AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Har kjøpt med ny C-vitminkrem i iherb, men jeg blir varm og rød i ansiktet etter påføring. Roer seg ned igjen innen 30-45min. Er det e eller annen slags reaksjon jeg har på produktet, slik a jeg burde slutte å bruke det? Eller blir det sånn fordi kremen virker og jobber med huden? Anonymous poster hash: e694a...99b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Det er sannsynligvis et tegn på at denne kremen burde du holde deg langt unna.. Anonymous poster hash: 5810f...714 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Virker som huden din reagerer på den, at den er sensitiv overfor enkelte ingredienser. Prøv en som et tilpasset sensitiv hud, uten parfyme og andre sterke ingredienser. Huden skal ikke bli sånn etter påføring av ansiktskremAnonymous poster hash: 67072...997
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 du er nok alergisk mot den ja. bruk en annen du
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Virker som huden din reagerer på den, at den er sensitiv overfor enkelte ingredienser. Prøv en som et tilpasset sensitiv hud, uten parfyme og andre sterke ingredienser. Huden skal ikke bli sånn etter påføring av ansiktskremAnonymous poster hash: 67072...997 så rart! Jeg har ikke sensitiv hud egentlig! Men bør kanskje slutte da, før jeg får det Men synes det er rart siden det er bare naturlige ingredienser i :s Anonymous poster hash: e694a...99b
Santflows Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Som sagt over, bør du slutte med den, da kroppen reagerer negativt. Ingen kremer skal vel gi rød hud? Er du sikker på at den bare har naturlige ingredienser? Hvilken krem er det vi snakker om egentlig?
Gjest BabyBlue Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Hvis det er den kremen som er i orange boks kan jeg skrive under på at jeg også fikk rød hud av den. Ga for lite fukt i tillegg.
Neket Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Fordi om det er naturlige ingredienser i den, er det null garanti for at den ikke gir reaksjoner. Og selv om det er naturlige ingredienser er det dermed ikke sagt at det er bra å smøre dette i trynet?!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Hvis det er den kremen som er i orange boks kan jeg skrive under på at jeg også fikk rød hud av den. Ga for lite fukt i tillegg. Ja, det er nok sikkert den samme så rart at man reagerer sånn på den, den har jo så gode anmeldelser. Anonymous poster hash: e694a...99b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 så rart! Jeg har ikke sensitiv hud egentlig! Men bør kanskje slutte da, før jeg får det Men synes det er rart siden det er bare naturlige ingredienser i :s Anonymous poster hash: e694a...99b Naturlige ingredienser kan være svært potente, derfor kan man fint reagere på dem. Jeg får ildrød hud av aloe vera, av alle ting. Anonymous poster hash: 953ac...716
Miss-Grey Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Ja, det er nok sikkert den samme så rart at man reagerer sånn på den, den har jo så gode anmeldelser. Anonymous poster hash: e694a...99b Jeg fikk en kjempereaksjon på toneren i samme serie, og synes det er kjemperart med alle de gode anmeldelsene på serien hvis vi er mange som reagerer slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå