkelig være i et forhold med en kvinne som er utro mot sin mann? Vil du være i et forhold dere må holde for dere selv...? Jeg ville gått fra henne nå, ikke gitt henne mer oppmerksomhet; la henne leve sitt kompliserte liv. Hun fortjener å gå igjennom det hun blir å gå igjennom. Hvis hun ikke vil være sammen med mannen sin, kunne hun gått for lenge siden.. I tillegg er hun gravid, og har vært utro før. Alt er bare kaos. Ikke vær en del av det kaoset... Det er bare det jeg mener. Men jeg vet jo ikke situasjonen, jeg kjenner ikke personene. Endret 23. november 2013 av s@nd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #18 Skrevet 23. november 2013 Jeg ville holdt meg unna. For det første er det stor sannsynlighet for at hun bare holder deg på gress siden hun ikke har forlatt kjæresten sin selv etter å ha vært utro mange ganger. Det at hun ikke har tenkt noe mer rundt dere ang. bolig, samvær osv. forsterker jo også det inntrykket. For det andre skriver du jo selv at hun er ustabil rundt deg og at hun bare viser kjærlige følelser iblant. Bare det at hun er gjentakende utro viser hennes karaktersvakhet. At hun også blander et kommende barn oppe i dette er rett og slett ikke en ansvarlig ting å gjøre. Du ønsker ikke å bli blandet opp i noe slikt. Anonymous poster hash: 98e42...d9b
Marie90 Skrevet 23. november 2013 #19 Skrevet 23. november 2013 Nå som vi vet at du faktisk har BARN så er det enda viktigere at du kutter henne ut av livet ditt. Hva hun gjør mot seg selv er én ting, og hva hun gjør mot eget barn kan ikke da gjøre noe med. Men dersom du har egne barn har du et ansvar - du kan rett og slett ikke utsette dem for denne kvinnen. Hun er ikke en dugelig mor eller stemor. Her må du stikke fingeren i jorden og være voksen. 3
Gjest Riskjeks Skrevet 23. november 2013 #20 Skrevet 23. november 2013 Jeg liker ikke å være kategorisk og sort-hvitt når jeg gir råd på KG, men her er det virkelig bare én ting og si, og det er: Kutt henne ut! Nå! Dette er ei dame som er notorisk utro mot kjæresten sin. Du er, som du selv mistenker, bare en av mange. I tillegg er hun gravid med denne mannen, men fortsetter å holde på med deg. Hvordan i all verden finner du deg i noe sånt? For ikke å snakke om at hun er "vanskelig" - som du selv beskriver det. Nei, hun skal du holde deg langt, langt unna. Vær så snill og avslutt dette, for din egen del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå