Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse innbarka ungkarene - vil de aldri slå seg til ro? Jeg er klar over at noen faktisk er selvvalgt single og ønsker en slik tilværelse, men de fleste ungkarer ønsker vel før eller siden å slå seg til ro med kjæreste og evt. barn? Og hvorfor er det flere som får dame fra f.eks. Thailand, når de ikke engang har prøvd seg noe særlig på norske damer? Er det selvstendigheten osv. til de norske kvinnene de ikke vil ha?

Ikke noen spesiell grunn til spørsmålene mine, egentlig, men er bare litt nysgjerrig på hva folk tenker om dette.

Anonymous poster hash: 8b76e...19b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her stemmer nå ikke. Mange ungkarer, men det er et lite minimum som reiser til Thailand og de som gjør det er som regel gamle griser som aldri har sjanse til å få seg en ny kjæreste etter skilsmissen.

Anonymous poster hash: ea348...50f
  • Liker 4
Skrevet

Tror det er en lite homogen gruppe... Noen er nok flotte karer, bare for sjenerte eller sosialt klønete til å lykkes med kvinner. Andre er mannsjåvinistiske griser som vil ha en hushjelp og puledukke i ett, og som ikke klarer å finne dette i Norge. Og atter andre er vel disse gamle rundbrennerne, playboyene, som har brukt så mange år på å manipulere og bedra og lyve damer til sengs at de har mistet evnen til å knytte emosjonelle bånd til noen av det motsatte kjønn, blitt paranoide, og som plutselig får panikk når de innser at de ikke har draget lenger og at all mulighet til nærhet er borte.

Anonymous poster hash: a0569...ae8
  • Liker 13
Skrevet

Disse innbarka ungkarene - vil de aldri slå seg til ro? Jeg er klar over at noen faktisk er selvvalgt single og ønsker en slik tilværelse, men de fleste ungkarer ønsker vel før eller siden å slå seg til ro med kjæreste og evt. barn? Og hvorfor er det flere som får dame fra f.eks. Thailand, når de ikke engang har prøvd seg noe særlig på norske damer? Er det selvstendigheten osv. til de norske kvinnene de ikke vil ha? Ikke noen spesiell grunn til spørsmålene mine, egentlig, men er bare litt nysgjerrig på hva folk tenker om dette. Anonymous poster hash: 8b76e...19b

Jeg tenker at mange av disse mennene er snille, rolige mannfolk som er blitt valgt bort av norske kvinner som i stadig større grad kun puler rundt med all verdens drittsekker og alfamenn. Med påfølgende bitterhet fra de samme norske kvinnene når de ikke lenger har sin seksuelle verdi i behold og finner ut at de er alene.

• Liker 10
Skrevet

Jeg tenker at mange av disse mennene er snille, rolige mannfolk som er blitt valgt bort av norske kvinner som i stadig større grad kun puler rundt med all verdens drittsekker og alfamenn. Med påfølgende bitterhet fra de samme norske kvinnene når de ikke lenger har sin seksuelle verdi i behold og finner ut at de er alene.

Med den avataren din ser du ut som en alfamann. ;)

Anonymous poster hash: b7109...aca

Skrevet

Det er ingen hemmelighet at det finnes veldig mange bortskjemte mammadalter der ute, som aldri finner en kvinne som orker å tilbe dem slik mamma gjør. Løsningen blir å være singel eller importere.

Anonymous poster hash: 9ef77...80a
  • Liker 10
Skrevet

Dette.

Men når det er sagt virker det helt fjernt å skulle importere en thai-dame, da er man heller alene og beholder selvrespekten.

• Liker 1
Skrevet

Disse innbarka ungkarene - vil de aldri slå seg til ro? Jeg er klar over at noen faktisk er selvvalgt single og ønsker en slik tilværelse, men de fleste ungkarer ønsker vel før eller siden å slå seg til ro med kjæreste og evt. barn? Og hvorfor er det flere som får dame fra f.eks. Thailand, når de ikke engang har prøvd seg noe særlig på norske damer? Er det selvstendigheten osv. til de norske kvinnene de ikke vil ha?

Ikke noen spesiell grunn til spørsmålene mine, egentlig, men er bare litt nysgjerrig på hva folk tenker om dette.

Tenker at det er fornuftig å filosofere rundt dette. Før eller senere kommer det en tid, det være seg mann eller kvinne, hvor man føler at den biologiske klokken tikker. Naturligvis kommer dette med alder og det er vanskeligere å finne seg en ønskelig motpart etterhvert som tiden går. Horisonten vides ut og det kan tenkes man drar til utlandet for å "source" kvinn- eller mannfolk. (Hva enn du føler for)

Så er det også disse såkalte "evig single". Disse som med hane (høne?) bryst stolt mener at de aldri skal lage barn ever!

Hvilken kategori havner de fleste i. Vel det kommer an på personen.

Kilde: Inngående kunnskap om ungkarer.

Skrevet

Det er ingen hemmelighet at det finnes veldig mange bortskjemte mammadalter der ute, som aldri finner en kvinne som orker å tilbe dem slik mamma gjør. Løsningen blir å være singel eller importere.

Men vil ikke alle kvinner gjøre det samme som min mor? Vaske klærene mine, gulvet, lage mat til meg, brødskive med nugatti og saft :omg: Legge meg i sengen min når jeg er trøtt og kysse meg god natt... Hva skal en ellers med kjæreste? Er det ikke fordi mamma blir lei og jeg må erstatte henne med en kjæreste? Skulle ikke forundre meg om hun forventet at jeg også skulle samleie med henne, usj :snurt:

• Liker 4
Skrevet

De finnes, ja. Bedritne menn finnes. Men "veldig mange" er de ikke, det er nok snarere et uttrykk for din egen misandri. Det finnes også gode, snille menn som rett og slett er for keitete/sjenerte/u-kule og som har for dårlig selvtillit til å bli ansett som attraktiv av vestlige kvinner. Den siste typen er nok vanligere enn den første typen. Og for dem kan det være en god deal å forsøke seg i en kultur som verdsetter ting som stabilitet, trygghet og trofasthet høyere enn det vi kanskje gjør her i vesten.

Anonymous poster hash: 076a9...e10

• Liker 5
Skrevet

Men vil ikke alle kvinner gjøre det samme som min mor? Vaske klærene mine, gulvet, lage mat til meg, brødskive med nugatti og saft :omg: Legge meg i sengen min når jeg er trøtt og kysse meg god natt... Hva skal en ellers med kjæreste? Er det ikke fordi mamma blir lei og jeg må erstatte henne med en kjæreste? Skulle ikke forundre meg om hun forventet at jeg også skulle samleie med henne, usj :snurt:

Enig, synd at flere ikke har forstått det. Og spesielt det siste er sant, det får jo være grenser for hva vi skal måtte gjør i desse tider :rolleyes:

Gjest BettyBoop
Skrevet

men er det ikke som regel drittsekkene og alfamennene som blir disse ungkarene fordi de ikke vil slå seg til ro men bare ha det gøy? Det er ikke disse mennene som blir familiemenn liksom.
  • Liker 8
Skrevet

De finnes, ja. Bedritne menn finnes. Men "veldig mange" er de ikke, det er nok snarere et uttrykk for din egen misandri. Det finnes også gode, snille menn som rett og slett er for keitete/sjenerte/u-kule og som har for dårlig selvtillit til å bli ansett som attraktiv av vestlige kvinner. Den siste typen er nok vanligere enn den første typen. Og for dem kan det være en god deal å forsøke seg i en kultur som verdsetter ting som stabilitet, trygghet og trofasthet høyere enn det vi kanskje gjør her i vesten.

Feil.

jeg er fullstendig klar over at det finnes mange bra menn, men jeg er ikke automatisk enig i at det ikke alltid er de selverklærte goodguysene som klager over vestens kvinner.

Det er forholdsvis vanlig at kvinner kan ha en tendens til å dyrke sine sønner, så det er ikke utenkelig at fenomenet mammadalt er mer utbredt enn man skulle tro.

• Liker 1
Skrevet

Feil.

jeg er fullstendig klar over at det finnes mange bra menn, men jeg er ikke automatisk enig i at det ikke alltid er de selverklærte goodguysene som klager over vestens kvinner.

Rettelse

Skrevet

Og så har vi denne typen.

http://mamamantis.tumblr.com/post/37818539849/please-do-not-remove-artists-comments-or-repost

Skrevet

Hvorfor har jeg følelsen av at noe absolutt skal være galt dersom man velger å leve livet litt før man stifter seg fast med familie, barn og alt det der?

Ikke bare mannfolk heller... Flere og flere velutdannede, selvstendige kvinner velger å vente med å lage barn til de er godt etablerte. Åkke som går det i prøverørsbefruktning om det være seg nødvendig.

Ikke noe galt med det og sånne "ungkarer" er også heldigvis i mindretall. Er bare et knippe folk som velger å leve livet litt forskjellig. Kanskje godt planlagt til og med.

• Liker 2
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

De finner ikke noen. De har egne planer og mål som krever at de ikke kan slå seg til ro. For min egen del er jeg snart 30 og har ikke vært klar for å slå meg til ro. Jeg har flytta en del, tatt utdannelse og jobba noen år.

Men jeg merker det at det blir vanskeligere å finne noen nå som jeg snart er 30. Jeg må ha kone som jeg trives med og som gjør tilværelsen min bedre. Det er vanskelig å finne ei slik ei, da alle norske kvinner strengt tatt ikke er så jævlig bra som de skal ha til, men det finnes bra damer for all del men ikke så mange. Veldig mange duger kun for et knull og ikke et samboerskap/giftemål som er det jeg søker men ikke finner.

Anonymous poster hash: 4b74c...5db

Skrevet

Feil.

Det er forholdsvis vanlig at kvinner kan ha en tendens til å dyrke sine sønner, så det er ikke utenkelig at fenomenet mammadalt er mer utbredt enn man skulle tro.

Rettelse

Hvor har jeg sagt at det alltid er snakk om "good guys"? Gjorde ikke jeg det ganske klart at bedritne menn finnes? Si meg, kan du lese?

Anonymous poster hash: ab0b1...067

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...