AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hvordan er Acne raya i str? Bruker normalt medium, men lurer på om jeg burde ha small? Noen som vet? :-) Anonymous poster hash: 56b98...d2d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Den er stor og romslig! Den skal jo være oversized, men jeg som vanligvis bruker xl i andre klær, har i medium.. Anonymous poster hash: 1026a...355
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Ville absolutt gå ned i str! Jeg har min i S, og skulle egentlig ønske jeg tok xs. Min kjære kan liksom gå med den, og han er både høyere og bredere enn meg Anonymous poster hash: 85ef1...0cf
smartjente Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Lurer på det samme. Er 160 høy og bruker vanligvis xs. Burde jeg da bruke xxs?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Dette lurer jeg også på. Er XS, men XXS høres jo så liiiite ut. Anonymous poster hash: 75a11...2dd
skyflakes Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 (endret) Jeg bruker medium til vanlig i andre klær, og syns xs er stor... Den skal jo være oversized da, men ja. Kunne gjerne vært mindre Endret 23. november 2013 av skyflakes
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Jeg bruker medium til vanlig i andre klær, og syns xs er stor... Den skal jo være oversized da, men ja. Kunne gjerne vært mindre Jeg kjøpte i S men den er jo gedigen! Nå er jeg usikker på om jeg bør bytte til xs eller xxs. Er xs veldig stor på deg? Jeg er også m til vanlig. Anonymous poster hash: 56b98...d2d
skyflakes Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Jeg kjøpte i S men den er jo gedigen! Nå er jeg usikker på om jeg bør bytte til xs eller xxs. Er xs veldig stor på deg? Jeg er også m til vanlig.Anonymous poster hash: 56b98...d2d Nå har jeg ikke en raya, men da jeg prøvde, tok jeg å prøvde S og XS. Om jeg ikke husker helt feil, så følte jeg at XS holdt i massevis. Jeg kunne sikkert ha brukt xxs også, men da vil jeg tro at den blir litt liten, i den forstand at meningen er at den er oversized? XS var "stor", men ikke for stor etter min smak:)
kills Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Den er stor i størrelsen, men så skal den jo også være det. Har S i den akkurat som i mange andre jakker/cardigans. Den ene av mine krympet noe i vasken også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå