Gjest tenkeboble Skrevet 9. mai 2004 #1 Skrevet 9. mai 2004 Flere enn meg som virkelig nyter deres musikk? Musikk til enhver stemning.
starie Skrevet 9. mai 2004 #2 Skrevet 9. mai 2004 Jeg liker musikken deres, og særlig sangen A Virgin State Of Mind
Suzy Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 Nå kom jeg på dem igjen... Lenge siden... Utrolig bra! Ønsker meg plate :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Så jeg er ikke alene. De er jo utrolig flinke. tekstene sier så mye.. Til dere som ikke vet hvem det er, er det verdt å laste den: Not an addict shadowman Laughing as i pray Eligia+++mange mange fler
Felicia Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Jeg ble en stor fan av K's Choice for en (*gulp*) 8-10 år siden, men fallt liksom litt bort etter utgivelsen av Cocoon Crash uten at jeg helt vet hvorfor. Ble lei tror jeg. Men nå fikk jeg jammen meg lyst til å høre litt på de igjen. Takk for "påminnelsen"! *blååse-støvet-av-cd'ene*
Malou Skrevet 11. mai 2004 #7 Skrevet 11. mai 2004 Not an addict Dette var lenge en av mine yndlingssanger. *mimre* Men jeg har "glemt" dem litt jeg også... Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #8 Skrevet 11. mai 2004 Tror jeg nok de fleste har. Men synes det helt klart er verdt å høre på. Den live CDen har alle godlåtene. Og jeg er 18 så jeg henger kanskje litt etter. Hørte bare på det litt for e stund siden, men sangene passer til enhver stemning. Alle der ute får laste ned og nyte musikken :-)
Laina Skrevet 12. mai 2004 #9 Skrevet 12. mai 2004 Det var "Not an addict" som gjorde at jeg "oppdaget" de. Hører stadig vekk på den. Og "weak" som egentlig er en skunk anansie-låt, men som K's har covret. (Ihvertfall live.) Meget bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå