Gå til innhold

Til menn: Har dere noen gang blitt skikkelig rævkjørt av en kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Evt. til kvinner: Har dere noen gang rævkjørt en mann på det groveste?

Vi snakker selvsagt om den overførte betydningen av "rævkjørt" her, så evt. spøker og snerpete kommentarer kan dere holde for dere selv :P Trådens tema er også kvinner som rævkjører menn, og jeg er ikke interessert i historier om det motsatte scenario. Det får dere i så fall ta i en egen tråd. :blomst:

Jeg vil ha historier om svik, utroskap, falske anklager, barn du trodde var dine, psykisk terror, ryktespredning og så videre, og så videre.

Så fortell... :popcorn:

P.S. Håper min bruk av smileys gjør at denne tråden får forbli ubesudlet av både mod'er og avporere. På forhånd takk. :)

Endret av Trapp
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Daenerys, mod.

Skrevet

Nei, har aldri blitt det. Men dette kan bli artig å følge med på :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Kompis av meg som var far til en 12 år gammel gutt.

Hadde aldri vært sammens med moren.

De begynte å krangle om hva de skulle kjøpe til sin sønn i julegave. Skjønner ikke helt denne men de kjøpte hvert år sammens til sin sønn.det ene året (par år siden nå) begynte de å krangle on gaven, ble ikke enig i det hele tatt.da moren sier at " det er ikke din sønn!!!" I kampens hete.etterpå sa hun at hun bare tullet med han.

Han tok dna test.å ungen var ikke hans.han fikk igjen bare noe av det han hadde betalt i barnebidrag og har ingen kontakt med den gutten i dag.

• Liker 4
Skrevet

De begynte å krangle om hva de skulle kjøpe til sin sønn i julegave. Skjønner ikke helt denne men de kjøpte hvert år sammens til sin sønn.det ene året (par år siden nå) begynte de å krangle on gaven, ble ikke enig i det hele tatt.da moren sier at " det er ikke din sønn!!!" I kampens hete.etterpå sa hun at hun bare tullet med han.

Han tok dna test.å ungen var ikke hans.han fikk igjen bare noe av det han hadde betalt i barnebidrag og har ingen kontakt med den gutten i dag.

Så trist. Gutten mistet jo den han så på som sin far, og ekte pappa, selv om det ikke var biologisk. Stakkars! :(

• Liker 12
Skrevet

Synd for gutten som mistet "pappaen" sin, moren, derimot, burde straffes.

Anonymous poster hash: 8a6c7...b4e

• Liker 12
Skrevet

Synd for gutten som mistet "pappaen" sin, moren, derimot, burde straffes.

Anonymous poster hash: 8a6c7...b4e

Ja jeg er helt enig! Det er grunner til at vi ikke er "venner" lenger.syntes kjempe synd i gutten jeg

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Pappa mener at mamma rævkjørte ham fordi hun kjøpte ham ut av huset da det var en dupp i boligmarkedet.

Skrevet (endret)

Hvor er kvinnehaterene? De har nok et par tårevåte historier om alle de damene som rævkjørte dem :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Skrevet

Ingen saftige historier? Skuffende.

Jeg kan fortelle om min brors eks, som han har barn med. Hun flyttet sammen med deres felles barn til motsatt ende av landet (fra nord til lengst i sør), bare fordi hun trengte litt forandring og syntes det så så fint ut akkurat der. Det var vel en passende hevn for at min bror hadde dumpet henne. Senere har hun jo også kommet med diverse usannheter for å begrense min brors samvær med barnet enda mer, men hun vant heldigvis ikke frem i retten med det. Har vært rolig fra henne de siste årene, men det gjelder å ikke provosere henne, for da kan galskapen boble opp igjen.

Anonymous poster hash: f379d...61a
  • Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, samt innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette.

Daenerys, mod.

Skrevet (endret)

En på jobben ble sammen med en thaidame og fikk henne til Norge. De fikk barn sammen, men da de skulle skilles truet thaidama han med å anmelda han for voldtekt om hun ikke fikk både barn og penger. Endte med at han ble anmeldt også siden han ikke ville gi dama huset. Han ble heldigvis frikjento og hun tatt for å komme med falske anmeldelser.

Endret av Summers
  • Liker 3
Skrevet

Sorry mann, har ingen kjipe damehistorier. Nesten litt trist...........

• Liker 1
Skrevet

En på jobben ble sammen med en thaidame og fikk henne til Norge. De fikk barn sammen, men da de skulle skilles truet thaidama han med å anmelda han for voldtekt om hun ikke fikk både barn og penger. Endte med at han ble anmeldt også siden han ikke ville gi dama huset. Han ble heldigvis frikjento og hun tatt for å komme med falske anmeldelser.

En som jobbet på et sted jeg var ringehjelp som tenåring hadde visst vært gjennom x antall thaikoner, som alle skilte seg fra han på dagen når de hadde vært gift lenge nok til å få oppholdstillatelse :fnise:

Han var en rimelig ekkel fyr da, jeg mistenker dessverre denne historien handler mer om at han rævkjørte damene. Bokstavelig talt..

Mens vi er inne på temaet med utenlandske bruder, så fant en kollega av en venn av meg i offshorebransjen den russiske kona si på nettet hvor hun solgte eskortetjenester. Tidsplanen hvor hun var ledig for knulling var arbeidsplanen hans for når han var offshore.

Anonymous poster hash: 48c20...02c

• Liker 6
Skrevet

Ei dame jeg kjenner hadde et forhold til mannens bestekompis i 4 år. Hun hadde også trekant med kompisen og en til.

Ei anna dame fikk barn med to brødre med to års mellomrom. Hun hadde først et forhold med den ene, så med den andre.

Ei dame gikk fra mann og barn for å bli sammen med en 20 år yngre mann. Dette skjedde i ei lita bygd, og de to er enda sammen. Nå er hun ca 60 år, og han er 40. De var 40 og 20 da de ble sammen.

Anonymous poster hash: b9feb...2f4
  • Liker 1
Skrevet

Eksen til typen rævkjørte han ved å få barn uten hans " samtykke". Deretter brukte hun henne som pressmiddel og holdt henne fra faren. Nå har det vist seg at han bedro henne først.

Anonymous poster hash: 0d632...e4c

Skrevet

En som jobbet på et sted jeg var ringehjelp som tenåring hadde visst vært gjennom x antall thaikoner, som alle skilte seg fra han på dagen når de hadde vært gift lenge nok til å få oppholdstillatelse :fnise:

Anonymous poster hash: 48c20...02c

Den er jeg litt skeptisk til, man får ikke hente thaikone om UDI ikke tror ekteskapet er reelt.

Skrevet

Den er jeg litt skeptisk til, man får ikke hente thaikone om UDI ikke tror ekteskapet er reelt.

Det var nok ikke sånn for noen år tilbake. Jeg kjenner også en som hadde flere russiske "på besøk"

Anonymous poster hash: b9feb...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...