Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er da snakk om på et spesielt nettforum som jeg ikke vil (kan?) nevne her. Jeg føler meg som en målskive som 2-3 stk hakker på stadig vekk.

Skjønner ikke hva jeg kan ha gjort for å fortjene det. Har ikke mobbet noen, er ikke frekk noen gang i svarene mine, er hyggelig og hjelpsom. Har gitt mange der inne veldig gode råd! Og komplimenter.

Så jeg aner ikke hvorfor jeg liksom skal "tas". Kunne latt være å gå inn der, men da "vinner" på en måte mobberne? Heldigvis er det bare 2-3 stk som er sånn, men de gjør mye ut av seg og følger etter meg.

En lagde til og med en tråd om meg, skjønte selvsagt med én gang at det var om meg selvom nikket ikke ble brukt. Da hadde tråden blitt stengt. En mobbetråd der jeg var så fæl og prippen eller noe. Jeg har dog aldri hakket på noen av selfiesene eller halvnakenbildene eller oversharingene de har holdt på med. Bare fordi jeg er "snill pike" og ikke har tatoveringer eller noe, er det noe å mobbe meg for? :(

Skjønner man må være tykkhudet på nett, men dere skal vite at selvom det bare er noen tragiske mobbere som antakeligvis må veie opp for et eller annet stort kompleks ved seg selv, så gjør det vondt å bli mobbet også på nett.

At folk diskuterer deg, gir deg frekke og nedlatende kommentarer, ignorerer deg osv, det er ikke noe bedre enn om det var i en skoleklasse "irl". Og det verste er at det ikke er en ungdomsside, men en side for voksne mennesker (i utgangspunktet).

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, kanskje bare lufte meg litt..

:(

Anonymous poster hash: 95ae0...009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å skrive som anonymbruker så slipper du mye av dette tullet fra andre brukere.

Anonymous poster hash: f7691...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...