Gå til innhold

Han jeg skal møte i morra var på en annens profil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjekket "siste besøkende" på profilen min og som vanlig var det en fyr som sto øverst på lista. Han er innom meg så å si hver eneste dag.

Jeg har aldri giddet å sjekke profilen hans før nå. Måtte jo bare sjekke han ut da han er innom meg daglig! Bladde gjennom bildene av han og så får jeg øye på noe som sjokkerer meg!

Han jeg skal møte i morra som jeg traff på den siden der, var på et av bildene til duden som besøker profilen min hver dag! Det er et bilde av de to sammen. De er kompiser tydeligvis! Samme alder men fra forskjellig by.

Og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal reagere! De kjenner tydeligvis hverandre og han ene er innom profilen min hver eneste dag? Nå skjønner jeg kanskje hvorfor han er det? Har de snakket om meg kanskje?

Det bare føltes litt ubehagelig plutselig :-S ble litt mer nervøs for å møte daten nå.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 6066d...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis negativt at han har snakket om deg. Mest sannsynlig ikke negativt i det hele tatt, siden han har lyst til å møte deg. Han er sikkert bare gira på deg, og har skrytt om deg til en kompis. Det er helt normalt.

Anonymous poster hash: 85556...a88
Skrevet

Ja, får jo håpe du har rett. Men hvem vet.. litt awkward uansett.

Og hvorfor sjekker kompisen profilen min hver eneste dag egentlig? :-P

Skrevet

Kanskje han tenker du er et varp, og lurer på hvordan kompisen fikk det til :) Men uansett så er det jo kompisen som er rar da, og ikke han du skal møte.

Eller kanskje det er han du skal møte som har lånt kompisens konto for å gå inn og kikke på din profil, fordi han vil sjekke deg ut igjen og igjen, men vil ikke at du skal vite hvor ofte han er inne på profilen din (for ikke å fremstå som innpåsliten).

Du får vel bare spørre ham når du treffer ham. Så har dere noe å snakke om, ihvertfall.

Skrevet

Hehe, de begge er jo veldig kjekke, så om det er greia, så er jeg veldig smigret!

Så det er ikke dumt om jeg spør han om kompisen? Liksom si åssen jeg fant ut at de er kompiser :-P

• Liker 1
Skrevet

Hehe, de begge er jo veldig kjekke, så om det er greia, så er jeg veldig smigret!

Så det er ikke dumt om jeg spør han om kompisen? Liksom si åssen jeg fant ut at de er kompiser :-P

Ikke noe galt ved det, så lenge du ikke gjør det på en sur og anklagende måte, tenker jeg.

Skrevet

Neinei sier jo det på en munter måte da. Er jo ikke sur for det eller noe, bare syns det ble litt ukomfortabelt. Litt rart.

Takk for svar :-)

• Liker 1
Skrevet

Neinei sier jo det på en munter måte da. Er jo ikke sur for det eller noe, bare syns det ble litt ukomfortabelt. Litt rart.

Takk for svar :-)

Du trenger jo ikke si at det var ukomfortabelt da. Men det må nesten være lov å spørre om ting en lurer på, så lenge dette gjøres på en sosialt intelligent måte :)

Husk å oppdatere her hva greia var da, når du finner det ut :popcorn:

Skrevet

Skal ikke si noe om hva jeg føler om det :-P bare nevne at jeg ble litt overrasket når jeg så et bilde av han på en annens profil. Eller noe.

Skal prøve å huske på det ;-)

• Liker 1
Skrevet

Enten er han selv nysgjerrig på deg, eller så er han innom profilen din på oppdrag for kameraten. Uansett spiller det vel ingen stor rolle

Skrevet

At kompisen er inne på din profil hver dag er awkward ja! Jeg ville vært foriktig, bedre føre var, selv om det ikke trenger å bety noe. Men..

Anonymous poster hash: f5ffd...ee8

• Liker 1
Skrevet

Kvelden var vellykket! Skal størst sannsynlig møtes igjen. Håper jeg ihvertfall!

Og så tok jeg opp det med kompisen hans hehe. Han har visst et par kompiser der inne, så han var ikke overrasket :P

Skrevet

Jeg dumpet kjæresten og hver eneste dag i ca 6 mnd var hans beste kompis innom min profil på Nettby, til slutt ble jeg provosert og skrev som status "nå er spionen på siden min igjen" (det stod at han hadde vært på min profil for få sekunder siden så jeg antok at han var på min profil der og da), han dukket aldri igjen opp på den besøkerlista etter da ;) Tipper det var eksen som lånte profilen.

Men dette er en fyr du aldri har møtt før? Altså han du traff i dag? Da er det jo helt uskyldig, han gidder jo ikke treffe seg om han ikke liker deg :)

Anonymous poster hash: 32f28...d92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...