AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Var på en "date" for et års tid siden som fra min side var veldig vellykket. Jeg likte mannen svært godt og ønsket gjerne å høre mer fra han. Men jeg sa til han at jeg ikke ønsket noe forhold dels fordi han også sa det fordi han planla å flytte utenlands da. Jeg tenkte det var ok å stille likt som han. Praten gikk så utrolig lett og jeg følte meg ikke utilpass et eneste sekund. Kan heller ikke huske å ha sagt eller gjort noe rart eller upassende. Hørte ikke noe fra han i ettertid, vi utvekslet noen sms en måned senere i forbindelse med en festival vi begge skulle på. Men meldingene ble liksom avbrutt midt i. Også ble det stille. Helt til jeg sendte han en ny sms nå i sommer hvorpå han ringte istedenfor å besvare med tekst. God samtale nok en gang, men ganske rask da han var på farten (derfor han ikke skrev sms sa han).. Jeg greier ikke å få han ut av hodet mitt. Jeg våger ikke mase fordi jeg håpefull ønsker at han skal ta initiativ. Jeg føler at jeg gjorde det mest og en gammel vane i meg sier at mannen liksom burde "takke" for daten etterpå. Spesielt han som var så utadvent, gentle og høflig! Det ble vel litt klønette det at ingen av oss ønsket forhold. Jeg vet at hans utenlandstur ble avlyst på grunn av vendepunkt i livet hans og at han nå skal bli her i landet. Jeg har nesten bare lyst til å ringe han å si at jeg likte han VIRKELIG godt og om vi ikke kan gå på en ny date? Men jeg er så redd for å bli avvist, fordi hvis han ville ha meg så hadde han vel tatt kontakt da. Om ikke han ønsket forhold så kunne han hvertfall "brukt meg" siden jeg var likens. Hmm.. Han er bare drømmemannen min altså.. Jeg skulle ønske jeg var drømmedamen hans! Jeg vet ikke hvor jeg vil (så standard avslutning altså), men jeg måtte bare si det til noen og kanskje, kanskje noen vil komme med noen synspunkt eller tips.. Anonymous poster hash: c4b43...4a4
Gjest Ironically me Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Så var det dette med å angre på det man ikke gjorde, da.
Limah Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Hvorfor dater man om man ikke ønsker noe forhold?
Neket Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Og det har ike falt deg inn at HAN kan være redd for å bli avvist fordi du gjorde det klinkende klart at du ikke var interessert i noe forhold på første møte? Man må satse for å vinne!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Jeg tror kanskje ikke at jeg ønsker forhold og gjør det like greit klart og sier sånn generelt og til alle bare for å skåne vedkommende. For de fleste jeg møter ønsker jeg ikke forhold med. Denne fyren tror jeg faktisk at jeg ønsker forhold med. Han dater nå (vet at han er single, vet ikke hva han søker, men jeg fant han på et datingsted på nettet)..Hvis han er der kun for å finne one night stands så vil jeg bare at han skal få "pule fra seg" før han faller til ro.. Men dette finner jeg jo ikke ut av uten å spørre han.. Kanksje han rett og slett er redd for å bli avvist.. Du har et lite poeng.. Jeg må tenke ut noe lurt å si om jeg skal kontakte han.. Takk for hjelpen.. ts Anonymous poster hash: c4b43...4a4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Jeg ville ikke tatt kontakt dersom jeg var deg, ettersom det var du som tok kontakt sist, i sommer. Jeg ville heller "tilfeldigvis dukket opp" der han vanker, og kommet i prat igjen. Så oppdager du om han er interessert. Synes ikke det er så lurt av deg å fortelle hvor godt du liker han allerede nå. Anonymous poster hash: 7d738...ee6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå