AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #1 Del Skrevet 23. november 2013 Hei! Jeg hadde tenkt å ha analsex med kjæresten min i kveld, og var litt redd for at det ikke skulle bli så rent, så jeg gikk på apoteket og kjøpte med en slik øre-rens ballong. nå har jeg nettopp brukt den. jeg pumpa den full med vann, og spylte det inn i rumpa. dette gjorde jeg 2 ganger. det jeg lurer på er om hvor mange ganger burde jeg egentli gjøre det? er det nok med 2? eller er det ikke helt rent da? er det fortsatt fare for at det skulle bli "skittent" under sexen? eller er jeg ready to go nå? har noen av dere gjort dette før? og virket det bra? Anonymous poster hash: 7ac80...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #2 Del Skrevet 23. november 2013 og kan jeg spise noe mer i kveld? eller må jeg faste liksom Anonymous poster hash: 7ac80...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #3 Del Skrevet 23. november 2013 Du trenger ikke anal-rens for å ha anal-sex i det hele tatt. Har nå hatt anal-sex ganske mange ganger selv, men aldri opplevd at noe kom ut. Det er heller ikke meningen at anal-sex skal være "rent", spør du meg. Anonymous poster hash: 80391...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #4 Del Skrevet 23. november 2013 har hatt det før jeg også. men forrige gang var det ikke akkuratt så rent skjønner du ! Har helt angst for at dette skal skje igjenn Du trenger ikke anal-rens for å ha anal-sex i det hele tatt. Har nå hatt anal-sex ganske mange ganger selv, men aldri opplevd at noe kom ut. Det er heller ikke meningen at anal-sex skal være "rent", spør du meg. Anonymous poster hash: 80391...e41 har helt angst for at dette skal hende igjenn Anonymous poster hash: 7ac80...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mupsi Skrevet 23. november 2013 #5 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg anbefaler taco, med masse mais til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #6 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg pleier å skru av dusjhodet på dusjen og spyle inn i analen til man føler seg "full", så sitte på do og tømme ut. Gjentar 1-2 ganger. Så er jeg klar Anonymous poster hash: f4a60...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #7 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg pleier å skru av dusjhodet på dusjen og spyle inn i analen til man føler seg "full", så sitte på do og tømme ut. Gjentar 1-2 ganger. Så er jeg klar Anonymous poster hash: f4a60...5c9 Da har jeg gjort riktig! takk for svar men, spiser du noe etterpå eller? Anonymous poster hash: 7ac80...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #8 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg anbefaler taco, med masse mais til middag hahhahahaa Anonymous poster hash: 7ac80...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. november 2013 #9 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg anbefaler taco, med masse mais til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #10 Del Skrevet 23. november 2013 Da har jeg gjort riktig! takk for svar men, spiser du noe etterpå eller? Anonymous poster hash: 7ac80...cb6 Som regel gjør jeg forberedelsene umiddelbart før kosen Men tror ikke det skal gjøre noe å spise litt hvis du er sulten Anonymous poster hash: f4a60...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 23. november 2013 #11 Del Skrevet 23. november 2013 Det du spiser kommer jo ikke ut igjen de første timene.. Skal du tenke sånn så må du jo faste i et døgn eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 23. november 2013 #12 Del Skrevet 23. november 2013 Fordøyelsessystemet bruker cirka 16 timer fra inntak til uttak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nawuraM Skrevet 23. november 2013 #13 Del Skrevet 23. november 2013 Fordøyelsessystemet bruker cirka 16 timer fra inntak til uttak. Ikke når jeg spiser kebab, ihvertfall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 23. november 2013 #14 Del Skrevet 23. november 2013 Ikke når jeg spiser kebab, ihvertfall. Og tyggegummi kan bruke 5 år gjennom tarmsystemet, alt har sin sjarm, men hovedregelen er 16 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #15 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg er mann, og simpelthen elsker både analsex samt å gi oralsex både analt og vaginalt. Kjæresten (nå x) var i overkant glad i å bli slikket i begge hull og var veldig nøye med vask før lakenakrobatikk. Men aldri om hun noen ganger brukte å spyle seg oppi rumpa, og jeg opplevde aldri noe ubehag. Jeg selv er veldig nøye med sånt, og hadde aldri villet slikket ei som var grisete der nede. Noe lukt/smak kan en selvfølgelig oppleve, men blir det for heftig så er det jo bare å avbryte seansen. En må derfor være åpen for at sånt kan skje. Er kjæresten å stole på, så skal ikke dette være noe problem. Muligens noe flaut ja men selvfølgelig helt overkommelig. Jeg opplevde imidlertid å få en del avføring på kukhodet i forbindelse med analsex en gang (ikke med x'n), og fikk som en følge av dette en værsting urinveisinfeksjon. Så renslighet er uansett veldig viktig! Men at sånt kan skje er en selvfølge, i og med at analen er konstruert for å transportere avføring. Får håpe du får/har hatt positive opplevelser med analsex. Gjøres det på riktig måte og ting klaffer så kan det være du opplever nye og særdeles heftige nytelser enn det du har opplevd med vaginal stimulering Anonymous poster hash: a6926...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 23. november 2013 #16 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg er mann, og simpelthen elsker både analsex samt å gi oralsex både analt og vaginalt. Kjæresten (nå x) var i overkant glad i å bli slikket i begge hull og var veldig nøye med vask før lakenakrobatikk. Men aldri om hun noen ganger brukte å spyle seg oppi rumpa, og jeg opplevde aldri noe ubehag. Jeg selv er veldig nøye med sånt, og hadde aldri villet slikket ei som var grisete der nede. Noe lukt/smak kan en selvfølgelig oppleve, men blir det for heftig så er det jo bare å avbryte seansen. En må derfor være åpen for at sånt kan skje. Er kjæresten å stole på, så skal ikke dette være noe problem. Muligens noe flaut ja men selvfølgelig helt overkommelig. Jeg opplevde imidlertid å få en del avføring på kukhodet i forbindelse med analsex en gang (ikke med x'n), og fikk som en følge av dette en værsting urinveisinfeksjon. Så renslighet er uansett veldig viktig! Men at sånt kan skje er en selvfølge, i og med at analen er konstruert for å transportere avføring. Får håpe du får/har hatt positive opplevelser med analsex. Gjøres det på riktig måte og ting klaffer så kan det være du opplever nye og særdeles heftige nytelser enn det du har opplevd med vaginal stimulering Anonymous poster hash: a6926...ca9 Hadde du vært opptatt av og nøye på renslighet og slikt, så hadde du vil visst at man skal bruke kondom under analsex.......................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #17 Del Skrevet 23. november 2013 Hadde du vært opptatt av og nøye på renslighet og slikt, så hadde du vil visst at man skal bruke kondom under analsex.......................... Tullprat! Står det i "skriften" at kondom SKAL brukes eller? Det er kun 1 gang jeg har vært "uheldig". Og jeg mener det må være opp til utøverne å avgjøre om gummi skal brukes. Alle har sine grenser på hva som er "skittent"! Anonymous poster hash: a6926...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #18 Del Skrevet 23. november 2013 fy faen for noen griser. Mais på kuken liksom.. Anonymous poster hash: d33c8...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #19 Del Skrevet 23. november 2013 a2m med kondom teller ikke. Hadde du vært opptatt av og nøye på renslighet og slikt, så hadde du vil visst at man skal bruke kondom under analsex.......................... Anonymous poster hash: 510ef...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 23. november 2013 #20 Del Skrevet 23. november 2013 Tullprat! Står det i "skriften" at kondom SKAL brukes eller? Det er kun 1 gang jeg har vært "uheldig". Og jeg mener det må være opp til utøverne å avgjøre om gummi skal brukes. Alle har sine grenser på hva som er "skittent"! Anonymous poster hash: a6926...ca9 Tror de fleste er enige om at avføring er skittent. Noe som kan forekomme i analen. Så det er alltid en sjanse for at du kan få det på penis under analsex. Men det visste du vel. I tillegg til at det er flere bakterier i analen som kan gi urinveisinfeksjon, som du allerede har fått smaken på. Mente ikke at man SKAL/må ha kondom, men man burde om man vil tenke på renslighet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå