AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Skal sende til bake et produkt som kostet rundt 1000kr, men hvordan er det egentlig dette fungerer? er jeg garantert å få igjen pengene mine? Og hvordan vet selgeren at jeg faktisk har sendt det tilbake, og ikke bare sier at jeg har gjort det.. Anonymous poster hash: 3e922...0df
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Vil faktisk ikke tro du er garantert pengene dine igjen. Du kan jo sende tilbake pakken med sporing, da er det mer sikkert for selger at du faktisk har sendt pakken. Men trodde hele prosessen skjedde litt på "eget ansvar" - pakker kommer fort bort i posten. Anonymous poster hash: 5e528...cdc
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Vil faktisk ikke tro du er garantert pengene dine igjen. Du kan jo sende tilbake pakken med sporing, da er det mer sikkert for selger at du faktisk har sendt pakken. Men trodde hele prosessen skjedde litt på "eget ansvar" - pakker kommer fort bort i posten. Anonymous poster hash: 5e528...cdc eBay har jo noe slags garanti for pengene tilbake om produktet ikke er som det skal, eller noe slikt, men jeg er så dårlig i engelsk at jeg ikke fr satt meg helt inn i det Skulle ønske jeg hadde en garanti. Nå lurer jeg på om jeg skal ta sjansen på å sende det tilbake, eller om jeg skal beholde det fake produktet som virker sånn nogenlunde som orginalen skulle gjort... Anonymous poster hash: 3e922...0df
Gjest suphadupha Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Er det den babyliss-rettetangen det var snakk om i en annen tråd? =) Hvordan betalte du, var det via paypal? For paypal har en egen ordning, som jeg ville sjekket ut før jeg sendte fra meg produktet.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Er det den babyliss-rettetangen det var snakk om i en annen tråd? =) Hvordan betalte du, var det via paypal? For paypal har en egen ordning, som jeg ville sjekket ut før jeg sendte fra meg produktet. hehe, jepp, det er det Jeg har ikke egen paypal-konto, men betalt gjennom paypal som gjest:) Anonymous poster hash: 3e922...0df
Anglofil Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Du må kontakte selgeren og si i fra. Dessuten bør du jo også si i fra om at du mistenker at det er fake. Er det fake må du også rapportere dette inn til eBay, for de ser ganske alvorlig på selgere som selger produkter som er fake. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå