Lutetium 71 Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Dere som har katter, stemmer dette som de skriver om her? Den katten med brevklyper i nakken som ligger der helt passiv, ser fascinerende ut.
Sugerøret Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 uff jeg synes ikke det så godt ut. Nå har jeg ikke katt da.. men alikevel.. Uhmm
Minya Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Jeg har sett flere tilfeller der det har fungert, mens det i andre tilfeller ikke funker overhodet. Det er sikkert veldig praktisk for veterinærer om de skal undersøke katten når den bare åler seg unna eller spreller som en nytrukket makrell. Selv har jeg aldri prøvd, ved medisinering funker som regel katt mellom knærne med snuten ut-trikset på våre. Men de gangene vi har måttet holde dem fast, merker jeg stor forskjell på gamla og minsten i hvordan de reagerer når vi holder dem fast og bestemt i nakkeskinnet for at de skal holde seg rolig. Minsten blir slapp og rolig, selv om han definitivt har passert "mamma bærer meg i nakkeskinnet"-perioden, mens gamla begynner å sutre og gjør et par tafatte forsøk på å komme løs før hun sukker tungt og prøver å gjøre seg så liten som mulig.
Brunhilde Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Jeg har alltid hørt at om katten protesterer på medisin/kloklipp/børsting/hva-som-helst så er det beste å sette en klesklype i nakkeskinnet. Har aldri prøvd, så gir ingen garanti for at det virker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå