Gå til innhold

Kunne dere datet en utenlandsk gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spm til jenter altså.

Anonymous poster hash: 60a6a...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har datet en svenske engang.

• Liker 1
Skrevet

Utenlandsk er så mye. Stor forskjell på svensk og uruguaysk.

• Liker 5
Skrevet

Verden består av ca. én promille nordmenn, så om jeg kun skulle sett på de norske som potensielle kandidater hadde jeg jo hatt et ganske snevert utvalg.

Med enklere ord; ja selvfølgelig.

Dessuten er min erfaring hittil at de ikke-norske er veldig mye bedre i senga.

• Liker 7
Skrevet

Verden består av ca. én promille nordmenn, så om jeg kun skulle sett på de norske som potensielle kandidater hadde jeg jo hatt et ganske snevert utvalg.

Med enklere ord; ja selvfølgelig.

Dessuten er min erfaring hittil at de ikke-norske er veldig mye bedre i senga.

It takes two to tango. Tipper norske menn er dårlige i senga fordi norske jenter også er dårlig i senga. :fnise:

• Liker 3
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordavind
Skrevet

Kjæresten min er utenlandsk. Bodd i Norge i 10 år:)

så ja..

Skrevet

Nei... Har dårlig erfaring med det. Kulturforskjeller, forskjellig syn på barneoppdragelse o.s.v

Anonymous poster hash: 18536...4dc
Skrevet

Sorry

Skrevet

Jeg kunne datet en fra skandinavia.

Anonymous poster hash: 6e3a4...34d

Skrevet

Jeg kan date andre skandinaver som har norsk, islandsk, danske eller svensk som morsmål og som er "hvit".

Utlendinger vil jeg ikke date og heller ikke innvandrere.

Anonymous poster hash: 7e708...76a
  • Liker 1
Skrevet

Absolutt. Men ingen muslim.

Anonymous poster hash: a7a4a...71b
Skrevet

Tyrkere er de beste elskerene.
De liker frodige kvinner som de kleine guttene hjemme ikke liker. de har bedre og god smak, de passer på deg hele tiden og de ser bedre ut på håret, ikke så bleike som norske menn , slåss om deg med andre deilige tyrkermenn og kjøper deg enorme drinker i gulfiskeboller.

Tyrkere er de hotteste menn i verden :D

• Liker 1
Skrevet

Ja, har datet flere fra utlandet. Men det er stor forskjell på Sverige-Usa-Brasil-Afghanistan liksom. Er skeptisk til de alt for store kulturforskjellene for å være ærlig. Det kan gå, men det kan også absolutt ikke gå. Åpenhet og respekt er veldig essensielt i et slikt forhold (særlig med store kultur/religionsforskjeller)

Anonymous poster hash: 1e97e...3c9
Skrevet

Tyrkere er de beste elskerene.

De liker frodige kvinner som de kleine guttene hjemme ikke liker. de har bedre og god smak, de passer på deg hele tiden og de ser bedre ut på håret, ikke så bleike som norske menn , slåss om deg med andre deilige tyrkermenn og kjøper deg enorme drinker i gulfiskeboller.

Tyrkere er de hotteste menn i verden :D

Til du finner ut at de er forlovet med kusina si hjemme på bygda. Ikke kjærestemateriale, det er sikkert og visst..

Anonymous poster hash: a7a4a...71b

• Liker 4
Skrevet

Denne tråden skal jeg følge! :) Spennende tema!

Skrevet (endret)

"Utenlandsk" som i hele verden utenom Norge, ja. Jeg holder meg derimot til Vest-Europa og USA.

Har hatt sex med en tysker og en svenske, datet to franskmenn og to amerikanere og kun én nordmann. Nå har jeg riktignok bodd utenfor Norge siden jeg var 18.

Selvsagt kan kulturforskjeller være vanskelig, men nå er det ikke lenger noe særlig språkbarriere (engelsk er helt naturlig for meg nå) og man justerer seg også kulturmessig. Har aldri følt meg helt del av norske kulturen på noen måter, og har faktisk mer til felles med amerikaneren jeg dater.

Kunne ikke datet en mann fra Øst-Europa, Asia, Midtøsten, Afrika. Muligens Latin-Amerika, men jeg kjenner noen derfra og det er sjelden en match.

Flere jeg har datet har vært katolikker. Det er ok, samt en annen versjon av kristen, jøde eller agnostiker. Ikke muslim.

Endret av Marie90
Skrevet

Jeg tror det ville vært vanskelig om han ikke snakket norsk. Man har selvfølgelig engelsk, og selv om jeg har bodd i usa og snakker det flytende så er det ikke mitt språk, og kan ikke helt forestille meg å bli så intim med noen om jeg ikke kan snakke norsk med dem? Det har i hvert fall ikke skjedd enda. Da jeg var i usa kom jeg på en måte aldri forbi høflighetsstadiet, og jeg tror mye har å skyldes språk.

Skrevet

Kanskje. Men ikke fra Midtøsten

Anonymous poster hash: 60a6a...3bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...