Gå til innhold

"Flytting" av app mellom iPhone4 og 5s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sliter jeg litt.

Har kjøpt meg iPhone 5s og prøver å få lastet over TomTom appen min, men det ser ut til at den ikke vil. Prøvde først bare å synkronisere mobilen med ITunes. Alt annet kom med over, men ikke den.

Prøvde så fjerne TomTom fra den gamle mobilen i fall det er delingssperre og den kun kan brukes på en enhet. Det gikk greit og jeg synkroniserte. Så gikk jeg i gang med ny synkronisering på den nye telefonen. Det ser ut som jeg får inn ca. 2/3 av appen og så stopper det :klo: . Riktignok er den stor (1,8 GB), men det skal da ikke ta flerfoldige timer å laste den inn, vel?

Er det noen som kan se hva jeg kan ha gjort galt, evt. har noen tips. Den appen var en av grunnene til at jeg gikk for iPhone igjen da jeg skulle ha ny telefon, så det er dobbelt irriterende at den trøbler.

Videoannonse
Annonse
Gjest suphadupha
Skrevet

Er appen kjøpt/lastet ned med din apple-id?

Hvis du går inn på app-store, og søker opp appen, skal det være et "sky-ikon" (altså icloud-logoen) der, i stedet for kjøpsknappen, hvis du har lastet den ned tidligere. Da skal det bare være å laste den inn på nytt :)

Skrevet

Ja, jeg har kjøpt den med min vanlige konto. Mener du å laste ned direkte til telefonen i stedet for via iTunes på mac? Mistenker at batteriet kommer til å miste piffen før det der er unnagjort, men får prøve. Takk for tipset.

Skrevet

Jepp, fant ut det var lurest.

Skrevet (endret)

Det skal jeg gjøre (men innser at jeg var litt dum som startet nedlasting nå rett før jeg skal på trening)

*overivrig*

Endret av Cata
Skrevet

Det funket :tommelsmil::hoppe:

Nå er Tomtom også med på notene, og det tok faktisk forholdsvis kort tid med trådløst. Muligens fordi mac'en min er så gammel at den somler? Vel, akkurat i dette tilfellet så gikk det jo veldig dårlig via mac uansett, men har merket det ellers også at det kan ta sin tid å overføre litt tyngre apper via den.

Uansett - Tomtom kom inn i sin helhet, og i dag kom jammen bilholderen jeg bestilte på DealExtreme også.

Skrevet

Jah, jeg begynte å bli mildt oppgitt der jeg satt. Jeg pleier jo ikke pludre sånn :ler: , men den ville bare ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...