Gå til innhold

Ta en kopp kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i noen år nå, og har laget meg bruker på en datingside. Synes egentlig dette med nettdating er litt "småkleint" da jeg egentlig er veldig sosial men føler aldri jeg treffer den rette. Og jeg har snakket med en mann i noen uker nå, og han inviterte meg på kaffe. Noe jeg synes er koselig da jeg har lyst å bli bedre kjent med han, da han virker kjempetrivelig.

Men jeg er kjempenervøs. Har aldri vært på "date" før, og det å møte noen du bare har snakket med over nett synes jeg virker kjempeskummelt. :vetikke:

Men spørsmålet mitt er vel egentlig om burde jeg si ja til denne kaffen? Er så redd for at det blir superkleint, og ikke vite hva jeg skal snakke om. Pinlig stillhet er det verste jeg vet. Også er jeg litt redd for å bli skuffet..

Noen som har erfaring med nettdating, og som ønsker å dele? :fnise:

Anonymous poster hash: 859fb...7e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du må si ja!

Selvfølgelig er det en mulighet for at det blir kleint, men det overlever du.

Jeg har møtt flere fra nett og alle har vært greie. Nå er jeg vant til å håndtere mange ulike mennesketyper på jobb da, og opplever nesten aldri at jeg ikke klarer å få folk til å snakke litt. Sett av bare en halvtime første gangen, så varer det uansett ikke så lenge. Bare lenge nok til å finne ut om du vil treffe ham igjen.

Den som intet våger, intet vinner!

Anonymous poster hash: 34aee...1af

Skrevet

Okei. Takk for tips!:)

Er også redd for å bli "skuffet" siden jeg har skjønt mange legger ut gamle bilder av seg selv. Men den som intet våger, intet vinner som du sier.

- TS

Skrevet

Okei. Takk for tips!:)

Er også redd for å bli "skuffet" siden jeg har skjønt mange legger ut gamle bilder av seg selv. Men den som intet våger, intet vinner som du sier.

- TS

De fleste gangene du går på date så vil det jo ikke bli noe mer. Sånn er det med dating. Og ikke tenk så mye på hvordan hsn ser ut! Man blir så blind av alle bildene at man fort glemmer å bli kjent med PERSONEN. Det er en kjent felle med nettdating.

Skrevet

Klart du skal på date :)

Møtes for en kopp kaffe er bra det, men jeg anbefaler det som date nr 2. Den første daten synes jeg det er best å gå en liten tur. I min by har vi et populært turområde men tilrettelagt tursti rund et vann på 3 km.

Ute på tur er det mer bevegelse, inntrykk og what not, slik at jeg synes man får mer flyt i praten om alt og ingenting. Sitter man på kafe, så er det ikke alltid lett å vite hvor man skal kikke under de 1 sekunds pausene som kanskje oppstår i samtalen. Er man ute å går, så gjør ikke det noe, og det går så mye greiere.

Det er iallefall min erfaring :)

Anonymous poster hash: efc65...de7
Skrevet

Jeg synes nett dating er noe skumle greier. Man vet aldri hva man "får".

Dessuten kan jeg tenke meg det er kleint ja.

Anonymous poster hash: 36490...831
Skrevet

Bare tenk på det som at du skal ta en kaffe med en bekjent, og det er alt. Du har ingen plikt til å like ham, og han har heller ingen plikt til å like deg. En deit er bare en avtale om å møtes den ene gangen.

Skrevet

TS her!

Nå har jeg vært i ilden! :fnise: Hehe, nei det gikk overraskende bra. Var litt småkleint til tider, men praten gikk greit. Jeg har alltid øyekontakt når jeg prater eller blir pratet til, og holder ofte blikket. Han flakket av og til veldig med blikket, og jeg merket selv jeg begynte å gjøre det pga det.
Men nå er jeg spent på om jeg hører noe fra han. Han var kjempetrivelig og jeg hadde det fint i alle fall.:)

Skrevet

TS her!

Nå har jeg vært i ilden! :fnise: Hehe, nei det gikk overraskende bra. Var litt småkleint til tider, men praten gikk greit. Jeg har alltid øyekontakt når jeg prater eller blir pratet til, og holder ofte blikket. Han flakket av og til veldig med blikket, og jeg merket selv jeg begynte å gjøre det pga det.

Men nå er jeg spent på om jeg hører noe fra han. Han var kjempetrivelig og jeg hadde det fint i alle fall.:)

Så gøy! Nå et du i gang! :-D

• Liker 1
Skrevet

TS her, iiigjen!

Han tok kontakt i dag! :danse:

Så får vi se om det blir enda en date, og at vi blir litt bedre kjent. Nå er det også litt mer "flørting". :)

Spent på dette, haha. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...