AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Jeg har to venninner, la oss kalle dem for Anne og Mona. Jeg og Anne har kjent hverandre siden vi var små, vi er nå i begynnelsen av 20 årene. Jeg har kjent Mona litt kortere enn Anne, men flere år det også og det var jeg som introduserte dem så de ble venner. Jeg og Anne hadde en periode der vi dessverre ikke snakket så mye sammen, men har nå fått kontakten tilbake. Forrige uke var jeg og spiste middag med Mona da Anne ringte meg. Jeg sendte henne melding med at jeg spiste med Mona og at jeg skulle ringe henne tilbake. Dette rakk jeg ikke da det ble altfor sent. Neste dag var Anne, Mona og noen flere venninner sammen og Anne spurte Mona hvordan det gikk med meg siden hun visste vi spiste middag sammen dagen før og har hatt jevn kontakt. Mona sier at hun ikke vet hvordan det går med meg og prøver å bytte samtaleemne.. Altså, hun vet jo hvordan det går med meg da vi har møttes jevnlig og utifra det Anne sa virket det som hun nesten ikke ville innrømme det til de andre.. Anne er IKKE en person som overdriver, heller en som underdriver fordi hun er redd for å såre folk og er generelt bare veldig veldig snill, så det at hun reagerte på dette får meg jo til å tro at det er noe.. Jeg er en oppegående, hyggelig, snill og søt jente med mange venner og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor hun skal være flau over å være venn med meg.. Burde jeg ta dette opp med henne? Synes det er litt flaut og blir lei meg og litt sint egentlig.. Anonymous poster hash: cbb12...729
Gjest Sitronmelisse Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Kanskje Mona rett og slett ble forlegen og ikke ville snakke om det fordi hun trodde Anne kunne bli fornærma over å ikke bli invitert til middag hos Mona? Altså er det kanskje egentlig Anne Mona har en liten grudge med..? Neida - trenger ikke være så dramatisk.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Kanskje Mona rett og slett ble forlegen og ikke ville snakke om det fordi hun trodde Anne kunne bli fornærma over å ikke bli invitert til middag hos Mona? Altså er det kanskje egentlig Anne Mona har en liten grudge med..? Neida - trenger ikke være så dramatisk. Hehe, kanskje det! Nei, men det tror jeg ikke. Det er mer i historien, men orket ikke ta med alt. Anonymous poster hash: cbb12...729
Erazor Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Det er jo mulig at Mona ikke er komfortabel med å bli spurt om hvordan en annen person har det, når denne personen ikke er til stede. Kanskje hun ikke ønsker å risikere å gi et feil inntrykk, og derfor velger å skifte samtaleemne av den grunn. 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Det virker veldig merkelig at hun løy. Jeg synes du kan fortelle henne at Anne ringte deg den gangen du og Mona spiste sammen. Anonymous poster hash: 322f6...449
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Kanskje Mona rett og slett ble forlegen og ikke ville snakke om det fordi hun trodde Anne kunne bli fornærma over å ikke bli invitert til middag hos Mona? Altså er det kanskje egentlig Anne Mona har en liten grudge med..? Neida - trenger ikke være så dramatisk. Samme tenkte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå