Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #1 Skrevet 9. mai 2004 Jeg skal ha grillfest på lørdag, og vil ha leker eller noe annet moro. Vi skal grille ute, og blir vel ca 20 stykker tenker jeg. Noen som har noen gode tips? Gjennsomsnittsalederen er vel på 30 år ca.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #2 Skrevet 9. mai 2004 Hvorfor har du skrevet denne på Mat og drikke? Er det drikkeleker du vil ha eller?
Gjest GreenSky Skrevet 9. mai 2004 #3 Skrevet 9. mai 2004 Jeg liker ikke leker på fest. I alle fall ikke "tvangsleker" av typen nå må alle komme hit, for nå skal vi ha det gøy, folkens. Kan du ikke ta med en fotball, en volleyball og et ringspill i stedet? Det blir sikkert like bra.
Gjest Embla s Skrevet 9. mai 2004 #4 Skrevet 9. mai 2004 Så enig med Greensky. Når jeg blir bedt på fest forventer jeg å spise, drikke, snakke og kose meg. IKKE leke en masse rare leker. Hva er egentlig vitsen med det? Hvis du vil ha gjestene i aktivitet kan du heller ordne til så de kan danse, eller ta med dart, krokket, Boccia og lignende. Syns nå jeg da
Barbie Skrevet 9. mai 2004 #5 Skrevet 9. mai 2004 Synes det er morsomt med leker jeg. Her har du noen tips: http://home.no.net/asoiland/selskapsleker.htm
Gjest 1111 Skrevet 10. mai 2004 #6 Skrevet 10. mai 2004 Jeg syns det med leker på fest kan bli ganske så slitsomt, særlig hvis alle er nødt til å være med. blir for veldig påtvungen.
Barbie Skrevet 10. mai 2004 #7 Skrevet 10. mai 2004 Nå spurte vel ikke "Gjest" hva dere synes om leker på fest, men om dere hadde noen forslag. Ikke alle har trege venner.. :-? 1
Redhead Skrevet 10. mai 2004 #8 Skrevet 10. mai 2004 Nå spurte vel ikke "Gjest" hva dere synes om leker på fest, men om dere hadde noen forslag. Ikke alle har trege venner.. :-? Trenger vel ikke være trege venner fordi man foretrekker fester uten leker?? :o
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2004 #9 Skrevet 10. mai 2004 Nå spurte vel ikke "Gjest" hva dere synes om leker på fest, men om dere hadde noen forslag. Ikke alle har trege venner.. :-? Vet godt at Gjest ikke spurte hva vi syns om leker, men vi kan vel skrive hva vi syns om det allikevel? Det er vel greit at Gjest får vite at ikke alle har spes sans for dette, så blir ikke sjokket så stort når flere av gjestene nekter å være med, pluttselig må hjem, eller blir litt stive i smilet Syns du jeg er treg fordi jeg ikke liker å leke på fest?
Gjest GreenSky Skrevet 10. mai 2004 #10 Skrevet 10. mai 2004 Det er nettopp det, jeg er langt i fra treig på fest, er ofte meg som får opp stemningen. Men leker er jeg ikke så glad i, da blir jeg alltid litt stiv i maska.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #11 Skrevet 10. mai 2004 Reker er godt på fest..men særlig morsomme er de ikke...eller jo..de ser ganske festlige ut egentlig. Leker med reker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå