AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Jeg hadde en kjæreste i tre år. Sammen fikk vi et barn. Alt var fint og flott, til min daværende kjæreste begynte å ta på andre damer, venninner vel og merke, og ikke venninner. Tok han på fersken en gang på fest da han tok opp under miniskjørtet på dama, har tatt venninna mi og han på fersken i å holde rundt hverandre og han hadde lyst å ha trekant m meg og ei veninne.. Ellers har jeg aldri vært bra nok, og sliter selv med dårlig selvtillit noe som gjør at det er veldig lett å gjøre meg svak, dum og teit. Det har vært mye krangler og alt fordi jeg har vært usikker, sjalu og følt at han har gjort alt for at jeg skal klikke. Etter en god stund klikka jeg helt, jeg gjorde det slutt da en annen fyr viste interesse og jeg følte jeg ville hevne meg samtidig som jeg syns det var godt med oppmerksomhet og å føle at noen var glad i meg og bare meg. Derfor endte jeg på fylla (det er ingen unnskyldning) og hadde sex med denne personen. Jeg angrer og jeg gråter omtrent hver dag. Jeg vil rett og slett nesten bare fordufte fra hele verden fordi jeg skjønner ikke hva jeg har gjort. eksen vil gjerne at vi skal være venner og prøve igjen, men vennene hans vil selvfølgelig ikke at det skal skje. samtidig vil den andre fyren ødelegge livet mitt fordi han har store problemer. folk vil ta fra meg foreldreretten på barnet mitt og at barnefar skal få det, og jeg har rett og slett kjørt hele livet mitt i grøfta. alle folk snakker stygt om meg, og ryktet mitt er totalt ødelagt. hva hadde du gjort i min situasjon? jeg tenker den eneste utveien er å la alle andre få rett og selv flytte langt vekk alene og aldri ha kontakt med noen herfra igjen, men jeg har et barn jeg ikke klarer leve uten, og som jeg har dyp og dårlig samvittighet imot. dette har jeg imot min eks også, mot min familie, hans familie, og mot mine venner som prøvde å få meg til å forstå! hva burde jeg gjøre? jeg føler jeg er dødsdømt og ikke har noe liv lengre! og at jeg ikke kan stole på noen! Anonymous poster hash: 6c464...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Så greien er at du har hatt sex med en annen enn din eks ? Jeg skjønner ikke hva prøblemet er? Anonymous poster hash: a97e9...e3a
Gjest Solstråla88 Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Det der er ikke grunn nok for barnevernet til og ta fra deg barnet! Det skal ganske mye til før de gjør nettopp det! Dette kunne hendt hvem som helst. Prøv og ikke tenk på det, og begynn og bygg opp selvtilliten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå