Gå til innhold

Acne raya - ned en str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er Acne raya i str? Bruker normalt medium, men lurer på om jeg burde ha small? Noen som vet? :-)

Anonymous poster hash: 56b98...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er stor og romslig! Den skal jo være oversized, men jeg som vanligvis bruker xl i andre klær, har i medium..

Anonymous poster hash: 1026a...355
Skrevet

Ville absolutt gå ned i str! Jeg har min i S, og skulle egentlig ønske jeg tok xs. Min kjære kan liksom gå med den, og han er både høyere og bredere enn meg :fnise:

Anonymous poster hash: 85ef1...0cf
Skrevet

Lurer på det samme. Er 160 høy og bruker vanligvis xs. Burde jeg da bruke xxs?

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er XS, men XXS høres jo så liiiite ut. :fnise:

Anonymous poster hash: 75a11...2dd
Skrevet (endret)

Jeg bruker medium til vanlig i andre klær, og syns xs er stor... Den skal jo være oversized da, men ja. Kunne gjerne vært mindre :)

Endret av skyflakes
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker medium til vanlig i andre klær, og syns xs er stor... Den skal jo være oversized da, men ja. Kunne gjerne vært mindre :)

Jeg kjøpte i S men den er jo gedigen! Nå er jeg usikker på om jeg bør bytte til xs eller xxs. Er xs veldig stor på deg? Jeg er også m til vanlig.

Skrevet

Jeg kjøpte i S men den er jo gedigen! Nå er jeg usikker på om jeg bør bytte til xs eller xxs. Er xs veldig stor på deg? Jeg er også m til vanlig.

Nå har jeg ikke en raya, men da jeg prøvde, tok jeg å prøvde S og XS. Om jeg ikke husker helt feil, så følte jeg at XS holdt i massevis. Jeg kunne sikkert ha brukt xxs også, men da vil jeg tro at den blir litt liten, i den forstand at meningen er at den er oversized? XS var "stor", men ikke for stor etter min smak:)

Skrevet

Den er stor i størrelsen, men så skal den jo også være det. Har S i den akkurat som i mange andre jakker/cardigans. Den ene av mine krympet noe i vasken også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...