Gå til innhold

The Hunger Games: Catching Fire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har sett den nye Hunger Games-filmen? Hva syntes dere om den? Enkelte av de norske anmelderne har gitt den lave terningkast, men ser at den scorer 8.2 på IMDB

Anonymous poster hash: 1c873...2f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er fantastisk :)

• Liker 3
Skrevet

Syns den er langt bedre enn nummer 1. Mye på grunn av at det blir lagt fokus på en dypere historie, nemlig å styrte et totalitært regime, fremfor historien om å slakte barn.

• Liker 3
Skrevet

Kom nettopp hjem fra kinoen, synes den var fantastisk bra, mye bedre enn jeg forventet, og jeg hadde relativt høye forventninger. Jeg liker også at den tar opp politiske dilemmaer og får deg til tenke litt :)

Skrevet

Bedre enn første, fortsatt møl.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes Catching Fire har et mye bedre og mer gjennomført og dypere tema enn det den første boken/filmen har. Den første filmen kunne virke litt forvirrende ettersom folk ikke fikk forklart enkelte ting som det symbolet de gjør i stedet for å klappe. Jeg begynte nesten å grine (ja, jeg er en av de som griner av alt mulig rart i filmer/bøker) da de gjorde det, mens jeg hørte andre i kinosalen spørre hverandre om hva det betydde.

I Catching Fire følte jeg at historien har mye større betydning, mens jeg føler at den første filmen heller hadde i oppgave å lede opp mot Catching Fire enn å faktisk ha en god, individuell story.

Skrevet

Mye bedre enn første film. Men les bøkene først.

Anonymous poster hash: 2b260...b9d

Skrevet

Første film var veldig kjedelig i forhold til boka, da holdt jeg på å le meg ihjel av at noen sammenlignet den med "1984" men både bok 2 og film 2 er faktisk bra! Godt produsert, godt skuespill og god dybde i filmene, en av bevisene på at oppfølgeren kan være bedre enn den første filmen.

Anonymous poster hash: 020cf...107
  • 3 uker senere...
Skrevet

Sinsykt bra :-o Likte den første veldig godt, men denne var myyyyee bedre.. Så mange forskjellige følelser boblet i meg igjennom hele filmen, det BØR ses på kino!

Gir den terningskast 6 :D

Anonymous poster hash: c72cb...0d8
Gjest BabyBlue
Skrevet

Likte den overraskende nok bedre enn den første, slik som mange andre sier. Verdt å se på kino!

Skrevet

Den er kjempebra! Absolutt verdt en kinotur. Som de fleste andre sier så er denne bedre enn første filmen. I tillegg er den er også ganske tett opp til boka, så jeg ble veldig positivt overrasket.

(Litt utenom: jeg liker faktisk Katniss mye bedre i filmene enn i bøkene.)

Skrevet

Fantastisk film!

Anonymous poster hash: e02f1...16c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...